Voor dreads zetten/bijwerken kan je bij ons terecht! http://www.everyoneweb.be/dreads Wij zetten dreads in de buurt van genk, en in de buurt van gent! Groetjes Sam en Katrien
Dreads in Gent?klik hier!
Ticker weg, mijn dreads ook.
jeez die kerel deed me erg denken aan desmond... Over de site: ik vind m weinig informatief. Ik vind de dreads ook niet zo mooi, komt denk ik door de vakverdeling, want de meeste mensen op de foto hebben best wel grote gaten.
De foto's zijn echt nog van het prille begin, binnenkort wordt de website eens geupdate denk ik. En Bjorn, weinig informatief? Ik zou eigenlijk niet weten wat ik er nog meer op moet zetten..? Oh en gaten is toch normaal heel in het begin? na een paar weken zie je dat toch niet meer.
Euh Marije, normaal gezien wel
ja, sorry dat ik die mening heb? Ik ben meer info van dreadsites gewend. En de gaten vindt ik idd groot. Ik snap dat verse dreads gaten hebben, maar ik heb het toch wel minder gezien. Uiteraard kan dit aan de persoon zelf liggen. Ik reageer ook alleen maar op wat ik zie.
Björn, het was niet slecht bedoeld hoor. Het was eerder een vraag naar tips over welke informatie ik er nog op zou kunnen zetten. Wat hulp is altijd fijn. Je moet je niet zo snel aangevallen voelen .
binnenkort ga ik een updaten, dat gaat alleen niet hier omdat ik een mac heb, dus moet ik het op sam zijn pc doen. Danje Simple P. De foto's zijn trouwens al erg oud, de laatst gezette dreads zijn nog veel mooier
Voor alle (potentiële) klanten: ik heb nu heel veel tijd tot februari, omdat ik ga veranderen van studierichting.
En ik woon nu vlak bij het station van Gent.