Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Di Okt 24, 2017 1:02 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Dreads-Dromen
BerichtGeplaatst: Wo Jan 25, 2012 3:34 am 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Voor zover ik kan zien bestond dit toppic nog niet,of toch wel???

Toen ik mijn dreads net had (2001) droomde ik heel regelmatig dat ze werden afgeknipt of dat ik wakker werd met een kaal hoofd of zo...aaarrgghhh nachtmerries...altijd erg fijn om wakker te worden en te voelen dat mn dreads er nog gewoon waren...pffiieeuw.
Na een jaartje bleven deze dromen gelukkig weg maar pas geleden dook er ineens weer 1tje op. Ik zat net in een sessie van dreads bijwerken,in etappes,dus bovenop en aan de zijkanten was alles bijgewerkt maar achter moest nog.
Toen droomde ik ineens dat ik een kamer binnenstapte en op een tafeltje een glas zag staan met een bosje dreads erin! Het waren de mijne!!!de achterste die nog gefixt moesten worden!ik herkende ze meteen en werd zowat gek in mn droom...heeeeeeelp... ze moesten gefixt!,niet geknipt! Gelukkig werd ik toen wakker en greep meteen naar mn achterhoofd om zeker te weten dat ze er nog aan zaten!!! pfieuw...gelukkig zijn dromen meestal bedrog!

Aangezien ik vast niet de enige dreadhead ben met vage dreads-dromen leek me dit toppic wel een goeie.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Jan 25, 2012 9:22 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik droom best regelmatig dat ze eruit vallen. Ook droom ik wel eens dat ik ze per ongeluk kam en het ineens normaal haar wordt, en dan veel te makkelijk :P En ik vind het dan altijd heel erg! Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik verdwaald was in m'n dreads.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Jan 25, 2012 11:08 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

die dromen heb ik ook wel eens gehad inderdaad. Maar dan meer da tik dan opeens eer gewoon haar had, niet dat ze afgeknipt waren. 1 keer hadik een hele vreemde droom rond om mijn dreads, ik droomde dat ze opeens flink hard gingen groeien en steeds langer en langer en langer werden. Op een gegeven moment weren ze gewoon iets van 5 meter lang. toen werden ze opeens heel gemeen, alsof ze een eigen identieteit hadden, gingen ze heel kwaadaardig praten vandat ze nu eindelijk op eigen voetn konder staan en mij niet meer nodig hadden, dat ze niet meer mijn aanhangsels waren maar dat ik hun aaanhangsel was enzo. echt freaky. Gelukkig wer dik toen snel wakker.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2012 6:15 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Haha Pumpkin, evil dreads! Ben je verder wel lief voor ze?

Mijn dreaddromen zijn ook niet echt vrolijk. Gedroomd da tik op een festival was en 2 jongetjes achter mij de hele tijd met een aansteker probeerden mijn dreads in de fik te steken. Wat op het laatst natuurlijk ook lukte. :(

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2012 6:55 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik droomde in het begin dat ik ze had dat ik op straat liep en ik met mn dreads in een klimop struik vast bleef hangen.
Deze week liep ik naar de winkel en passeer een huis met allemaal klimop op de afsluiting. Bleef ik er toch niet in hangen zeker :tot: moest direct aan die droom denken.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2012 11:41 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik had ongeveer 5 weken voor het zetten al een afspraak gemaakt en juist in dié weken ervoor droomde ik heel veel over dreads. Nu dagdroom ik alleen nog erover hoe ze gaan worden en hoelang ze zullen gaan worden

https://m.facebook.com/donthurrybehippie/

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jan 27, 2012 5:48 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik schrok gisteren wakker uit een droom waarin ik ineens lang, bruin haar had :eek: Schrok me een hoedje en greep gelijk naar mijn hoofd, haha. Gelukkig zaten ze er nog.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Jan 30, 2012 5:54 am 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Haha...er wordt dus heel wat gedroomd en gegriezeld snachts begrijp ik
en wat een extremen ook,dreads van 5 meter,jongetjes met aanstekers,zow dan,bizar hoor.
En toch fijn dat ze er altijd nog aan zitten als je wakker wordt!
In een droom ineens weer gewoon haar hebben is ook schrikken hey,heb ik ook eens gehad en in die droom begon ik al gelijk iemand te zoeken die me nieuwe dreads kon maken :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 4:30 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Die dromen had ik vroeger ook. Maar dat ligt volgens mij aan de onderbewuste ongerustheid dat iemand je dreads iets zal aandoen. Misschien waren er vroeger ouders, vrienden, famillie, kennissen etc die het dreadsplan niet zagen zitten. Ergens weet je wel wat iemand echt over je dreads denkt. Daarom droom je ervan.

Het is goed dat die dromen nooit werkelijkheid worden want vrijwillig doe je het nooit...
http://www.youtube.com/watch?v=zyWWV-n26n8

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 6:29 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

ik droomde ook heel vaak over ineens normaal hebben toen ik nog dreads had. Ik was er in mijn dromen bijna altijd blij mee tot het moment dat ik me besefte dat ik dreads hoorde te hebben haha, zo gek!
Vreemd genoeg droom ik nu nooit dat ik nog of ineens dreads heb :)

http://www.flickr.com/photos/s0y

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 6:50 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

dready70 schreef:
In een droom ineens weer gewoon haar hebben is ook schrikken hey,heb ik ook eens gehad en in die droom begon ik al gelijk iemand te zoeken die me nieuwe dreads kon maken :)

Precies dat!
Dan heb ik ze ineens uitgekamd en dan denk shiiit waarom heb ik dat gedaan?! Of mijn moeder heeft ze dan uitgekamd terwijl ik dat helemaal niet wilde ofzo.. haha

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2012 7:22 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ooh, echt geen leuke droom vannacht!!
Ik zat lekker buiten in het zonnetje ..zat een beetje aan m'n dreads te friemelen .. (blonde dreads, idk why :p) ..
en ze zijn echt superdik enzo .. opeens merk ik dat er twee dreads helemaal aan elkaar gekoekt zitten .. dus die trek ik los,
zijn helemaal smerig enzo, zie ik dat dat bij steeds meer dreads zo is ..
Dan merk ik dat ik ook supergrote luizen of vlooien of iets in m'n dreads heb zitten ..
en om het nog even erger te maken, merk ik ook nog eens dat ze allemaal smerige insecten aantrekken ..

Ik werd echt knettergek, en ben naar huis gefietst, hard nadenkend over of dit nog te redden was of dat
dit het einde van mijn dreads zou zijn o.o

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 03, 2012 12:14 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

ik droomde dat iemand mijn dreads had afgeknipt met een heggenschaar, en in zijn eigen haar had vast gemaakt . echt heel vreemd. t was echt een opluchting dat ik gewoon lekker mijn dreads nog op mijn hoofdje had

bekijk mijn bos dreads http://dutchdreads.nl/viewtopic.php?f=6&t=5854

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 10:38 am 
Eredready
Eredready

Ik droomde dat ik n dreads had uitgekamt, ze ineens ontzettend miste en toen bijna manisch naar een toupeerkam ging zoeken om ze weer te zetten

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 11:30 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik droom heel vaak heel gedetailleerd hoe ik mijn dreads erin gaat zetten van hoe ik vakjes maak tot de manier van touperen tot papillotjes zetten aan toe echt ik kan dat heerlijk lang volhouden ook.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]