Thema dreads

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
cnv
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Thema dreads

Bericht door cnv » wo mar 13, 2013 2:29 pm

Ik lees vooral mee op het forum en heb me eigenlijk ook nooit goed voorgesteld, maar nu zat ik wat te struinen op Etsy en kwam ik woldreads tegen met thema's. Dus eentje in boho-style met allemaal bloemetjes kralen ed. Een andere in meerminnenthema met schelpen en de kleuren blauw en groen.

Nu vroeg ik me af of jullie dat ook doen met jullie echte sets?
Kiezen jullie gewoon kralen die je mooi vind, of heb je een beeld in je hoofd dat je daarop je accessoires uitkiest?

Bosbes
Medium Dready
Medium Dready

Re: Thema dreads

Bericht door Bosbes » do mei 30, 2013 9:00 pm

Ik kies gewoon wat ik mooi vind :)! Ik hou van bloemetjes en kleurtjes en vind het leuk als dingen bij elkaar passen en 1 geheel vormen ;).
Give it a try :)!

Boomtak
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Boomtak » vr mei 31, 2013 5:51 pm

Ik heb maar twee soorten kralen, vier van lichtbruine bamboe en twee aqua blauwe glaskralen. Ik hou van natuurlijk en blauw en mijn ogen zijn blauw en wat Bosbes zegt, het past bij elkaar en ik vind het mooi. :)
Dreadloos sinds 11 oktober 2008
Dreadhead sinds 3 februari 2012

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » vr mei 31, 2013 7:43 pm

Bijna elke kraal en ander frutsel dat ik in m'n dreadjes heb hangen heeft zijn eigen verhaal, dus die gaan er in en er eigenlijk niet meer uit :p
Dus het heeft het thema herinneringen, haha :p
Af en toe gaan er wel wat blaadjes of iets bij, maar als ik m'n hoofd wil matchen bij bijvoorbeeld een outfit, heb ik veel sjaaltjes en haarbanden en dingetjes die ik daarvoor kan gebruiken ^^
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

-arid-
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door -arid- » vr jul 26, 2013 2:23 am

Precies wat Reauxche zeg inderdaad. (wat ik tenminste bij mijn vorige set deed) random dingen van vrienden erin hangen en kraaltjes enzo die ik mooi vond, daardoor was het voor mij per definitie al mooi. Hoe je het dan draagt of haarbanden en dergelijke zorgt er dan voor dat het bij de outfit past
Afbeelding

Plaats reactie