Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Ma Sep 25, 2017 11:51 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 11:36 am 
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Gebruikers-avatar

ghehe :p ik droomde vannacht voor het eerst dat ik weer dreads had gezet :s en ze waren heel mooi..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 12:02 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Ik heb laatst 2 voorste dreads uitgekamd omdat die nooit goed zaten, en sindsdien heb ik al een paar keer gedroomd dat ik al mijn dreads eruit haal :P meestal per ongeluk. Dat ze door het wassen ineens helemaal uitzakken, of dat mijn moeder mijn haar aan het borstelen is en ik het pas door heb als het te laat is. Niet leuk! Vaak besluit ik in mijn droom dan om maar naturals te nemen :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2012 1:34 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

ik droomde vanacht dat er een dode appelboom op mijn hoofd groeide en dat ik die er uit wou halen omdat ik er een levende voor in de plaats wou zetten.
toen moest ik mijn dreads half uitkammen omdat ik anders de wortels niet uit mijn hoofd kreeg :tot:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2012 5:08 pm 
Eredready
Eredready

hah :lach:

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mrt 06, 2012 6:15 pm 
Divine Dready
Divine Dready

een onderdeel van mijn droom vannacht was dat ik mijn mond vol koek had en daardoor niet kon praten, maar ik kon ook niet zien of mijn handen bewegen, omdat ik hele lange warrige dreads hadden die als een dwangbuis om me heen gedread waren... hehe :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2012 12:36 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Als ietwat gefrustreerde single droom ik wel vaker dat ik een vriendje heb. Maar vannacht droomde ik voor het eerst van een vriendje met dreads,een mooie dikke bos blonde dreads :) Waar ik natuurlijk meteen aan wou zitten..hihi en dreads tegen dreads voelde ook zoooo goed,en hij was zo mooi en lief. T was te mooi om waar te zijn en ik wordt meestal dan ook erg verdrietig wakker na zo'n vriendjes droom :(

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 10:48 pm 
Medium Dready
Medium Dready

Ohhhh wat grappig dat jullie dit ook allemaal hebben!!! Eens in de zoveel tijd droom ik dat mijn dreads er gewoon 'uitvallen'. niet het haar zelf, maar dat de klitten gewoon oplossen en dat ik weer 'gewoon' haar heb, na het wassen of slapen en dat ik dan gemengde gevoelens heb van: "ohhhh nu moet ik helemaal opnieuw beginnen met dreads, maar dat heb ik er niet voor over. Nou ja, gewoon haar is ook wel mooi. Maar ik mis mijn dreads!"
En als het echt raak is, heb ik in die droom ook nog een false awakening, waarin ik dan denk: Oh Shit, het was dus GEEN droom.....Hoe meta...
Tegen de tijd dat ik dan 'echt' wakker word ben ik zooo blij dat ze er gewoon nog hangen:D

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2013 12:45 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Meh ik droomde vannacht dat zomaar vanuit het niets mijn dreads eruit gleden en ik weer gewoon glad haar had, gelukkig was het een droom

https://m.facebook.com/donthurrybehippie/

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Okt 08, 2013 2:41 pm 
Divine Dready
Divine Dready

:rolleyes: ik heb vorige week over de dreads van me ex scharrel gedroomt zo vaag ik trok er heel hard aan vond hij niet zo grappig

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2013 8:03 am 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Mimimimimimimimimimimimi ik droomde vannacht dat ik geen dreads meer had maar een heel stom lelijk boblijn(?ikhebgeenideehoehetheeteigenlijkbeetjezoalsamelie?) kapsel. Ik was wel een beetje trots dat ik het zelf geknipt had maar muuuuh tragisch!! Ik vond het zelf in mijn droom al niet zo mooi en wilde nieuwe dreads gaan zetten maar het moest nog een beetje gaan groeien.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2013 9:33 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Haha herkenbaar! Ik droom ook vaak dat mijn dreads eruit zijn en dan word ik helemaal paniekerig wakker... Dan moet ik gelijk ff voelen en als ik dan voel dat ze er nog zitten, kan ik weer lekker verder slapen ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Okt 30, 2013 5:01 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

haha ja laatst hadk nog een droom dat ze eraf vielen, vondk super jammer en ik maar hopen dat het een droom was maar werd niet wakker! mja uiteindelijk wel maar dat was wel een stukje verderop mijn droom toenk al tijdje kaal was :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 31, 2013 2:23 pm 
Divine Dready
Divine Dready

Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn haar stond te kammen, ik kwam er pas achter wat ik aan het doen was toen het al te laat was. Had opeens zijdezacht haar met nergens meer een klit, toen moest ik helemaal opnieuw beginnen. Blij dat het maar een droom was.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2014 7:53 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready
Gebruikers-avatar

Grappig dat iedereen deze dromen heeft!
Voordat ik dreads had droomde ik vaak dat ik er wél had. Helemaal teleurgesteld als ik wakker werd natuurlijk :')
Laatst droomde ik dat ik mijn dreads was aan het wassen en dat ze opeens weer gewoon haar werden.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 09, 2014 9:17 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Ik heb een tijdje terug gedroomd dat ik roze dreads had. Dus toen ik wakker werd voekde ik automatisch aan mujn haar, maar helaas...

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]