whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

sunjata
Eredready
Eredready

Re: whatever on your dread mind

Bericht door sunjata » ma dec 31, 2012 1:07 pm

Hahaha, bij mij denken ze tegenwoordig dat mn dreads ingevlochten/aangeplakt zijn.. Iig met kunsthaar... Mijn vader met kerst; dat is niet jouw eigen haar. Ik zo; welles, daarom duurt dit ook al 2 jaar. Hij; 2 jaar??? Nee... Het is niet je eigen haar..

Nu ja, ik kon hem er toch echt niet van overtuigen dat het mn eigen haar was. Haha.

Oh en ik zit weer heerlijk in mn impulsiviteit, tja, hoort toch bij mij.. Dus ik heb mn haar toch weer donker geverfd. Ik vond het lichte saai worden.. En mn vriendje zei dat hij het donkere destijds eigenlijk mooier vond. En toen actie bij Kruidvat voor saai-us (syoss), dus toch maar verf gekocht. Kan het mij schelen, tis maar haar. En nu vind ik het in tegenstelling tot de vorige keer wel leuk. En heb mn haar uitgewassen met glogg, en nu ruikt mn haar daar echt heerlijk naar. Waarom hadden ze er nu geen grote flessen meer van??? Echt heel jammer...
Afbeelding

Medusa
Eredready
Eredready

Bericht door Medusa » ma dec 31, 2012 1:52 pm

ahh dat lichte stond juist zo mooi :(

Wel grappig dat je eigen vader je niet geloofd, heeft hij de afgelopen 2 jaar niet naar je haar gekeken? :confused:
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

sunjata
Eredready
Eredready

Bericht door sunjata » ma dec 31, 2012 1:55 pm

Ja gek he?? Lichte is ook mooi, maar vind af en toe wat anders ook wel weer leuk... :) En nieuw het nieuwe jaar in!! Gelukkig kan ik veel hebben ;)
Afbeelding

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » ma dec 31, 2012 3:13 pm

Ach, jij staat toch met alles! En over een paar weken/maanden wordt het ook wel weer licht :D :P
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther

Erna
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Erna » ma dec 31, 2012 4:05 pm

Jou staat alles Sunjata, het vraagt natuurlijk wel om een foto

Silarean
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Silarean » ma dec 31, 2012 6:50 pm

Erna schreef:Jou staat alles Sunjata, het vraagt natuurlijk wel om een foto
Wat Erna zegt!
Consider this diem motherfucking carped!

Uncensored_
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Uncensored_ » za jan 05, 2013 8:33 pm

Ik heb net tien minuten geleden een irritant natural minidreadje uitgekamd en sindsdien heb ik al 3 keer mijn gedachten veranderd of ik al m'n dreads nou zou uitkammen of niet. Of een deel zou uitkammen. Of ik ze gewoon laat zoals het is, nu ze eindelijk aan het groeien zijn, misschien eens opnieuw kleuren en eens laten bijwerken in de hoop dat het dan weer beter voelt. Pfff.. ik weet het niet!

Of misschien moet ik gewoon wachten tot mijn examens binnen 3 weken gedaan zijn en ik weer helder kan nadenken.
" Live as if you were to die tomorrow.
Learn as if you were to live forever." - Mahatma Gandhi

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » za jan 05, 2013 8:50 pm

Ik zou met het laatste beginnen

Alani
Über Dready
Über Dready

Bericht door Alani » za jan 05, 2013 9:25 pm

Mijn dreads moeten echt eens bijgewerkt worden. Maar dat zeg ik al een tijdje..

Mira
Medium Dready
Medium Dready

Bericht door Mira » zo jan 06, 2013 1:10 pm

Die van mij ook! Ik heb ze rond de feestdagen veel gewassen (vet-gourmet, vuurwerk, etc...) en ben 1 dag naar de sauna geweest.
Dat heeft ze helaas geen goed gedaan. Ze zijn er zó zacht van geworden dat al mijn punten minimaal 1 cm langer zijn geworden en mijn uitgroei minder klit. De verlengingen laten ook ineens massaal met zijn allen los. Meuuh, blijf bezig...
Afbeelding

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » wo jan 09, 2013 11:25 am

Heb vannacht slecht geslapen omdat mijn dreads hard waren en dik en ze pikken zo erg. Heb ze vanmorgen geverfd en heb er voor het eerst conditioner in gedaan word er helemaal gek van van dat geprik

IJs
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door IJs » di jan 15, 2013 11:34 am

Ja prik is vervelend.. kan er echt chagerijnig van worden als ik lekker probeer te slapen en mijn dreads prikken in mijn gezicht, rug, nek..

ik heb toch maar weer wat verf erin gegooid.. het moet nog ff intrekken dus ik hoop dat het goed uitpakt.. kon niet zo wennen aan donker dus heb nu een mix gemaakt van de honingblonde dreadjes met weer wat witblonde dreadjes erdoor! wooptidoo spannend :D

IJs
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door IJs » di jan 15, 2013 1:13 pm

oops... uitgroei heeft de kleur van cheddarcheese.. de rest is lekker wittig.. dat wordt nog een keertje eroverheen.. dreadjes voelen goed, conditioner heeft ze lekker zacht gemaakt.. dus ik denk dat het best nog wel eens kan. :D maar niet meer vandaag want; spierpijn in armen.. lange dreads verven is hell!

Dagmar
Über Dready
Über Dready

Bericht door Dagmar » di jan 15, 2013 5:26 pm

hahah oeps ja! ik gebruik ook altijd conditioner want hmmmm lekkerruikendedreads :love:

Mijn puntjes slijten enorm ineens trouwens! dat is on my dread mind. Stom! Dat mag pas als ze écht lang zijn.

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » do jan 17, 2013 12:36 pm

Ik zit er aan te denken mijn dreads te verkopen... Maar ik vind dat zoooo sneu. Maar als mensen er geld voor willen betalen... waarom niet? *denk denk denk*
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

Plaats reactie