Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Za Nov 18, 2017 11:14 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2014 10:26 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Het is niet echt een meeting denk ik. (tenzij de interesse enorm blijkt te zijn) maar ik wist even niet waar ik het anders moest plaatsen.

Maandag heb ik weer een goede camera ( na en jaar zonder gezeten te hebben) en heb zo'n zin om weer een keer een fotoshoot te doen op tfpbasis. Dus ik dacht wie heeft er zin om op de foto gezet te worden. Ik zoek iemand met dreads, vandaar dat ik het hier plaats en het maakt me niet uit of het een man of een vrouw is. Maar ik zoek wel iemand met een interessant gezicht dus ga wel een beetje kieskeurig zijn. Liefst met een beetje hippie uiterlijk en die in het bezit is van een paar gave zomerse outfits. Ik zat te denken aan het strand (hier is Zeeuws-Vlaanderen) het Pauwlinapolderstrand is erg gaaf hier en ligt ook nog op loop afstand van een natuurgebied voor mochten we al dat zand zat zijn. Ik doe hier bij mij thuis styling en make-up en dan gaan we door naar het strand. ik kan je op halen vanaf Terneuzen voor mocht dat makkelijker zijn ivm ov.

Misschien leuk voor de creatieveling onder ons die eigen kleding maken? leuk voor de promotie?

Hier kun je wat van mijn fotografie werk zien wat ik voor afgelopen jaar heb gemaakt: http://biancaverheijen.wix.com/pumpkinphotography
En hier op pag. 19 van mijn fototopic een fotoshoot die ik zelf een keertje bij pauwlinapolder heb gedaan: http://www.dutchdreads.nl/tydelyk/viewtopic.php ... &start=270

Hoop dat iemand het ziet zitten :D

Mijn dreadjes: viewtopic.php?f=6&t=6692&start=

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2014 11:00 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Ik heb geen dreads, geen interessant gezicht, geen zomerse kleding en ook geen hippie uiterlijk, MAAR: kun je mensen niet beter ophalen vanaf Breskens? (Trein naar Vlissingen -> boot naar Breskens), lijkt me iets handiger om in Zeeuws-Vlaanderen te komen dan via Terneuzen als je met 't OV moet.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2014 11:34 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Nee hoor tegenwoordig niet meer. dan neem je de trein naar Goes of middelburg en daar de bus. betere overstap.

Mijn dreadjes: viewtopic.php?f=6&t=6692&start=

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]