Rotterdam

Want soms is het leuk elkaar ook in het echt te zien!

Moderator: Moderators

Niamh
Erenerd
Erenerd
Geslacht: dread-vrouw

Re: Rotterdam

Bericht door Niamh » do nov 26, 2009 1:39 pm

Rotterdam is gezellig! De gebouwen zijn misschien te nieuwerwets voor een 'mooie grote stad', maar de mensen zijn tenminste aardig. Als ik in Rotterdam aardig lach naar iemand op straat, glimlachen ze bijna altijd terug :) als ik dat in Amsterdam probeer kijken mensen vaak arrogant de andere kant op :( sowieso heb je in Amsterdam zo ongeveer meer toeristen dan echte inwonders :P

London*
pink dready
pink dready

Bericht door London* » do nov 26, 2009 1:43 pm

Ik ben gister met Bart naar een appartementje gaan kijken in Rotterdam, dankzij de supergeweldiglievetip van Anke! en ik vond het zo mooi! Ik ging er maar heen met 'het is vast heel klein en heel stom' om een beetje mezelf te beschermen tegen een teleurstelling, maar ik vind het echt zo geweldig leuk!!! dus ik hoop dat het allemaal doorgaat :D
That's what she said.

Cindy
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door Cindy » do nov 26, 2009 1:50 pm

Hoe zag t eruit Maris? En waar hangt t vanaf of het doorgaat? Alleen of die mensen een koopwoning kunnen vinden en of dat dan op tijd is voor jullie? Of zijn er meer mensen geinteresseerd of gaat t via een tussenpersoon ofzo?

London*
pink dready
pink dready

Bericht door London* » do nov 26, 2009 1:58 pm

:)
We hadden van tevoren alleen meegekregen dat het een woning was met één slaapkamer + de rest. Dus ik dacht, oeh dat wordt wel een stuk kleiner dan waar we nu wonen. Maar ik denk dat het even groot is. De woonkamer vind ik echt heel mooi! Sowieso mooie houten vloer en in een leuke vorm ipv gewoon recht (lastig uitleggen). De slaapkamer was vooral verrassend groot, ik denk evengroot als onze woonkamer nu. Bij de woonkamer en keuken zit allebei een balkonnetje, dus dat is wel lekker :) En een nieuwe badkamer.. en gewoon groot! en luxe! en we gingen lopen vanaf rotterdam CS en dat was echt dichtbij, ik denk max 2 km :)

Degene die er nu zitten gaan begin december een bod uitbrengen op een huis hier in den Haag en daar hangt het eigenlijk vanaf.. dan weten we hoe lang het nog gaat duren voor zij eruit gaan, stel dat lukt allemaal niet kan het zo nog flink wat maandjes duren.. dus het wordt wel even spannend!
That's what she said.

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » do nov 26, 2009 3:10 pm

Wat leuk, Maris!

twinkl
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door twinkl » do nov 26, 2009 6:46 pm

Mooi dan kan de meeting bij jullie Marissa en Bart ;D

Ik word sowieso helemaal lijp van steden, 1 dagje en dan wil ik een jaar geen grote stad meer zien.
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal

appelman
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door appelman » do nov 26, 2009 7:44 pm

Marije schreef:Rotterdam is gezellig! De gebouwen zijn misschien te nieuwerwets voor een 'mooie grote stad', maar de mensen zijn tenminste aardig. Als ik in Rotterdam aardig lach naar iemand op straat, glimlachen ze bijna altijd terug :) als ik dat in Amsterdam probeer kijken mensen vaak arrogant de andere kant op :( sowieso heb je in Amsterdam zo ongeveer meer toeristen dan echte inwonders :P
mensen zijn aardig in rotterdam? waar dan? ik heb het nog nooit kunnen ontdekken.
En zeg vooral niet tegen een rotterdammer dat je uit amsterdam komt, want dan heb je de poppen aan het dansen.

Maargoed als marissa en bart er gaan wonen dan ken ik tenminste 2 leuke mensen.
Ik hoop dat het allemaal doorgaat!
Inside my heart is breaking. My make up may be flaking. But my smile still stays on.

hermanniet
Über Dready
Über Dready

Bericht door hermanniet » do nov 26, 2009 9:24 pm

misschien moet je in het vervolg je ajax t-shirtjes thuis laten als je naar r'dam komt bjornie ;)

appelman
Über Dready
Über Dready

Bericht door appelman » do nov 26, 2009 9:43 pm

ja ik ben een enooooooooooooooorme voetbalfan.
Als ik naar rotterdam ga moet ik ook mijn ajax tattoo (die uiteraard in mijn nek staat) bedekken.
Lastig!
Inside my heart is breaking. My make up may be flaking. But my smile still stays on.

Tosti
Über Dready
Über Dready

Bericht door Tosti » do nov 26, 2009 10:49 pm

helemaal lastig omdat je alleen maar ajaxsjaals hebt, als echte ajaxfan.
Afbeelding

CIMI
Über Dready
Über Dready

Bericht door CIMI » za nov 28, 2009 2:20 am

:lach:
Afbeelding

Avril
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Avril » za nov 28, 2009 1:16 pm

ik vind rotterdam echt GEEN leuke stad! was er 2 weken geleden nog voor een film opname, maar ik vind het geen uitstraling hebben en er loopt een heleboel 'aso' volk rond. (dat is wat ik er van gezien en gevoeld heb)
Ik hoef geen pot goud. Ik vind het gewoon leuk om regenbogen te volgen.

Laatste Update Fototopic
Dreads zetten en Bijwerken

IrisPlezieris
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door IrisPlezieris » za nov 28, 2009 1:24 pm

Tja, ik vind het een prima stad :ja:
Het station is wel treurig.
Afbeelding

twinkl
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door twinkl » za nov 28, 2009 2:08 pm

Dat het geen uitstraling heeft komt door onze buurtjes van heeeel lang geleden, jammer want ik hou van oude gebouwen.

En komt het niet doordat je in Amsterdam meer mensen kent en die automatisch aardiger zijn tegen je, Björn? :D
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal

appelman
Über Dready
Über Dready

Bericht door appelman » di dec 01, 2009 6:51 pm

nee.
Ik ging vroeger veel uit in rotterdam, dus da's het probleem niet.
Ik vind het gewoon een koele kille stad met lelijke gebouwen en onvriedelijke mensen.
Ohja en stomme winkels :flop:

Plaats reactie