Hey welkom!!
Leuk dat je weer dreads wil nemen. Ik heb zelf het eerste jaar dat ik ze had continu getwijfrld, ze waren mega gekrompen en ik wist niet of ik het nu mooi vond of niet... een jaar geleden verlengingen eraan gezet en nu ben ik er al een jaar superblij mee!! Laatst trouwens ook gedroomd dat iemand m’n haar had verpest met verven en dat ze eruit moesten...
Luizen heb ik laatst ook gehad, maar met heel veel geduld en heel veel antiluizenshampoo gewoon weg gekregen gelukkig! Maar toen was ik ook wel heel even bang ik moest gaan kammen.
Vooroordelen; ik heb er niet zo’n last van gelukkig. Maar ik werk in een skatepark en op sommige dagen lopen er meer dreadheads dan mensen met normaal haar! En misschien dat sommige anderen er wel iets van denken, maar dat vertellen ze me dan niet, dus alsnog geen last van

Wel af en toe vragen over hoe dat zit met wassen en verven en bijwerken en zo, maar dat is natuurlijk gewoon interesse!
Bij mij heeft mijn man ze gezet, wegens gebrek aan geduld en lege bankrekening. Na een half jaartje heb ik toch maar wat professionelere hulp gezocht (het zat best ok, maar sommigen waren wel erg dik en ze hadden een rare verdeling), en toen heeft Cimi ze heel mooi gefixt! Maar moet er wel bij zeggen dat de mijne niet zo recht zijn, ik hou persoonlijk wel van hobbels en bobbels. Denk dat dat deels aan het bijwerken, maar ook aan je eigen haar ligt.