Wie heeft er zin om 17,18 of 19 augustus gesellig met mij naar het strand te gaan bij Breskens.
Leek mij erg leuk en gesellig, hopelijk net zulk mooi weer als nu kunnen we lekker zwemmen en stradnspelletjes doen.
Wanneer: 17, 18 of 19 augustus vertel even wanneer jou het beste uitkomt dan doen we de datum die het meeste word gekozen.
Tijd: ik ben er om 11 uur en het duurt zolang als we het naar ons zin hebben.
Waar: Breskens (zeeuws-vlaanderen) meetingpoint bij stradnpaviljoen " 't halve meantje"
Wat gaan we doen: lekker op het strand luieren, zwemmen, lekker eten, stradnspelletjes. Ik neem ook me djembee mee, als meerdere mensen een muziek instrument mee nemen kunnen we lekker in de kring muziek spelen.
Wat neem je mee: Een goed humeur, strandstoel/laken, badkleding (evt), eten (avond en middag), muziekinstrument (evt), strandspelatributen zoals, badminton, strandbal, volleybal (evt)
voor de gene die van ver komen en het niet zien zitten om op een dag heen en weer te gaan. Ik heb wel wat slaap plekken en er zijn heel veel (spotgoedkope) campings in de buurt.
Als je (wilt) komt vul even dit in:
Ik kom deze dag: (de dag dat je kunt komen)
Ik neem mee aan eten: (neem wat leuks mee dat eventueel kan worden uitgedeeld zodat we lekker van elkaars eten kunnen snoepen, hou er rekening mee dat we het niet kunnen opwarmen.
Ik neem mee aan spelletjes of muziek: ..
Ik neem nog iemand mee, namelijk: (hoeveel personen, evt naam)
Ik zoek nog vervoer/ reisbuddy, vanaf:
Ik bied een plek aan in m'n auto vanaf:
Ik kom deze dag: alle drie de dagen komen mij uit
Ik neem mee aan eten: Gevulde dadels met cremekaas en honing, pannekoeken
Ik neem mee aan spelletjes of muziek: strandbal, badminton, fotocamera en djembee
Ik neem nog iemand mee, namelijk:misschien me man want die moet toch rijden en hopelijk blijft die dan ook gesellig.
Ik bied een plek aan in m'n auto vanaf: Terneuzen, 2 plekken
Wie o wie heeft er zin, ik in iedergeval wel heele rg =D
Groetjes,
Bianca
[Edit] Ik zet m'n halve koepel tent en stoeltjes enzo al klaar, voor wie dan komt. Ben te herkennen aan de regenboogvlieger (gister gekocht geweldig leuk ding.) Morgen komt foto.