Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Wo Mei 24, 2017 1:44 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2014 8:26 pm 
Medium Dready
Medium Dready
Gebruikers-avatar

Wie heeft het hier over nepdreads. Ze vraagt toch om echte dreads, dan antwoord ik ook op iets wat geldt voor echte dreads.

Om even nog harder offtopic te gaan: synthetische dreads zijn even hard dreads als echte dreads.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2014 9:18 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

En om weer even ontopic te gaan: volgens mij kun je met jouw haarsoort wel echt een prachtige dikke dreadbos krijgen, Esmeralda! Ook al met sidecut! :D

Ik ben benieuwd, niet vergeten ons met foto's te verblijden, hè!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2014 9:29 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Ja dat kan ook, want vorige keer had ik er meer als 90 :D ;) En ze waren echt niet dun hoor.
Dus ik denk dat ik nu ook een dikke bos krijg, ondanks de side cut.
Ik heb mega dik haar.

Ik was alleen gister wat moe en een beetje over enthousiast ;) Want morgen is de grote dag!! Woeeehoee dat ik weer met dreads door het leven mag :dans: :dans:
Ik laat ze weer bij Dieuwertje zetten, vorige keer ook gedaan :) Ik kom zeker foto's posten.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 16, 2014 10:11 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ooooh, hahaha, ok! Dan wachten we nog even een dagje op de foto's! :D

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2014 7:35 am 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

Esmaralda schreef:
Pollepel schreef:
Ik heb mn sidecut tijdens dreads vet makkelijk laten groeien! Je gooit er een paar dreads overheen en niemand ziet het nog! Dus; dreads, dan laten groeien, dan daar ook dreads in! ;)

en Arid: Maar hadden jullie het ook echt door naar achter? Je ziet soms wel dat ze alleen een stukje hebben. Ik heb het zoals dit plaatje:
Afbeelding

Maar fijn dat jullie ervaring goed is! Ik laat het maar gewoon groeien dan, een volle bos dreads vind ik echt mooier ;D

ik zit ook met dit dilemma! alleen heb ik beide kanten eraf.. ik probeer het nu al een paar maanden te laten groeien maar het is nu misschien zo'n vijf centimeter :P in de zomer heb ik het liever weer kort, dus misschien dat ik het na de zomer weer laat groeien. zo gaat het nu eigenlijk al jaren :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2014 5:32 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Citaat:
ik zit ook met dit dilemma! alleen heb ik beide kanten eraf.. ik probeer het nu al een paar maanden te laten groeien maar het is nu misschien zo'n vijf centimeter :P in de zomer heb ik het liever weer kort, dus misschien dat ik het na de zomer weer laat groeien. zo gaat het nu eigenlijk al jaren :P

Ik ben ook nog steeds het dubben hoor, ik vind het eigenlijk ook heel leuk zo staan met een korte kant en een bos dreads. Maar helemaal dreads vind ik ook geweldig mooi! MAAAAR dan moet ik weeeer door die baby tijd periode heen, en daarnaast duurt het nog een tijd voor het op 1 lengte is....hmmm keuzes, keuzes!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2014 11:16 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Esmaralda schreef:
en Arid: Maar hadden jullie het ook echt door naar achter? Je ziet soms wel dat ze alleen een stukje hebben. Ik heb het zoals dit plaatje:
Afbeelding

Ho! Sorry, ik zie het nu pas. Nee ik had het niet zo ver door naar achter volgens mij.

groen schreef:

Hmm.. Eerst de ene kant kort houden en steeds je haar naar de andere kant waardoor dat kan groeien. En als dat lang genoeg is dreads erin en dan de ene kant laten groeien :P Zal wel alles bij elkaar vet lang duren op die manier

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2014 6:28 pm 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

ja dat gaat inderdaad heel lang duren :P en ik vind het fijn om mijn dreads in een staart te doen, en dan ziet het er niet uit! :(

ik heb even wat foto's gemaakt voor de duidelijkheid. sorry dat ik het topic overneem :P!
mijn pony is echt extreem lang en eigenlijk geen pony meer te noemen :P ik had het laten groeien omdat ik twee nieuwe dreads wilde om het pony gedeelte kleiner te maken. ik denk dat ik deze week die pony nog eraf knip. meestal scheer ik dan meteen de zijkanten maar nu twijfel ik dus of ik een kantje zal laten groeien..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2014 7:28 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Nu heb ik een ander dilemma. Wat als je niet zoveel dreads hebt (36) en je wil een klein kort zijkantje. Maar je krijgt spijt. Als ik het overige eroverheen hang, is dat niet veel....

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2014 7:46 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Het handige van dreads is dat ze er zo weer aanhangen als je spijt hebt... Je hoeft het korte kantje alleen maar te laten groeien tot het lang genoeg is om weer dreadjes te maken, en dan kunnen je afgeknipte dreads er weer gewoon aan.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2014 7:58 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Dat is waar. Daarbij dacht ik ook om een ponylok uit te kammen, kijken hoe dat staat. In het ergste geval dread ik m weer, toch?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2014 8:00 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Kan allemaal :) (Maar dan is je pony natuurlijk wel minder vervilt dan de rest van je dreads)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2014 11:39 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Nu wil mijn pony nog niet echt vilten. De rest wel een beetje. Dan kan ik het beter snel n keer doen. Als ik durf...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2014 10:58 am 
Dreadcrew
Dreadcrew

Gewoon doen joh! Is het niks dan dread je hem weer en doe je alsof er niks gebeurd is :D

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2014 5:42 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ja en Groen! Mijn haar is achteraan net zo lang als jouw haar (boblijn enzo) en ik heb er laatst een dread ingehangen. Dus, kan je niet gewoon je oude dreadjes er weer aan hangen? :)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]