whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Erna
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: whatever on your dread mind

Bericht door Erna » zo feb 05, 2017 3:35 pm

We zijn op reis en al 8 weken onderweg. Reizen door Normandië en Bretagne, we hadden ons niet gerealiseerd dat het water afgesloten zou zijn en campings helemaal dicht, maar we staan nu op een camping voor 22 euro 1 nacht. We hebben kunnen douchen en dreads kunnen wassen, wat is dat heerlijk zeg na 8 weken https://www.facebook.com/donthurrybehippie/

-arid-
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door -arid- » vr feb 10, 2017 3:14 pm

Zo, wat zal even douchen en je haar wassen lekker voelen. Waarom is er geen water dan?
Afbeelding

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » vr feb 10, 2017 3:45 pm

Het is kouder dan het jaren geweest is en ze hebben het water overal afgesloten tegen bevriezing. Inderdaad douchen was zo heerlijk

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » do feb 16, 2017 11:38 am

Vanavond komt een vrindin langs die ook m'n altijd m'n frou knipt en m'n undercut en sidecut heeft gedaan .. ga d'r vragen om ook m'n andere sidecut te doen. Wellicht dat het gewicht wat helpt voor m'n kop? Hoezo denk ik hier pas na 20 dagen migraine aan? Langste dreads zijn tot op m'n kont nu.
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » do feb 16, 2017 6:35 pm

20 dagen migraine, mijn hemel! Ik denk persoonlijk niet dat het de oplossing zal zijn voor je migrainemarathon maar alle beetjes helpen en het zal je vast heel tof staan :D
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » do feb 16, 2017 9:30 pm

Ik uhh ..nee, denk dat ik het misschien verkeerd geschreven heb ... 't is allemaal zwaar op het moment pff. Maar gelukkig wel al die contramal afbouwen, bahbah. Wat een rotspul! Het zal niets oplossen, maar alles om al iets te verlichten is mij welkom nu <3 ook geen idee of het iets verlicht, maar zelfs het idee dat het iets verlicht is welkom nu :D en denkt dat het ook wel een leuk lentekapsel is :)

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

-arid-
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door -arid- » di mar 07, 2017 2:53 pm

Ik denk dat ik dit weekend een aantal dreads eens wat ga inkorten, de bovenste rijen wil ik wat korter maken zodat het wat meer in laagjes zit. De onderste stukken daarvan zijn toch niet speciaal mooi ofzo dus die kunnen er prima af, en dan kam ik ze weer een stukje uit zodat ik niet van die stompjes krijg maar losse punten zoals bij de rest.
Ik hoop dat het wat frisser gaat staan, nu zijn ze allemaal ongeveer dezelfde lengte en hangt het maar zo zeg maar..
Afbeelding

Katje!
Divine Dready
Divine Dready
Contacteer:

Bericht door Katje! » di mar 07, 2017 4:13 pm

ben benieuwd!

CIMI
Über Dready
Über Dready

Bericht door CIMI » di mar 07, 2017 11:55 pm

Heb ik ook gedaan bij m'n vorige set! Je kunt ook een scheermesje gebruiken en het een beetje puntig afsnijden alsof je zegmaar kamt met het mesje. :-) ben benieuwd hoe 't er uit gaat zien!
Afbeelding

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » wo mar 08, 2017 10:16 pm

Maandag gaan er aan beide kanten een hoop dreads sneuvelen .. :)
Die nekpijn en migraine zijn echt niet leuk meer en dreads tot op m'n kont helpen natuurlijk echt voor geen kloot!

Lonseflons
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Lonseflons » di mar 21, 2017 6:45 pm

Heeft het geholpen Gombak? Hoop dat je je weer wat beter voelt!
Ik heb net twee dreads uitgekamd. Ze worden zwaar en lang en het vochtige tropenklimaat (ben al een tijdje op reis) vind ik met dreads niet zo heel chill.
Nouja maar kijken of de dreaddip aanhoudt, heb ze ook al zo lang!

Maria
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Maria » do sep 14, 2017 7:34 am

ik moet altijd me dreads na het wassen nog altijd palm rollen anders kronkelen ze enorm en worden ze plat bij de roots.
Nu heb ik al een paar maanden weinig met ze gedaan, gewoon laten drogen geen tijd en zin gehad ze te palmrollen dus sommige zijn nu platte dreads geworden.. Normaal na het douche dan palmrol ik ze en komt de ronde vorm weer terug maar nu dus niet.
Iemand tips hoe ik ze weer rond krijg of moet ik leren leven met platte stuk dreads :D

Schism
Medium Dready
Medium Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Schism » do sep 14, 2017 6:50 pm

dat heb ik nog nooit gehoord zelfs! ik laat ze gewoon zo drogen... misschien het vanaf nu wel weer terug doen na het douchen, dat ze na een aantal beurten weer rond worden?
I would like you to kick back and think about everything you've just heard.

CIMI
Über Dready
Über Dready

Bericht door CIMI » do sep 14, 2017 8:56 pm

Ik denk ook dat je nu gewoon elke keer na 't wassen ff goed die stukken moet rollen. Heb er ook nog nooit eerder van gehoord haha! Maar ik denk dat 't nog wel rond te rollen is ^^
Afbeelding

CIMI
Über Dready
Über Dready

Bericht door CIMI » do sep 14, 2017 9:08 pm

On my dread mind: ik ben voor 't eerst in jaaaaaren m'n uitgroei aan het rubben... Hahaha! Ik geef 't altijd als advies als ik dreads zet of bijwerk bij mensen, maar ben er zelf veullls te lui voor :') maar het werkt zo goed!
Afbeelding

Plaats reactie