whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

ShareShanti
Junior Dready
Junior Dready

Re: whatever on your dread mind

Bericht door ShareShanti » vr sep 15, 2017 1:07 pm

Nice, ik vind dat rubben echt goed werkt.
Het gaat er ook nog mooi bol van staan ook :)
Maar ik vraag me wel af of ik het minder moet doen als ik ook bovenin kronkels wil krijgen...
Misschien als ik gewoon niet teveel haak dat het alsnog gaat kronkelen

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » za sep 16, 2017 3:31 pm

volgens mij groeien er uit je hoofd eigenlijk standaard wel rechte dreads... niet haken is dan idd beter dan niet rubben, denk ik :)

Maria
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Maria » zo sep 17, 2017 3:23 pm

thanks ga dan maar weer palmrollen en ook dat rubben eens proberen of dit helpt want mijn dreadzetter bijwerker kan al een hele poos niet en eigenlijk moeten ze bijgewerkt worden.

Duivel
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Duivel » wo sep 20, 2017 4:16 am

ik heb rubben geprobeerd maar op mijn kop werkt t niet. des te meer ik doe des de meer gaat er kapot.
ook kwa wassen al die shampoos en zoutjes en zuurtjes, mijn dunne haren vinden dat niet lekker. niks doen lijkt beter, tijdens douchen als men haar vet is gaat er zeep in, maar dat is eigenlijk niet echt meer vaak nodig, kan rustig een paar weken of langer mijn haren niet wassen zonder dat t funky gaat ruiken, de hoofdhuid regelt dat wel.
t word alleen ooit wat vetter en dat komt gewoon door voeding, en dan was ik t wel weer een keer met zeep. meestal gewoon met afwasmiddel.
na t wassen ff rubben als t bijna droog is fixt wel een beetje t pluizige maar t is voor mij makkelijker om er niet teveel mee bezig te zijn :)
heb ook nog geen platte dreads gehad door niet te rollen, volgens mij is t overrated, who knows.

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » vr sep 29, 2017 8:41 pm

Ik ga m'n dreads (nouja, de blonde punten alleen) gifgroen verven zondag. YOLOOOOOOO.

Kafka
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015

Bericht door Kafka » vr sep 29, 2017 9:01 pm

Wajo ik zag net al iets voorbij komen, vond zo blond ook al heel tof! Maar groen is ook cool. Ik heb nog roze verf staan maar heb nu weer een representatief baantje :(
They slay all they see and find all that is hidden,
Heads will soon decorate their holy rocks.

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » vr sep 29, 2017 10:57 pm

Ik vind dat hele blonde ook mooi maar die vieze grijze en zwarte plekken in m'n dreadjes zijn alleen nog maar meer zichtbaar geworden helaas! Ziet er in 't echt een beetje vies uit..

Roze lijkt me bij jouw dreads echt mega vet trouwens! Maar snap wel dat je 't niet doet vanwege je werk..

Maria
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Maria » zo mar 18, 2018 8:48 pm

Ik ga 18 mei trouwen, nu ben ik een beetje aan het rond speuren naar kapsels maar ik kan niet zoveel vinden en de topics die hier waren zijn alle foto;s niet meer zichtbaar.
Iemand tips

Druif
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Druif » zo mar 18, 2018 10:09 pm

Ik ben bang dat ik je daar niet echt mee ga kunnen helpen Maria.. Ik hoop dat je snel wat leuks vindt!

Mijn dreads gaan binnenkort eindelijk weer bijgewerkt worden, voor het eerst sinds +- 6 maanden nadat ze gezet zijn :D
“Give a man a fire and he’s warm for a day, but set fire to him and he’s warm for the rest of his life.”
— Terry Pratchett
Mijn draadjes :)

Maria
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Maria » wo mar 21, 2018 11:26 pm

Dank je wel druif!
Ja ga jij je toch eens wagen aan het bij werken van je dreads ben benieuwd hoe die ervaring zal wezen hoe oud zijn jouw dreads ook al weer

Druif
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Druif » do mar 22, 2018 7:32 am

6 jaar geloof ik 😁

Correctie: als ik m'n post geschiedenis moet geloven heb ik ze in september 2010 laten zetten, dus 7,5!
“Give a man a fire and he’s warm for a day, but set fire to him and he’s warm for the rest of his life.”
— Terry Pratchett
Mijn draadjes :)

Maria
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Maria » ma mar 26, 2018 8:31 pm

wouw 7,5 jaar ik ben benieuwd hoe je het bijwerken dan vind :D

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » wo sep 12, 2018 11:45 pm

Ik ben laatst maar weer eens begonnen met oldskool clockwise rubbing en whooot, dat moet ik vaker doen. :ja: Ik vond dit bosje zo miezerig geworden in vergelijking met m'n vorige dreads, maar toen deed ik ook vaak rubben bedacht ik me. Je ziet echt zo'n verschil in hoe ze vallen als ze gerubd zijn, veel meer volume ineens. Ben wel pas op de helft, omdat de achterkant één grote rommel is, alles zit aan elkaar vast. Een van m'n dreadklanten waar ik vrij regelmatig kom heb ik nu een jaar, en ik weet nog dat ik tijdens de eerste afspraak vertelde dat ik toen al zoo lang m'n eigen dreads niet had laten bijwerken... En heb 't dus nog steeds niet gedaan :') eigenlijk gewoon omdat ik geen zin heb in uren pijn lijden, omdat ik zoveel dreads heb en ze vrij dun zijn duurt 't echt lang. Maar de rest uit elkaar trekken en rubben ga ik wel doen, en ik zal binnenkort ook wel eens kijken of 't eventueel lukt om misschien wat foto's te maken voor een update :P en wat oude foto's opnieuw te uploaden.

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » do nov 01, 2018 4:19 pm

hey de foto's in mijn dreadtopic doen het nog haha :P
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

sxp.
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door sxp. » do nov 01, 2018 4:56 pm

Druif schreef:
zo mar 18, 2018 10:09 pm
Mijn dreads gaan binnenkort eindelijk weer bijgewerkt worden, voor het eerst sinds +- 6 maanden nadat ze gezet zijn :D
Ahh haha shit, was dat bij mij?? 😅
Afbeelding

Plaats reactie