whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Re: whatever on your dread mind

Bericht door Catootje » do apr 19, 2012 2:31 pm

Ik vind het zooo spannend dat Alice morgen weer komt en dat er dan eindelijk een droom voor me werkelijk word, ik ben benieuwd naar het resultaat! ^^
AfbeeldingDoei doei en de groetjes!! "Solaas"

Sidhmosa
Senior Dready
Senior Dready
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Bericht door Sidhmosa » do apr 19, 2012 2:40 pm

Het onderwerp is al een beetje verdwenen maar wilde toch even laten weten dat ik het die avond na me bericht ook niet kon los laten. Ik had gerekent via een gemiddelde van 30 dreads omdat ik tot nu toen nooit uit kwam op meer. Niet bij na gedacht dat het bij sommige rond de vijftig gaat zitten inderdaad dan word het gewoon heel erg veel te veel geld.

Ik heb het iets verlaagd met een max ( bij 40 of meer dreads blijft de prijs gewoon 150,- en niet meer.)
Ik doe het per dread omdat mensen dan duidelijk kunnen zien van hoe ik aan m'n prijs kom. Ik hou er weer niet van om per (half) uur te rekenen omdat mensen dan kunnen gaan denken dat ik expres langzaam aan werk.

Als ik m'n vorige bericht zo lees denk ik niet dat ik er helemaal met mijn hoofd bij was. Niet prof. eruit willen zien >_< Tuurlijk wil ik dat wel, ik bedoelde denk meer dat ik vrolijkheid belangrijker vond ik de layout van m'n site. maar dat kan even goed met een profi uiterlijk en vast kleuren palet. Ook de prijzen, gewoon niet goed over na gedacht. hoop dat het nu wat beter is.
Het is wat lastig maar op een gegeven moment vind ik wel een middenweg wat voor mij werkt en voor de klant.

Nu maar even de site updaten.
Niet na denken, gewoon doen.

Mijn dreadjes: viewtopic.php?f=6&t=6692&start=

Medusa
Eredready
Eredready

Bericht door Medusa » do apr 19, 2012 2:42 pm

:) En precies daarom is het ook fijn feedback te krijgen toch?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Catootje » do apr 19, 2012 2:45 pm

Alles wat in zijn baby schoentjes staat moet nog groeien, kijk maar naar baby dreads!!! ^^
Goed dat je het deelden en dan de mening van het publiek hoort.

Je doet je best en dat is reuze goed te zien Pumkin!!

Sidhmosa
Senior Dready
Senior Dready
Contacteer:

Bericht door Sidhmosa » do apr 19, 2012 2:55 pm

Ja zeker fijn inderdaad die feedback.
Soms lukt het je niet alleen en dan is het heel fijn om andere aardige mensen om je heen te hebben met goede ideeën.

@ Catootje, Aw dat vind ik echt heel lief klinken, dankjewel!
Nu ben ik weer vrolijk, voelde me een beetje sip.
Niet na denken, gewoon doen.

Mijn dreadjes: viewtopic.php?f=6&t=6692&start=

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » do apr 19, 2012 3:20 pm

Niamh schreef:Aan de ene kant zeg ik: kijk het nog even aan, want je dreads zijn nog jong en het kan nog alle kanten op gaan. Maar wat bedoel je precies met 'de basis'? Je vakjes? Of dat de manier waarop ze gezet ze tegenhoudt te ontwikkelen op de manier die jij wilt?
Maar je dreads zijn sowieso nog jong en hebben nog veel tijd (en ruimte) om zich te ontwikkelen. Wil je wildere dreads, dan moet je vanaf nu niet meer bijwerken (afgezien van de uitgroei misschien) en lekker veel gaan wassen zodat ze zich zelf gaan vormen. Wil je nettere dreads dan moet je meer bijwerken :P Of is dat allemaal niet het probleem? Zo niet: wat dan wel?
Ik denk idd ook wel de vlakverdeling, ja.. Maar is niet echt met een beetje samenvoegen te fixen; is al eerder geprobeerd, maar dan ziet het er echt niet uit enzo ]: lijk ik allemaal kale plekken te krijgen, omdat er van die vlakverdeling echt niks te maken is ..
Sowieso worden m'n dreads echt superdun aan de bovenkant, en omdat ik driehoek-vlakverdeling heb, kan ik rubben wat ik wil, maar wordt toch meteen weer rechtgetrokken doordat heel de basis niet klopt enzo :[
En ik weet niet .. heb gewoon heel sterk het idee dat een tweede set veel mooier zou worden ..

Is wel echt iets van de afgelopen paar dagen, dus misschien gewoon dreaddipje .. maar echt niet normaal erg gewoon, ben echt gedeprimeerd over m'n hoofd ]:
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » do apr 19, 2012 3:41 pm

Pumpkin is het niet een idee om prijzen te maken bv boven de schouder schouderlengte en langer, als je iemand hebt met haar boven de schouder, zou ik het niet eerlijk vinden dat die net zoveel moet betalen als iemand die heel lang haar heeft

Barney
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Barney » do apr 19, 2012 6:09 pm

AJO catootje is alice dee dan zo'n übermaster? :o
Op naar het verdwijnpunt, waar alles verdwijnt en het niets verschijnt!

compleet-gespinvist
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door compleet-gespinvist » do apr 19, 2012 6:33 pm

ik heb in middels al weer 14 dreads, deze keer zonder haaknaald, maar door twist & rip, ze zijn nog erg los en pluizig maar daardoor krijgen ze meer kans om te krimpen en hobbelen en kronkelen dan bij mijn vorige dreadjes, deze keer ook losse puntjes, ik ben benieuwd of ze snel wat strakker worden :)
Vanaf hier is alles wat het lijkt
Dreads door Noni

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Catootje » do apr 19, 2012 7:10 pm

:top: compleet-gespinvist :top:
Barney schreef:AJO catootje is alice dee dan zo'n übermaster? :o
Jah man! Ze heeft ze weer mooi gekregen en daardoor voel ik mijzelf ook weer mooi... en daar moet je wel een übermaster voor zijn! ^^ L.O.L.
Laatst gewijzigd door Catootje op do apr 19, 2012 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » do apr 19, 2012 7:11 pm

Jeejjj voor Compleet gespinvist

LaЯa
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door LaЯa » do apr 19, 2012 10:49 pm

zaterdag wasdag (en ohh wat kijk ik daar naar uit. om eerlijk te zijn weet ik niet meer wanneer de laatste wasbeurt was. IEUW)

Madje
Über Dready
Über Dready

Bericht door Madje » vr apr 20, 2012 8:47 am

compleet-gespinvist schreef:ik heb in middels al weer 14 dreads, deze keer zonder haaknaald, maar door twist & rip, ze zijn nog erg los en pluizig maar daardoor krijgen ze meer kans om te krimpen en hobbelen en kronkelen dan bij mijn vorige dreadjes, deze keer ook losse puntjes, ik ben benieuwd of ze snel wat strakker worden :)
Haha, dat is grappig! Ik heb er nog 14 over :P

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » vr apr 20, 2012 10:00 am

Bij de dokter: "Zo, even je dreads aan de kant"

Dat voelt wel goed, hehe :p Dreads, en al dusdanige lengte dat ze in de weg hangen (a)
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Nnk1
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Nnk1 » za apr 21, 2012 1:21 pm

Huh Madje, haal je ze eruit?? :( Dan kan ik je niet meer herkennen :P

Mijn dreads zijn aan het drogen, zo even een nieuwe maken en wat foto's schieten voor op het forum. :)

Plaats reactie