Dreads in bed! (zzzz)

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Madje
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Dreads in bed! (zzzz)

Bericht door Madje » di sep 27, 2011 12:30 pm

Hmhm, ik heb in het begin altijd met een panty geslapen maar bij mij hielp het echt niks! Ik kreeg juist pluis doordat alle kleine haartjes door die panty heengingen en door het bewegen van de panty werd dat erger!

Ik denk dat het gewoon het handigst is je dreads naar boven te leggen als je op je rug ligt ofwel naar linksboven/rechtsboven als je op je zij ligt?! Ik heb natuurlijk nooit echt lange dreads gehad dus daar niet heel veel ervaring mee maar dit is zoals ik het altijd doe en ik heb er echt nooit last van. Denk ook dat ook al zijn ze langer ik er op de manier geen last van heb :)

Xenoni
Medium Dready
Medium Dready

Bericht door Xenoni » di sep 27, 2011 1:24 pm

ik slaap meestal met mijn wilde bos lekker los.
Maar ik heb wel gemerkt dat mijn kussensloop eerder slijt.
Inmiddels ben ik al 1 dekbed setje verder.

Nu slaap ik voor de verandering wel eens met een soort van dreadmuts/tunnel doekding om.
Beter voor mijn kussensloop, beter voor mijn piercings, maar slecht voor mijn nachtrust!
Hupsakee weg er mee, en vooral blijven lachen!
Afbeelding

Delial
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Delial » di sep 27, 2011 2:52 pm

Madje schreef:Ik denk dat het gewoon het handigst is je dreads naar boven te leggen als je op je rug ligt ofwel naar linksboven/rechtsboven als je op je zij ligt?! Ik heb natuurlijk nooit echt lange dreads gehad dus daar niet heel veel ervaring mee maar dit is zoals ik het altijd doe en ik heb er echt nooit last van. Denk ook dat ook al zijn ze langer ik er op de manier geen last van heb :)
Dit doe ik inderdaad ook, maar ik ben nogal een beweeglijk typje in bed geloof ik.. Dan blijf ik aan die haren sjorren haha!

Ik ben begonnen met haar in een lage staart (in mijn nek zo'n beetje), en later overgestapt op los haar, dat sliep ineens veel fijner. Maar nu vind ik het losse weer irritant, dus gisteren weer eens met een lage staart in geslapen.
Ik moet maar een beetje afwisselen denk ik.
Jet! schreef:(en dan vooral als ik niet in mn eentje in bed lig)
Hahaha dat heb ik ook! Dan draai ik me om en dan hoor ik ineens mijn vriend "pfffrrprff"; heeft ie mijn dreads in zijn gezicht.

@Malayla en Curtiis: Slaapt dat wel lekker? Functioneert het dan als een kussen? ;) Of krijg je er nekklachten van?
Ik ben wel benieuwd naar hoe erg het scheelt qua pluis en losse haren wanneer je met zo'n doek/panty om je dreads gaat slapen.

malayla
Divine Dready
Divine Dready
Contacteer:

Bericht door malayla » di sep 27, 2011 3:14 pm

ja als je het onder je nek stopt heb je wel een lekker kussentje idd :P
ik denk niet dat het heel veel helpt kwa losse haren enzo, maar ik vind het heel handig omdat ik net als jou heel veel draai
ik het niet fijn vind om elke keer dat ik me omdraai steeds mijn dreads naar de andere kant moet flappen :)
''If you have good thoughts, they will shine out of your face like sunbeams, and you will always look lovely'' - Roald Dahl

Peer
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Peer » di sep 27, 2011 3:50 pm

Ik heb hetzelfde probleem! :p. Ik leg het ook altijd boven m'n hoofd ofzo, maar met draaien etc. is dat ook weer niet zo heel fijn. Al went het ook wel
Dat wat malayla zegt ga ik ook eens proberen denk ik. :).

Indraaa
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Indraaa » di sep 27, 2011 5:40 pm

Huh, wat een gedoe bij jullie allemaal :P! Maak toch gewoon een palmboom bovenop je kop, dan ligt het nooit in de weg (want altijd boven je hoofd, en dus geen knobbels in nek ofzo).

JinX
Senior Dready
Senior Dready
Contacteer:

Bericht door JinX » di sep 27, 2011 5:54 pm

ik laat ze lekker los, slaapt toch het fijnst. En pantys enzo schuiven altijd naar beneden dus dan hangen ze smorgens nog half aan mn dreads en niet meer op mn hoofd dus dat is nogal nutteloos dan :P
Afbeelding

Mo
Über Dready
Über Dready

Bericht door Mo » di sep 27, 2011 6:55 pm

Ik gooi het achter me op het kussen. Als ik een vriend heb doe ik het omhoog, maar dat is minder fijn. Draaien doe ik echt heel bewust, volgens mij word ik er ook altijd wakker van. Dan kom ik bijna een halve meter van mijn kussen af om mijn dreads de andere kant op te gooien :lach: Het gebeurt ook steeds vaker dat ik met mijn arm ofzo op een dreadje lig en dat doet pijn! :<
16 juli 2007 - 27 mei 2012

Dagmar
Über Dready
Über Dready

Bericht door Dagmar » di sep 27, 2011 8:27 pm

Ik lig meestal op mijn buik met m'n hoofd opzij, en dan gooi ik m'n dreads ook gewoon die kant op. Is niet heel tof als je niet alleen ligt, maar allez :) dan gooi ik ze gewoon naar boven.

CuRtiis
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door CuRtiis » wo sep 28, 2011 11:21 am

Delial schreef:
@Malayla en Curtiis: Slaapt dat wel lekker? Functioneert het dan als een kussen? ;) Of krijg je er nekklachten van?
Ik ben wel benieuwd naar hoe erg het scheelt qua pluis en losse haren wanneer je met zo'n doek/panty om je dreads gaat slapen.

Het is gewoon een kwestie van wennen denk ik, ik lig niet heel vaak op mijn rug eigenlijk(als dat wel zo is dan lig ik meestal schuin met mijn gezicht, dus niet op mijn achterhoofd maar op je wang snap je? :P ghaha) en anders kan je je haar alsnog in die panty een beetje zo overeind/naar boven doen, je haar blijft door die panty dan sowieso meer bbijelkaar..

owja en als ik mijn haar vergelijk met een vriend van me dan zijn mijn locks toch veel netter doordat ik met een panty slaap en hij niet, en geloof me het heeft niks te maken met zwart haar of kroes haar want ik heb ook geen kroeshaar en toch zijn mijn locks netjes.. :D :cool:
On the run with my dread timeline: http://www.dutchdreads.nl/tydelyk/viewt ... f=6&t=5092

'Only God Can Judge'

Øse
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Øse » wo sep 28, 2011 11:27 am

ik betwijfel of mijn dreads netjes gaan zijn als ik voortaan altijd met panty slaap.. :P
I solemnly swear that I am up to no good.

Simone
Eredready
Eredready
Contacteer:

Bericht door Simone » wo sep 28, 2011 5:53 pm

CuRtiis schreef:Wat je moet doen is....
Niet denken dat je dit soort acties nodig hebt om ze mooi te maken.

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » wo sep 28, 2011 6:09 pm

Simone schreef:
CuRtiis schreef:Wat je moet doen is....
Niet denken dat je dit soort acties nodig hebt om ze mooi te maken.
:top: :D
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

Delial
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Delial » wo sep 28, 2011 6:53 pm

:lach:

Nou ja, Curtiis dreads zijn wél heel netjes!

Madje
Über Dready
Über Dready

Bericht door Madje » wo sep 28, 2011 7:40 pm

Jep, maar die van mij zijn ook vrij netjes en dat komt dus niet doordat ik met een panty op mijn hoofd slaap ;) Dat komt gewoon doordat mijn haar mee werkt en ik mijn dreads af en toe bij werk :ja:

Plaats reactie