whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Elieveline
Senior Dready
Senior Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: whatever on your dread mind

Bericht door Elieveline » do sep 05, 2013 8:09 am

LM. schreef:Supergaaf! Vandaag gewerkt met mijn nieuwe dreads en van heel wat kids gehoord, OMG
JE HEBT ZE WEER!! ZO COOL! Ik heb namelijk vier jaar geleden daar heel kort een stage
gelopen en toen had ik nog mijn dreads. En toen ik er een jaar geleden weer kwam werken
had ik nog amper dreads.

Uiteraard is er weer heerlijk in geknepen, eraan geroken, volgens mij ook stiekem aan gelikt
zelfs.. Maar och, wat ben ik toch echt zo ontzettend blij dat ik ze weer heb! Ik spotte zelfs
net de eerste hoebels&boebels. :love:
Awww! Kindertjes kunnen zo lekker direct zijn he :top: :D
I wish I could talk in technicolor

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » vr sep 06, 2013 3:50 pm

Bij het uitstappen uit de trein stond een meiske zich om mijn dreads te vergapen ..oma die ernaast staat zegt: "ja, daar kun je zo een ei in liggen, als je een vogel bent." Op zachte en zeer minachtende toon .. Niet dat dat zachte veel verschil maakt, want ze staat max 20 centimeter achter me .. Op zulke momenten borrelt het wel binnen in mij, maar ik heb me er maar vanaf gedaan met een keer omkijken, om te laten merken dat ik het toch écht wel gehoord heb en dat het toch écht van geen fatsoen blijkt zulke opmerkingen te doen.
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Uncensored_
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Uncensored_ » zo sep 15, 2013 2:32 pm

Het blijft me soms verbazen hoe onbeschoft sommige mensen soms kunnen zijn.

Ik was ooit ook eens bij de kapper om mijn pony te laten bijknippen. En terwijl ik daar zat besloten de kapsters onder elkaar mijn haar te gaan becommentarieren.
- "Uhu, ja. En je kan dat ook niet uitkammen als je het beu bent eh. Nee nee, alles eraf!"
- "Ja, mijn nicht had dat ook, er schoot niks meer over van haar haar, alles kapot."
- "En da's ook niet hygienisch eh, je kan dat niet wassen."
(en toen was ik het even beu)
- "Pardon? Ik was mijn haar w-"
- "NEE JE WAST DAT NIET"

Dan had ik toch even zoiets van.. mens, ik weet toch wel beter dan jij of ik mijn haar al dan niet was. En dan nog, wat als ik het niet zou doen, wat gaat het jou aan?
" Live as if you were to die tomorrow.
Learn as if you were to live forever." - Mahatma Gandhi

Alani
Über Dready
Über Dready

Bericht door Alani » zo sep 15, 2013 3:23 pm

Ik was weg gegaan. Kom op zeg je bent een klant ze horen je met respect te behandelen. Dat mensen een paar dingen willen weten oke. Maar zelfs dan met respect. Stomme mensen

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » zo sep 15, 2013 4:28 pm

Wauw dat is wel erg. Ik was een keer bij de kapper toen ik nog dreads had en toen zei ik van 'knip ze er maar gewoon af', maar toen heeft ze ze uit gekamd om mijn haar te sparen :D Met veel moeite, maar ze vond het interessant en uitdagend om te doen.
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther

Mosselkweker
Eredready
Eredready

Bericht door Mosselkweker » zo sep 15, 2013 4:58 pm

Jeetje zeg wat onbeleefd zeg! Beuuh! Ik vind het eigenlijk best wel sneu dat ze zo in hun eigen denkbeelden vastzitten..
Afbeelding

nynkeee
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door nynkeee » zo sep 15, 2013 5:10 pm

ohw dat is respectloos zeg...

ik realiseer me net dat mijn dread ( ja t is er 1 :( ) al 2 maanden en 2 dagen is :D
heeyooo

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » di sep 17, 2013 9:24 pm

Ik wil weer een pony, zodat ik lieve krullies heb en m'n gezicht iets zachter oogt.
Alleen is mijn pony, die nu verlengt is, nog niet lang genoeg om er iets moois mee te doen denk ik...
Hoe heb ik ook ooit kunnen verzinnen om een pixiecut te nemen a la hooguit 2cm haar.
Geduld is enen schone zaak....
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » wo sep 18, 2013 12:15 pm

Geduld is zeker een schone zaak! Ik droom steeds dat ik dreads heb, maar mijn haar is nog veel te kort. Zul je zien dat als mijn haar lang genoeg is, ik het of alweer afgeknipt heb, of geen dreads meer wil.
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » wo sep 18, 2013 12:54 pm

Leuk he die wisselende wensen, gek wordt je ervan. Wil in ieder geval zeker niet meer van mijn dreads af, die zijn lief. Ze mogen alleen van mij nog flink groeien (gaat niet snel genoeg) en wat lieve krullies ofzeu erbij krijgen.

Maar wie weet Poes, heb je straks je haar gewoon niet geknipt en kan je weer dreadsels nemen

Liesz
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Liesz » wo sep 18, 2013 8:08 pm

Zooooo echt net terug van vakantie, vanmorgen zat ik nog op het strand weeeehhh :cry:

Maaaarrr mijn dreadjes waren super blij met de vakantie en het vele zwemmen in zee en vele haar wassen.
Had vlak voor de vakantie aan de voorkant wat dreads uitgekamd en de onderste laag.
Aan de voorkant heb ik er aan beide kanten weer 1 bij gezet, die 2 plukken klitte steeds heel raar om mijn andere dreads heen, erg irritant, dus daar heb ik maar weer dreads van gemaakt, de rest aan de voorkant laat ik wel los. En van de onderste laag laat ik nu naturals groeien, dat was is gewoon met mijn haar mee en doe daar verder niks meer aan, ben superrrr benieuwd naar de ontwikkeling!!
Mijn haar klit super snel dus heb al flink wat klitten na 2 dagen...

Zal zo snel mogelijk paar foto's posten en alles gaan lezen wat ik heb gemist op het forum hahahaha

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » wo sep 18, 2013 11:03 pm

Jaaaa, foto's :D
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Elieveline
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Elieveline » do sep 19, 2013 9:36 am

Ik ben benieuwd!

Naturals zouden bij jou haar heel cool zijn... *ziet t voor zich*

Maar ja, het is JOUW haar, dus doe er lekker mee wat je wilt, het zal toch wel weer leuk staan, hihi!
I wish I could talk in technicolor

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » zo sep 22, 2013 10:41 pm

Zeg, waar blijven die fotos :`)

En small change of plans. Ik ga proberen mijn dreads nuet meer bij te wetken en zo een natuurlijke pony kweken. Kan niet garanderen dat t lukt, want afblijven is moeilijk! Pffff hahs

Liesz
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Liesz » ma sep 23, 2013 8:03 am

@noralina, haha sorry, had ze al geprobeerd erop te zetten in mijn fototopic maar lukte niet helemaal en toen was ik boos en had ik er geen zin meer in, misschien probeer ik t vanmiddag nog even

Plaats reactie