Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Do Mrt 30, 2017 6:31 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 4:39 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Waarschijnlijk is dit best een hopeloze topic maar wie niet waagt die niet wint. Ja en misschien is het kortdag en zit iedereen al aan het strand.. Of binnenshuis omdat het nog te koud is. Ik hou van impulsieve acties en ik rij hoe dan ook vandaag nog naar het strand.. Ik zou het leuk vinden als dr nog iemand meer mee wil. Soms lijkt het wel alsof ik de enige op aarde ben die van dit soort acties verzint en blijkbaar schrikt dat mensen af. Wie bewijst het tegendeel? PM als je een levensgenieter bent en vanavond nog niks te doen hebt, en wel zin hebt om mij te leren kennen en samen van het moment te genieten! Benzinekosten zijn voor mijn rekening.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 6:31 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Het is dat ik al een planning heb, maar ik hou ook wel van lekker impulsief! n.n
En waarschijnlijk kom je ook niet langs Eindhoven af richting zee, haha :p

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jun 08, 2013 6:48 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Reneetje schreef:
Soms lijkt het wel alsof ik de enige op aarde ben die van dit soort acties verzint en blijkbaar schrikt dat mensen af.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt leuk als mensen zulke spontane dingen doen, maar ik ben allergisch voor dit soort opmerkingen. Hatsjoe!

(Ik bedoel, kijk eens in het meetingtopic, of datingssites, of zoek op 'vriendin gezocht', of bel zelf wat vrienden/familie/kennisen op, of kijk op websites als couchsurfing, enzovoorts. Je bent echt niet de enige die spontaan dingen onderneemt, maar daar lijkt het zo wel op. Daarnaast vind ik het niet zo gek dat het soms mensen afschrikt. Zomaar met de eerste de beste random stranger van een of ander forum naar het strand is ook afschrikwekkend :P (en ja, zelfs met wat posts, foto's en introductie ben je voor mij nog een random stranger ;) ) )

maar dus nogmaals, leuk idee ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jun 09, 2013 2:47 am 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Ik begrijp je reactie wel hoor, Roos.. Ik was lichtelijk gefrustreerd omdat een vriend, die mee zou gaan, op het laatste moment afzegde.. Natuurlijk ben ik niet de enige op aarde.. gelukkig niet! Ik heb in elk geval heerlijk in mijn eentje genoten van de autorit van 4uur, de surfers op zee, alle genietende mensen en van de ondergaande zon :).

Dan kan deze nu wel weer op slot..

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]