Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Nov 24, 2017 2:03 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Jul 11, 2011 1:55 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Helemaal waar Ditl! En ik zal er net als Lon op letten :D

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 9:44 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

ik vroeg mij dus af, waar staat hoe lang je een ban krijgt voor welk vergrijp, want zoals nu in mijn geval, direct een ban van een maand als eerste, dat kan wel tellen niet. en wat doe je als je vindt dat de moderators een pik op je hebben, en eerder hun persoonlijke problemen met je via hun moderatorfunctie botvieren, hoort een mod hier niet boven te staan???
en dan nog smalende posts erover posten, eerder dan een mail te sturen met de reden van de ban, 3 dagen heeft het geduurd voor die er was, maar het moment mevrouw op de knop duwde, stond er paar uur later al een smalende opmerking naar mijn ban, moderator onwaardig vind je ook niet?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 9:48 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Er staat nergens waar je precies een ban voor krijgt en hoe lang dit dan is, aangezien we zelden dat soort maatregelen hoeven te nemen en het ook per geval verschillend is. En je weet heel goed dat je niet direct een ban kreeg voor een maand. Het was waarschuwing op waarschuwing en uiteindelijk hebben we besloten voor een maand omdat je tijdens een ban terugkwam onder andere accounts.
Als je denkt dat de modjes de pik op je hebben is dat erg jammer, maar daar gaan we geen andere modjes voor aanstellen. Misschien iets beter letten op je gedrag en luisteren naar een waarschuwing?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 9:52 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

hadden jullie de vaardigheid gehad direct een mail te versturen met de reden van de ban, zoals het hoort, hadden er geen andere accounts gekomen, u dat kunnen snappen? nu ik amuseer me hier best wel met men andere accounts, maar zal deze sparen om te rellen, goed?
als jullie dan toch zo hard forumpje willen spelen en de stoere tantes zijn ,maak dan dat je er op zen minst consequentie in steekt, komt stukken overtuigender voor, en een goede mod laat persoonlijke vetes achterwege, nietwaar madje ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 9:57 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

En die instelling zorgt dus voor bans :')
Dit forum is geen plek om persoonlijke vetes uit te vechten, geen plek om te rellen en geen plek om je af te reageren, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel begrijpen. De mensen die dat soort gedrag wel vertonen, anderen persoonlijk aanvallen, continu negatief zijn en daardoor weinig toegevoegde waarde hebben, die mensen zullen inderdaad niet de lievelingetjes zijn van de modjes. Bedenk wel dat wij dit vrijwillig en in onze vrije tijd doen en dat we soms dingen willen overleggen achter de schermen. In vakantietijd kan dat soms wat langer duren. Dat was niet handig, maar ik ga er ook van uit dat mensen zelf na kunnen denken en ook wel weten dat het niet de bedoeling is met andere accounts te gaan etteren terwijl hun hoofdaccount geband is. Jammer dat jij dat niet kon, maar dan weet je het voor een volgende keer. Ik zal het in de eerste post hier er ook even bijzetten. Dank je wel voor je feedback.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 10:03 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

pix nu moet je toch zelf wel beseffen dat je zever verkoopt, op vakantie kom op, en al die reacties van mods er dan op????? hou de eer aan jezelf en probeer op zen minst oprecht te zijn ipv van die kutsmoesjes te verzinnen die kant nog wal raken

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 10:06 am 
Man wat kan jij overdrijven, er is 1 opmerking over je ban geweest. En dat was dat je er voorlopig gewoon niet zou zijn. Dat jij dat smalend oppakt ligt aan jou imo.
Verder ging de discussie gewoon verder over waar het om ging ipv over jouw persoonlijke issue.

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 10:08 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Kenny, dit bedoel ik dus met persoonlijke aanvallen. Bovenstaande post van jou (dreadonaboard) laat ik nog staan, verdere beledigingen zullen worden verwijderd. En nee, dat is geen machtsmisbruik, maar schadebeperking en sfeerbehoud :)

Even om toch maar serieus op je post in te gaan: mensen hebben dan wel gereageerd, maar niet iedereen is altijd tegelijkertijd online, dus overleg kan gewoon even duren. En soms een paar dagen. Bedenk dat reageren op een post heel snel is gedaan, maar beslissen wat je iemand voor straf geeft na dergelijk storend gedrag moet weloverwogen gebeuren en daar willen we graag de tijd voor nemen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 10:10 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

en daar kun je dan best al een mail voor versturen met de mededeling he jongen, we zijn er nog niet uit maar je mag binnen hier en paar dagen een vonnis verwachten, om maar iet te zeggen...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 10:13 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Dat zou wel netjes zijn geweest en dat weten we nu ook voor een volgende keer. Er moest echter snel gehandeld worden, vandaar dat we toen het anders hebben gedaan. En nogmaals; we gaan ook wel uit van het gezonde verstand van het gemiddelde lid, waardoor we ook verwachtten dat het niet altijd nodig is alles voor te kauwen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Aug 11, 2011 10:39 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

en hier zul je nu wel weer niet blij mee zijn, maar gezien alles hier voorgekauwd wordt, waarom dat dan ook niet?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2012 11:46 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

ik snap het niet best. Het lijkt erop dat ik niet kan antwoorden op een persoonlijk gericht bericht in mijn postvak in:(
Hiervoor moet ik meer posten?
Ik kan dus geen antwoord geven totdat....
Please help me

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2012 5:05 pm 
Eredready
Eredready

Nieuwe leden hebben 10 posts nodig voordat ze PM's kunnen versturen. Dat is ingevoerd na een akkefietje met een boel nieuwe leden die kwamen trollen. We zijn momenteel achter de schermen aan het overleggen of we die regel weer terugdraaien :)

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Okt 13, 2012 8:40 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Zou je degene die mij heeft bericht mijn email kunnen sturen?
Onwijs bedankt
Martijn

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2012 11:05 am 
Medium Dready
Medium Dready
Gebruikers-avatar

..

Laatst gewijzigd door amber op Zo Okt 14, 2012 11:17 am, in totaal 1 keer gewijzigd.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]