Dreads & Werk

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Re: Dreads & Werk

Bericht door Poes » ma apr 18, 2016 8:38 pm

Ik zou inderdaad foto's laten zien van nette dreads, of dreads in een knot met een haarband ofzo. Ik denk dat mensen vooral af moeten van het beeld dat dreads vies zijn en niet verzorgd.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

-arid-
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door -arid- » ma apr 18, 2016 9:36 pm

Alleen zou ik ze niet mailen..

Misschien ook foto's van mensen in nette kleding bijvoorbeeld, die er ook echt netjes uit zien. Misschien met wat los haar rond het gezicht. Als ik mijn dreads in een staart/knot doe zie je namelijk niet eens dat ik ze heb. Dat soort foto's zullen inderdaad wel helpen.
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Eibhlin » di apr 19, 2016 6:21 pm

Goh gewoon es vragen denk ik. Ik loop nu op verschillende scholen stage in mn opleiding leerkracht. Tot nu toe nog geen enkele opmerking gehad over mn dreads. Ze lijken tattoo's en piercings erger te vinden. Ik draag ze wel altijd netjes opgestoken in een knot.
Vaak krijg ik van mensen te horen dat ze er niet zo fan van zijn. Maar dat ze het bij mij wel vinden kunnen omdat het netjes is. Velen stellen zich daar blijkbaar nog steeds een rattennest bij voor. Ik kleed me verder ook gewoon beetje deftig.
Afbeelding

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Bericht door pixie » do apr 21, 2016 1:06 pm

Ik zou het niet via de mail doen inderdaad, maar in een persoonlijk gesprek. Dan kan je ook meteen vragen beantwoorden die ze eventueel voor jou hebben over dreads.
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

Plaats reactie