Weinig dreads

Stel hier je vragen over dreadlocks en vind antwoorden op je vragen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kitty
Newbie Dready
Newbie Dready

Weinig dreads

Bericht door Kitty » zo sep 03, 2017 11:24 am

Hoi allemaal,

Binnenkort laat ik voor het eerst (echte) dreads zetten. Ik heb vrij dun haar en nu vroeg ik mij af of hier misschien mensen zijn die zo'n 25 à 30 dread hebben en wat jou ervaringen zijn (foto's?). Wordt het uiteindelijk een mooie bos?

ShareShanti
Junior Dready
Junior Dready

Re: Weinig dreads

Bericht door ShareShanti » ma sep 04, 2017 10:50 am

Ik denk dat het mooie dreads worden. Mijn oude set was iets van 33 dreads en het zag er prachtig uit.
Je moet er wel rekening mee houden dat je dreads dikker worden dan dat je ze zet.
Dus ik kan adviseren om ze iets dunner te laten zetten dan je wilt en goed te letten op de vakverdeling, je wilt geen gaten op je hoofd..
Succes!

Kitty
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Kitty » ma sep 04, 2017 2:30 pm

Dankjewel ShareShanti voor de tips! Ik zal t.z.t een foto plaatsen, spannend!

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » di sep 05, 2017 1:58 pm

Inderdaad, zorg dat je degene die ze zet goed laat letten op de vakverdeling! :ja:

juni1981
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door juni1981 » di okt 03, 2017 9:12 am

Aan je foto’s te zien Hebben wij een beetje hetzelfde haartype, ik heb er nu geloof 43, dus ook een
Paar echte dunnetjes. Maar mijne zijn ontzettend gekrompen waardoor het (nu) alles behalve een mooie bos is, ik verwacht wel dat als ze echt gaan groeien het mooi kan worden. Zo heb ik nu maar een heel klein staartje, maar dat is dan ook wel maar de helft wat erin zit (de rest is te kort om het elastiek te halen). Nu heb ik een soort bob kapsel, wel met veel volume, dat wel ;)

Wat ik wel grappig vond is dat mijn haar ontzettend glad, steil en recht is, maar m’n dreads ontzettend kronkelen

Danndelion
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Danndelion » zo okt 08, 2017 12:39 am

Ik heb heel dun, supersteil en ontzettend fijn haar; maar aan Anju Sol, die m'n dreadjes gezet heeft.

Ik wilde graag vrij dunne dreads, omdat ik er niet al te weinig wilde. Het zijn er meer dan 80 geworden! :lach:
De eerste twee jaar (of misschien nog wel langer) krompen ze verschrikkelijk, en ze kronkelen nog steeds geweldig. Daardoor heb ik nu een bos haar die ik nog net met twee handen kan omvatten. :mrgreen:

Plaats reactie