Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Di Dec 12, 2017 12:33 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Meeting in België (Januari 2011)
PRO 92%  92%  [ 22 ]
CONTRA 8%  8%  [ 2 ]
Aantal stemmen : 24
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2011 11:18 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

ik denk dat we gister ongewild de grootste dreadmeeting ooit in belgie gehad hebben, de volle 5 stuks, gaan eten met vrienden, tot kiwi opeens tot de conclusie kwam dat we allemaal dreads hadden :) en dat viel de voorbijgangers precies meer op dan onszelf

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Mei 23, 2011 12:54 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

dat is dus de clue voor de belgen; niet officieel een meeting organiseren :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2011 1:55 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik weet wel een meeting voor de belgie, aan staande zondag, Gent, Sint-Pietersplein, 17:00, Dub FX doet een gratis optrede op straat omdat zijn show in belgie laatst gecanceld werd. I know im gonna be there!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2011 9:59 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

waarschijnlijk ben ik er bij :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Mei 25, 2011 10:14 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Schism schreef:
is dat wel bevestigd door Dub FX zelf dan?

JEP, heb 't hem zelfs hoogstpersoonlijk voor je gevraagd

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2011 12:43 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Haha, ja, een hele commotie hierzo. Het wordt blijkbaar een overrompeling.

Ik ga als ik klaar ben met werk voor mijn presentatie de dag erop.

http://nvtblogspot.blogspot.com

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2011 1:29 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Tomtomtom, of iemand anders uit Gent.
Kan ik daar ergens zicht krijgen over het hele plein? Van boven af, om een goed shot te maken. Ga er namelijk filmen. Of ken je iemand die dat zicht vanuit zijn kot heeft? Zal nog mooier zijn

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2011 6:54 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik ken niemand die op het plein woont..
Er is aan dat plein een trap naar boven waar een parking is. Daar kan je dus vanop hoogte een shot maken. Maar het is niet heel erg hoog... En als er iets op dat plein te doen is, staat dat daar wel meestal behoorlijk vol.

Dit is een foto genomen van boven op de trap
http://www.majhost.com/gallery/Puinkabo ... _groot.jpg

http://nvtblogspot.blogspot.com

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2011 10:38 am 
Newbie Dready
Newbie Dready

Citaat:
Internet-hype Dub FX niet welkom

GENT - De beroemde straatartiest Dub FX is zondag niet welkom op het Sint-Pietersplein. In enkele dagen tijd een optreden in orde brengen ziet de stad niet zitten.
Dub FX, een Australische straatzanger, toert al enkele jaren met toenemend succes de wereld rond. Maar in België was hij nog nooit. In april werd een aangekondigd optreden in Brussel in extremis afgeblazen. Toen al had Dub FX beloofd dat hij zou terugkomen, voor een gratis optreden 'ergens in België'.

Euforisch

'Sindsdien hadden we hem met een hele groep mensen op Facebook bestookt met vragen om dat ergens in Gent te laten zijn', zegt Margaux Geeroms. 'En deze week was het dan zover. We kregen te horen dat Dub FX zou komen. Op zijn Facebookpagina schreef hij dat hij zondag om 17 uur op het Sint-Pietersplein zal zijn.'

De fans waren euforisch. In een mum van tijd gonsde het op Facebook en Twitter van berichten die de komst van Dub FX aankondigen. Gisteravond hadden al meer dan 2.600 mensen laten weten dat ze er zeker bij wilden zijn. Een overrompeling.

En dus begonnen enkele fans zich zorgen te maken. Moesten ze het stadsbestuur niet waarschuwen voor wat er op til was? 'We hebben stad Gent dan maar een mailtje gestuurd en gisteravond werden we op het stadhuis ontboden voor een crisisvergadering', zegt Geeroms.

Op die vergadering kregen de fans een koude douche te verwerken. Want de botellon die twee jaar geleden op het Sint-Pietersplein werd georganiseerd, ligt het Gentse stadsbestuur nog altijd vers in het geheugen. De honderden studenten die op de Facebook-oproep af kwamen voor dat spontane drinkfeest, lieten op het plein een ware ravage achter.

'Onhaalbaar'

'We zijn in Gent sterk in organiseren', zegt schepen van Feesten Lieven Decaluwe (ProGent). 'Maar om in een paar dagen tijd zo'n optreden in orde te brengen waar wellicht vele duizenden mensen op af komen? Dat is onhaalbaar. Tijdens de Gentse Feesten leggen we strenge veiligheidsplannen op, voor een optreden als dit dus ook. Maar dat lukt niet in zo'n korte tijd. We zullen het management van Dub FX een mail sturen dat we het geen goed idee vinden dat hij zondag naar het Sint-Pietersplein komt. Maar later, met wat meer voorbereidingstijd en als iemand écht de verantwoordelijkheid neemt, kan het gerust.'

Dub FX terug naar af dus voor zondag. Al geven de fans de moed nog niet helemaal op. 'Ik en een paar vrienden gaan kijken of we geen zaal vinden waar we hem alsnog kunnen laten optreden', zegt Geeroms.

http://destandaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=5M3AMM32&word=dub+fx

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2011 8:34 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Citaat:
Hey man I appreciate the sound system but I won't be needing it.. I'm starting to think that this street performance will be a bad idea... The council has already wrote me an email telling me that if it goes crazy I will be held responsible...
So I might not end up doing it if their is too many people and the police are all there.. Their is no point... I mint switch the location and do it some wher else instead...

But we will see... I have never been to gent and I don't have a number so I don't know how we can hook up... Let's just meet at the square...

mailtje dat ik vandaag ontving, ik ga er gewoon heen en zie daar wel verder

&thankstom

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]