whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Re: whatever on your dread mind

Bericht door Catootje » di apr 17, 2012 7:18 pm

Go Eshrah!!!! :top: hahahaha ^^

Iedereen moet het voor zichzelf natuurlijk weten maar als je niet of nooit in zo'n positie heb gezeten kan dat je oordeel beïnvloeden denk ik.
Ik heb zelf kort haar komt omdat ik mijn dreads eraf had laten knippen nu moet ik echt eeuwenlang wachten tot dat mijn haar weer lang is, daar ging ik dus niet op zitten wachten en uiteindelijk zet Alice Dee ook in die korte plukjes mooie lange lokken en tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. :love:

:flehan: ALICE DEE I LOVE YOU GIRL!!! hahaha :lach:
AfbeeldingDoei doei en de groetjes!! "Solaas"

Madje
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Madje » wo apr 18, 2012 12:03 pm

Idd, is voor iedereen anders. Als ik ze er af ga knippen kan ik me ook echt niet voorstellen dat ik ze er weer aan vast ga maken als ik spijt heb. Dat zijn dreads voor mij gewoon niet! :)

Jayla
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Jayla » wo apr 18, 2012 12:04 pm

Same here. Als ik dan echt spijt zou krijgen, dan laat ik ze opnieuw zetten denk ik. Áls ik ze eraf zou halen.. :P
~ Hakuna Matata ~

Dreadloos sinds 24 november 2012.

Madje
Über Dready
Über Dready

Bericht door Madje » wo apr 18, 2012 1:31 pm

Niamh schreef:Echt, ga je knippen Madelon? Ik vind jouw dreads zooo mooi, maar volgens mij staat normaal haar je ook heel leuk (of kortere dreads? want dat heb je heel lang gehad!)
Nee, ze gaan er wel af :ja: Ben er nu ook weer aan paar aan het doen. Ws zijn ze er van de zomer allang uit, haha :P

Ik vind ze ook echt mooi maar ik ben ze ook wel een beetje zat...

Eshrah
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eshrah » wo apr 18, 2012 7:23 pm

Madje schreef:Idd, is voor iedereen anders. Als ik ze er af ga knippen kan ik me ook echt niet voorstellen dat ik ze er weer aan vast ga maken als ik spijt heb. Dat zijn dreads voor mij gewoon niet! :)
dat zou voor mij een beetje raar zijn.. dreads tot je reet en dan mini dreads bovenop.

maar eh madje! nie knippen hoor!
!@#$%^&*

Eshrah
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eshrah » wo apr 18, 2012 7:34 pm

oh my buddha..
!@#$%^&*

Madje
Über Dready
Über Dready

Bericht door Madje » wo apr 18, 2012 9:48 pm

Eshrah schreef:
Madje schreef:Idd, is voor iedereen anders. Als ik ze er af ga knippen kan ik me ook echt niet voorstellen dat ik ze er weer aan vast ga maken als ik spijt heb. Dat zijn dreads voor mij gewoon niet! :)
dat zou voor mij een beetje raar zijn.. dreads tot je reet en dan mini dreads bovenop.

maar eh madje! nie knippen hoor!
Ja dat is zo, als je pas op de helft bent en je dan al spijt hebt is het wel een heel ander verhaal :ja:

Ik heb er nu in totaal al zo'n 15 geknipt in 2 weken, wil er nu elke dag een paar doen dus madje gaat wél knippen hoor :) Ik wil het best graag en er gaan vast wel momenten van spijt komen maar ik ben er gewoon klaar mee :ja:

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » do apr 19, 2012 12:30 am

Aah, ik heb echt zo'n raar gevoel ..
Ik hou enorm veel van mijn dreadjes, en hoop ze ook nog echt veel, veel jaren te hebben ..
maar ergens heb ik gewoon niet het idee dat dit de set is waarmee ik die jaren wil rondlopen ...

Niet dat ik massaal wil gaan kammen, ik houd echt teveel van mijn dreadjes, maar toch ..
En het is ook niet iets dat met een bijwerkbeurt voorbij is; het is ook heel de basis waar ik me niet goed bij voel,
en ik heb het idee dat ik met de kennis die ik de afgelopen 10 maanden opgedaan heb,
ook stuk verder kom dan steeds maar nieuwe dingen ontdekken en kennis vergaren, wat ik dus de afgelopen
10 maanden gedaan heb ..
Wat oh wat moet ik doen? :[
Ik ben verdrietig, dit typen voelt haast als verraad voor mijn dreadjes aan ]:
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » do apr 19, 2012 1:17 am

Reauxche je dreadsvzijn geweldig, niet gaan twijfelen

Barney
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Barney » do apr 19, 2012 8:56 am

Ja dat kan je toch het beste zelf besluiten. Wat voor de een geweldig is, is voor de ander mwah. Haast je alleen niet met ze eruit te halen, straks heb je spijt en bleken ze toch kapot goeie te zijn ;)
Op naar het verdwijnpunt, waar alles verdwijnt en het niets verschijnt!

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » do apr 19, 2012 11:21 am

Een goede bijwerksessie Reauxche!! Dat helpt vast wel goed en als wederdienst wil ik dat dan wel doen! :D
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » do apr 19, 2012 1:10 pm

Jaa, misschien is bijwerkbeurt wel goed idee.. En mocht ik daarna nog hetzelfde voelen,
kan ik altijd daarna nog iets gaan ondernemen :(

En het is niet dat ik geen dreada meer wil, ik heb gewoon het gevoel dat deze dreads geen gezonde basis hebben om nog jaren mee te gaan, en omdat ik mijn dreads nog wel vele jaren wil... :)
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » do apr 19, 2012 1:28 pm

Je hebt best wel zacht, fluffy haar, dus je dreads moeten gewoon echt ff goed strak bijgewerkt worden tot op de hoofdhuid. Dan kan je het zelf waarschijnlijk straks veel beter houden met bijwerken (rubben).
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » do apr 19, 2012 1:32 pm

Aan de ene kant zeg ik: kijk het nog even aan, want je dreads zijn nog jong en het kan nog alle kanten op gaan. Maar wat bedoel je precies met 'de basis'? Je vakjes? Of dat de manier waarop ze gezet ze tegenhoudt te ontwikkelen op de manier die jij wilt?
Maar je dreads zijn sowieso nog jong en hebben nog veel tijd (en ruimte) om zich te ontwikkelen. Wil je wildere dreads, dan moet je vanaf nu niet meer bijwerken (afgezien van de uitgroei misschien) en lekker veel gaan wassen zodat ze zich zelf gaan vormen. Wil je nettere dreads dan moet je meer bijwerken :P Of is dat allemaal niet het probleem? Zo niet: wat dan wel?

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » do apr 19, 2012 1:42 pm

Gewoon heel veel wassen inderdaad, dan worden ze uiteindelijk lekker kronkelig en stevig!
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

Plaats reactie