Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Do Mrt 23, 2017 12:19 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 7541 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502, 503  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 10:48 pm 
Divine Dready
Divine Dready

wouw 10 jaar gefeliciteerd en een 10 jaar overzicht zou erg leuk wezen

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2016 7:54 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Wow, 10 jaar! Gefeliciteerd :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 1:52 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Wooow, zo lang! :-D gefeliciteerd!
Ze zijn ook super mooi :-)

Ik heb al een tijdlang allebei de zijkanten van m'n haar kort, maar gisteren toen ik in bed lag en niet kon slapen en ik de hele tijd last had van de dreadjes in mijn nek die aan mijn hoofdhuid trokken, heb ik besloten de tondeuse erop te zetten dus nu heb ik kale kantjes én een undercut en het voelt echt zoooooo chill :-) natuurlijk was ik geïnspireerd geraakt door gombák met dr mooie kapsel :ja: alleen heb ik natuurlijk geen pony!
Ik ga nu de puntjes nog even wat extra blonderen en dan zal ik eens kijken of mijn huisgenootje of vriend een foto wil maken!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Aug 17, 2016 2:21 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Cool! Ik ben benieuwd

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2016 12:00 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Oooh, m'n uitgroei is weer helemaal strak bijgewerkt <3 Ik had echt losse plukken van 30 centimeter lang, woeps :D

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 1:07 pm 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

ik zit eraan te denken om mijn dreads af te knippen.. ik vind het wassen zoveel gedoe en ze zijn ook steeds lang nat, bijna altijd omdat ik ze vrij regelmatig was/uitspoel vanwege sport. en als ze nat zijn vind ik ze ook lelijk. maar ik vind het ook wel heel zonde dus ik ga er nog even goed over nadenken..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 3:43 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

groen schreef:
ik zit eraan te denken om mijn dreads af te knippen.. ik vind het wassen zoveel gedoe en ze zijn ook steeds lang nat, bijna altijd omdat ik ze vrij regelmatig was/uitspoel vanwege sport. en als ze nat zijn vind ik ze ook lelijk. maar ik vind het ook wel heel zonde dus ik ga er nog even goed over nadenken..

Misschien undercut/sidecut/eindjes wat uitkammen? :D
Helemaal afknippen lijkt me ook zo zonde :(

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 4:54 pm 
Senior Dready
Senior Dready

neeeeej groen, niet afknippen!!!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 5:41 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Noooooo! Niet doen!

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 6:54 pm 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

Gombák schreef:
groen schreef:

Misschien undercut/sidecut/eindjes wat uitkammen? :D
Helemaal afknippen lijkt me ook zo zonde :(

hmmm.. ik heb een jaar of 8 geleden mijn dreads aan beide zijkanten afgeknipt en altijd (grote) korte zijkantjes gehad. pas een paar maanden geleden heb ik ze weer opnieuw gedread. ik zie dat eigenlijk niet meer zitten, waarom weet ik eigenlijk niet.. het zou wel weer wat gewicht en nattigheid schelen natuurlijk. (ik vind het proces van die nieuwe dreadjes trouwens wel weer heel leuk!) misschien helpt het als ik ze bijwerk, zodat het minder lelijk is als ik mijn haar gewassen heb.. weet ook niet of het slim is om ze nu af te knippen want ik zit niet zo goed in mijn vel en misschien voel ik me dan nog meer klote. of misschien is het wel een bevrijding? of uitkammen en dan kortere dreads zetten? lastig..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 9:35 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

groen schreef:

Bedoel je dan helemaal eraf of een stuk?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 9:55 pm 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

nee eigenlijk helemaal eraf! knippen zou ik echt niet weten hoe ik dat aan moest pakken, volgens mij wordt dat vet lelijk. ik zou het denk ik ook niet over m'n hart kunnen verkrijgen om ze doormidden te knippen :o

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 10:04 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Als ik niet lekeer in m'n vel zit, neem ik dat soort beslissingen niet meer. Het is mijn eigen ervaring in dezen, maar ik merk dat ik altijd iets aan m'n haar wil doen dan. Het is lelijk, het zit niet lekker, het is irritant, ik moet iets nieuws...En dan doe ik het en dan heb ik al vrij snel spijt. Misschien gewoon eerst beginnen met bijwerken? Dat voelt en ziet er gelijk al anders uit. Stiekem was ik m'n Dreads ook niet zo vaak, alleen m'n pony. Vind het drogen vet irritant, vooral als ze hard toe zijn aan een bijwerkbeurt. Zou jammer zijn als je straks spijt hebt dus misschien toch kleine stapjes doen en kijken of je daar blij van wordt

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 10:35 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

groen schreef:

naah, niet doen. gewoon minder wassen. :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2016 10:37 pm 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

bedankt voor je advies :) ik denk dat het inderdaad beter is om voorlopig niet zo'n beslissing te nemen. ik ga ze eerst even bijwerken en ik ben ook aan het afstuderen dus ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te gaan knippen en kammen enzo.

voorheen waste ik mijn dreads ook niet zo vaak.. alleen als ik echt heel lang hardgelopen had of zo. maar ik doe sinds een tijdje regelmatig een nogal intensieve vorm van yoga, waarbij veel gezweet wordt. ik heb mijn dreads nog nooit zo vaak gewassen als in de afgelopen 3 maanden :o

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 7541 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502, 503  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]