Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Zo Jun 25, 2017 10:40 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Feb 21, 2011 5:05 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Sinds 2 maanden woon ik nu in Essen...provincie antwerpen...maar behalve een rasta op doorreis op het station ben ik nog geen enkele dready tegen gekomen hier... Volgens een verkoopster in een bakkerij wonen er een paar tegen het bos aan bij horendonk..maar ik heb ze nog niet gevonden...toch zou het erg tof zijn wat alternatieven tegen te komen hier...dus: Dreadys gezocht uit dorpjes als wuustwezel...kalmthout...essen..horendonk..wildert...kapelle...kijkuit...
Voor gezellige meetings...een potje :juggle: ...de natuur in trekken... een feestje wellicht... of andere fijne acties...

groetjes
wendydready (ook te vinden op facebook)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Feb 21, 2011 9:03 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Er zijn er wel een paar hoor :) ik ken er een paar in Kalmthout, Wildert... maar ik weet niet of je die mensen leuk zult vinden :D en er zit best wel wat goavolk, maar niet het soort wat ik "hippieverantwoord" noem.
Er zitten wel een berg stoners, dat wel. (ik heb er nog anderhalf jaar gewoond, vandaar)

Btw, maak anders al eerst eens een voorsteltopic? Mensen hier houden daarvan :) en als eerste en enige post een "meeting"-topic is zo dunnetjes... vertel ons meer! :ja:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 1:48 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Okey je hebt gelijk Aislin....wel handig om me eerst even voor te stellen...maar dat doe ik dan wel hier en niet in een aparte topic..
ik zal er een verwijzing naar maken...en meteen hier de vraag hoe plaats ik een foto bij mijn berichtjes/profiel??? ik kan die optie nergens vinden.

Goed dan...ik ben Wendy..een vrolijke nederlandse alternatieveling...en al heel lang dready...heb mijn dreads op 1 maart 2001 laten zetten....dus bijna tijd voor een dreadfeestje :lach:
Ik was de afgelopen tien jaar heel veel te vinden op festivals en concerten...vooral reggae en goa...ook ik viel onder de goahippies...maar dan wel het type verantwoord ;) ..ook een dagelijks wietje hoort bij mijn levensstijl...maar een slome stoner die nooit wat uitvoert ben ik absoluut niet...ik ben juist een actief persoon...werk fulltime in de zorg..geef mijn zoon huisonderwijs..en ben zelfs als vrijwilliger actief..heb 2 jaar terug de rainbowfamily ontdekt..en ben sinds dien steeds rustiger geworden...heb veel feestjes ingeruild voor kampvuurtjes...kanovaren...natuurwandelingen maken..jongleren..enz. de enige dreads waar ik niet zo heel veel mee heb zijn de technokrakers types...die zijn me te ruig en vinden mij veels te zacht..en de stoners die nooit verder komen dan bankhangen.....verders heb ik dready-vrienden tussen de 18 en 60 zo`n beetje verspreid over de hele wereld...maar de meesten zie ik alleen zomers op rainbowgatherings en festivals..in nl wist ik wel ecogemeenschappen te vinden om swinters ook gewoon vrienden te kunnen zien...maar sinds mijn verhuizing naar belgie voel ik me eenzaam bij gebrek aan gelijkgestemden...vandaar hier mijn oproep :)
Ik kende dit forum wel maar zat er nooit omdat ik genoeg dreads om me heen had in NL.
Het zou fijn zijn langs hier wat nieuwe toffe mensen te leren kennen.
groetjes
dready70

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 10:37 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Gut, dat klinkt heel leuk! Maar ik woon in Tilburg. Ook vers bloed en op zoek naar gelijkgestemden ;)
Mist alleen nog hoe oud je zelf bent btw.
Wat goed en leuk dat je je zoon huisonderwijs geeft!
Succes met je zoektocht!

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 1:01 am 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Hihi ik ben al zo lang zo oud als ik me voel...biologische leeftijd zegt me niks meer...ik ben 33...
heerlijke leeftijd...en t leven is mooi...en wauw wat is jou peace symbol prachtig noralina
en mn zoektocht??..is geen zoeken meer...heb hier in die paar dagen dat ik er pas ben al zoveel toffe mensen gezien...dat komt wel goed...byebye lonelyness :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2011 8:27 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

ik woon in Hoogstraten, dorpje boven antwerpen. Heb NOG geen dreads, eerst mijn haar laten groeien!
Afbeelding

maar ben nog maar 16 jaartjes jong, dus denk niet dat je zo veel aan me hebt :lach:

Ebony and ivory live together in perfect harmony
Side by side on my piano keyboard, oh Lord why don't we?

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]