Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Do Mrt 23, 2017 8:07 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 4:48 pm 
Eredready
Eredready

Het is weer tijd voor de jaarlijkse dreadverkiezing. Voorheen maakten we onderscheid tussen mannen en vrouwen, maar door de overdaad aan vrouwen op dit forum, het feit dat mannen- en vrouwenhaar niet veel hoeven te verschillen én door het feit dat we jonge dreadjes ook weleens de eer gunnen hebben we besloten het vanaf dit jaar anders te doen.

In dit topic kan je stemmen voor de mooiste jonge dreadjes van het forum. We trekken de grens bij 2 jaar.

Het is de bedoeling dat iedereen 3 namen noemt van de forummers met jonge dreads waarvan je vindt dat zij de mooiste dreads hebben, en de 6 jonggedreadde mensen die uiteindelijk de meeste stemmen hebben krijgen een apart topic met poll en foto's. Dan mag iedereen nog eens stemmen, en degene die dan de meeste stemmen heeft is de winnaar. Op jezelf stemmen is natuurlijk niet de bedoeling, en de mensen op wie je stemt moeten nog actief zijn of het forum!

Kopieer de namen die al genoemd zijn en zet er 'I' achter als die persoon jouw stem heeft, en staat je persoon nog niet in het lijstje dan kopieer je de lijst en voeg je de naam toe en zet je er ook een I achter. Zorg wel dat je het meest recente lijstje kopieert!

veel plezier en succes :)

klik hier om te stemmen op OUDE dreadjes

stemmen kan tot 27 Februari

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 4:52 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ooooh! Nu wil ik thuis zijn en lekker met laptop op schoot foto-topics doorspitten en alle mooie dreadjes bekijken ... Moet ik nog een paar daagjes wachten :(

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 4:59 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Aw, ik val niet meer tussen de jonge dreads :3 Nu maak ik helemaal geen kans meer tussen die vrouwen ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 6:14 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

De mooiste jonge dreads verkiezing stuit ik gelijk tegen een probleem, want ik wil stemmen op delial!! Net over de grens van 1,5 jaar. Dussss... Ik stel voor om de keuze tussen de jonge dreads net wat breder te maken om een ondergrens van 2 jaar te kiezen.. Vallen er veel meer mensen in die toch wss zouden afvallen bij de verkiezing tussen de oude dreads en dus nu ook bij de jonkies.

Noralina iig! De dreadjes van Sharanzig vind ik leuk en delial dus.... Punt... hahahahah

Noralina I
Sharanzig I
Delial I

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 6:22 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Hm, ik moet maar eens fototopics gaan doorspitten, denk ik, ik ben niet meer mee met alle jonge dreads!

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 8:56 pm 
Eredready
Eredready

sunjata schreef:
De mooiste jonge dreads verkiezing stuit ik gelijk tegen een probleem, want ik wil stemmen op delial!! Net over de grens van 1,5 jaar. Dussss... Ik stel voor om de keuze tussen de jonge dreads net wat breder te maken om een ondergrens van 2 jaar te kiezen.. Vallen er veel meer mensen in die toch wss zouden afvallen bij de verkiezing tussen de oude dreads en dus nu ook bij de jonkies.

Laten we de grens meer als richtlijn nemen :) edit: of 2 jaar, ook goed eigenlijk...

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2013 9:42 pm 
Divine Dready
Divine Dready

Noralina I
Sharanzig I
Delial I
reauxche I
Nickywashier I
Doolin I

Een vraag waarom is deze verkiezing niet in categorieën in gedeeld?
Ik vind dreads van 1 a 3 maanden niet te vergelijken met 1,5 jaar of 2 jaar oude dreads hoe ouder ze worden hoe mooier.
Waarom is er niet bv categorieën o tot 1 jaar 1 tot 3 en vanaf 3 jaar en ouder?

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 7:59 am 
Eredready
Eredready

bubbels schreef:
Een vraag waarom is deze verkiezing niet in categorieën in gedeeld?
Ik vind dreads van 1 a 3 maanden niet te vergelijken met 1,5 jaar of 2 jaar oude dreads hoe ouder ze worden hoe mooier.
Waarom is er niet bv categorieën o tot 1 jaar 1 tot 3 en vanaf 3 jaar en ouder?

Dit is de eerste keer dat we überhaupt de categorieën jong en oud hebben, precies om de regen dat oude dreads inderdaad mooier worden. Voorheen was het man/vrouw, dus maakten de jonge dreadjes nooit kans. Misschien een idee voor de volgende keer om de categorie jong nog verder op te splitsen (maar dan krijgen we wel veel categorieën...)

En ik weet t nog niet!

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 11:31 am 
Dreadcrew
Dreadcrew

Reauxche, Delial en Noralina :D

Noralina II
Sharanzig I
Delial II
reauxche II
Nickywashier I
Doolin I

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 11:45 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Reauxche wil ik al op stemmen, mijn andere 2 stemmen moet ik nog uitzoeken.

Noralina II
Sharanzig I
Delial II
reauxche III
Nickywashier I
Doolin I

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 2:25 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Noralina II
Sharanzig I
Delial III
reauxche IIII
Nickywashier I
Doolin I
Peace 'nd Love I

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 7:53 pm 
Eredready
Eredready

Noralina II
Sharanzig II
Delial IIII
reauxche IIIII
Nickywashier I
Doolin I
Peace 'nd Love I

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 8:54 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Sowieso Sharanniieee, want waah, haar hobbels zijn zo heerlijk <3
En de rest ga ik zaterdag even kijken als ik weer een laptop heb! ;)

Noralina II
Sharanzig III
Delial IIII
reauxche IIIII
Nickywashier I
Doolin I
Peace 'nd Love I

EDIT: in welke categorie valt sxp.? ..omdat haar dreadjes zelf wel al ouder zijn, maar ze ze wel nog niet zo lang heeft xD ...dan wel bij 2+? :p ik weet het niet, en ik wil goed doen aah xD

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 9:37 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Noralina II
Sharanzig III
Delial IIIII
reauxche IIIII
Nickywashier I
Doolin II
Peace 'nd Love I
Mar I

Delial, Doolin en Mar want frrruubbbkronkelflubwubkronkelkronkel

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 9:45 pm 
Eredready
Eredready

Citaat:
EDIT: in welke categorie valt sxp.? ..omdat haar dreadjes zelf wel al ouder zijn, maar ze ze wel nog niet zo lang heeft xD ...dan wel bij 2+? :p ik weet het niet, en ik wil goed doen aah xD

In cat. jong!

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]