whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Re: whatever on your dread mind

Bericht door WorldPeace » di nov 27, 2018 8:14 pm

Nu dus eentje te koop voor wie wil 😉
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

yvonne
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door yvonne » vr nov 30, 2018 1:03 pm

Zit daar misschien van dat dikke koperdraad in? Dat is best flexibel, maar ook heel stevig
Though the problems of the world are increasingly complex, the solutions remain embarrassingly simple.

Dreadset 1: 1999 - 2013
Dreadset 2: geboren op 5 januari 2015

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » vr nov 30, 2018 10:32 pm

Dat zou kunnen ja! het moet dus op z'n plek blijven zitten als het gewicht van de dreads er aan hangt..

Mijn vriend heeft 'm dus nog ergens, maar waar... :'D hij had beloofd binnenkort zn zooi uit te zoeken/op te ruimen, maar ben benieuwd wanneer! haha

Moond
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Bericht door Moond » za dec 08, 2018 1:30 am

Spiralocks zijn zoooo handig!
Als iemand ze meer local kan maken dan hoor ik het graag 😁
"There’s enough metaphysics in not thinking about anything" ~ Alberto Caeiro

Danndelion
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Danndelion » za dec 15, 2018 6:35 pm

CIMI schreef:
vr nov 16, 2018 12:49 am
Ik vond de echte van Spiralocks het geld iig wel waard, maar komt uit Australië dus hoge verzendkosten :(
Ik heb een paar 'echte' van Spiralocks van Etsy, en ze zijn echt superfijn!!

De verzendkosten zijn juist heel laag; rond de 2 Euro per bestelling.
Ze gaan gewoon per briefpost - wel altijd een paar weken onderweg vanuit Australië.

M'n dreads zijn heel kronkelig en best zwaar (ze zijn nu... 4 of 5 jaar oud en de eerste paar jaar krompen ze ontzettend, dus ze zijn nog steeds niet superlang) en een Spiralock van 60 cm is echt ideaal om er een stevige, stabiele staart van te kunnen maken.
Dingen met elastieken etc gaan bij mij altijd heel snel aan m'n hoofdhuid trekken en pijn doen.

Ik heb wel gedacht over zelf maken, maar de tijd die ik kwijt zou zijn aan materialen zoeken en prutsen met stof en naald & draad (of wol en viltnaalden) betaal ik net zo lief aan hun. ;)

Het enige waar je rekening mee moet houden, is dat je een bestelling (ongeveer) onder de 22 Euro houdt - anders moet je invoerrechten en administratiekosten etc gaan betalen, en dan worden ze wel erg duur.

Maar, de stoffen Spiralocks en die van wol/vilt worden door 2 verschillende mensen in 2 verschillende uithoeken van Australië gemaakt, en ook apart verzonden, dus dat scheelt weer voor het totaalbedrag als je allebei de soorten koopt. :)

Ik ga er nu maar even niet kijken, ben een beetje blut...

Plaats reactie