whatever on your dread mind

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

mocridhe
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Re: whatever on your dread mind

Bericht door mocridhe » ma apr 16, 2012 7:49 pm

Pumpkin: Macbook en Chrome, hier werkt hij wel maar fix wel de spelfout bij je openingspagina: welkom of welcome, niet welkome. :P Verder tof, beetje rommelig maar mooie achtergrond!

Over drugsgesprekken: ik had een keertje een tripreport op een forum gezet en mn zusje heeft me net zo lang gegoogeld tot ze me gevonden had :') Dramadrama. En het was zeg maar niet een jointje ofzo. :P Dus ja.. Maar uiteindelijk ging het wel oke, ze zijn er niet blij mee maar dat 'er is wel iets en we moeten praten maar het komt er niet van/we omzeilen het' is in ieder geval uit de lucht, fijn. :)

En: ik ben nog steeds zoooo blij met mn dreadsels! <3 Wel een rommeltje dus misschien weer eens bijwerken, maar het is ZO fijn om niet elke dag alles te moeten steilen/stijlen en er toch nog niet blij mee te zijn. Whoo!
Afbeelding

Barney
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Barney » ma apr 16, 2012 9:18 pm

Ajo dat is echt naadje van je zusje XD
Weet iemand goeie groene dreadverf? ^.^ echt knal/gifgroen?
Op naar het verdwijnpunt, waar alles verdwijnt en het niets verschijnt!

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » ma apr 16, 2012 9:54 pm

La Riché Directions zou ik eens proberen :) die hebben veel kleuren die mooi pakken en beter blijven zitten dan bv. Stargazer (IMHO ;)).

http://www.lariche.co.uk/

Kun je bestellen bij o.a. kappersgroothandel (zoals Waxxa) maar is vast ook wel op normale plekken te koop :)

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Catootje » di apr 17, 2012 7:33 am

Ojee doe je de schaar erin Schism?

Nog 3nachtjes slapen!!!
AfbeeldingDoei doei en de groetjes!! "Solaas"

Sidhmosa
Senior Dready
Senior Dready
Contacteer:

Bericht door Sidhmosa » di apr 17, 2012 2:26 pm

@ erna: Ow wat jammer dat dat niet kan, dat wist ik niet.
Maar vind niet zo vreemd achteraf.

@ Jet: Ja ik ben wat omhoog gegaan met de prijs omdat ik best lang bezig ben met een geknoopte dread maken. Tot nu toe had ik telkens dat ik het net te weinig vond.
Maar wat er nog bij had kunnen staan, als iemand langs komt krijgen ze altijd lekker uitgebreide maaltijd enzo erbij dus misschien dat het weer wat goed maakt ^^
Het contrast zal ik even naar kijken. De verschillende kleuren houd ik zo ivm met dat ik er een hele vrolijke site van wil maken, niet professioneel hoef over te komen van mij. Maar als de site af is zal er wat meer logica in zitten in het kleur gebruik ^^ Ben blij dat je hem wel moi vind =D
Niet na denken, gewoon doen.

Mijn dreadjes: viewtopic.php?f=6&t=6692&start=

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » di apr 17, 2012 3:35 pm

Bij mij krijgen mensen ook een uitgebreide maaltijd als ik nog niet klaar ben rond etenstijd en zo veel eten en drinken als ze willen hoor :)

Madje
Über Dready
Über Dready

Bericht door Madje » di apr 17, 2012 4:07 pm

Idd, dat is wel vrij normaal. Als je per (half) uur rekent krijg je juist betaald voor het werk dat je doet. Dus ben je langer bezig met een geknoopte dread, dan krijg je daar gewoon naar betaald :) Zal je prijzen echt wat omlaag gooien. Je krijgt op deze manier ook snel dat mensen zeggen, nouja doe dan maar 30 dreads omdat het anders zo ontzettend duur wordt. Achteraf zal de helft van die mensen dan absoluut niet blij zijn met zijn/haar dreads...

Ik ben een beetje tegen geld vragen per dread, ik vind zelf dat het niet uit zou moeten maken of je dikke of dunne dreads wilt ipv dat je dan meteen het dubbele betaald! Beter gewoon een vast tarief of per (half) uur. Maar je moet het natuurlijk verder helemaal zelf weten ;) :)
Schism schreef:kben ze beu.
Joh, ik ook! Van de zomer knippedieknippedie!

Alani
Über Dready
Über Dready

Bericht door Alani » di apr 17, 2012 4:41 pm

Barney schreef:Ajo dat is echt naadje van je zusje XD
Weet iemand goeie groene dreadverf? ^.^ echt knal/gifgroen?
La Riche Directions idd!! Mijn lok is daar echt gras groen mee geworden!! Je kan in mijn topic kijken als je wilt :) Volgens mij staan daar nog wel wat foto's!

Ik hou van mijn dreads <3 ze beginnen echt te groeien!!

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » di apr 17, 2012 4:42 pm

Echt, ga je knippen Madelon? Ik vind jouw dreads zooo mooi, maar volgens mij staat normaal haar je ook heel leuk (of kortere dreads? want dat heb je heel lang gehad!)

Mijn dreads zijn trouwens met een knooptechniek gezet die lijkt op de jouwe, Pumpkin :) en dat meisje was heel snel, ik stond na 6 uur weer buiten, en dat was inclusief pauzes. Denk dat (ALS jouw techniek er idd veel op lijkt), dat je misschien nog wel kunt finetunen of kunt leren hoe je het anders/sneller kunt doen maar alsnog met een goed resultaat.

@ Alani: welke kleur van Directions had jij?

Alani
Über Dready
Über Dready

Bericht door Alani » di apr 17, 2012 4:48 pm

Spring Green had ik altijd.

In mijn dreads zit nu Turquoise. Ook een mooie kleur :D

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Catootje » di apr 17, 2012 4:55 pm

Pumpkin schreef:@ erna: Ow wat jammer dat dat niet kan, dat wist ik niet.
Maar vind niet zo vreemd achteraf.

@ Jet: Ja ik ben wat omhoog gegaan met de prijs omdat ik best lang bezig ben met een geknoopte dread maken. Tot nu toe had ik telkens dat ik het net te weinig vond.
Maar wat er nog bij had kunnen staan, als iemand langs komt krijgen ze altijd lekker uitgebreide maaltijd enzo erbij dus misschien dat het weer wat goed maakt ^^
Het contrast zal ik even naar kijken. De verschillende kleuren houd ik zo ivm met dat ik er een hele vrolijke site van wil maken, niet professioneel hoef over te komen van mij. Maar als de site af is zal er wat meer logica in zitten in het kleur gebruik ^^ Ben blij dat je hem wel moi vind =D
Als mensen veel geld moeten betalen willen ze er wat voor terug en een professional uitstraling straalt ook de kwaliteit ervan af vind ik.
Niamh schreef:Echt, ga je knippen Madelon? Ik vind jouw dreads zooo mooi, maar volgens mij staat normaal haar je ook heel leuk (of kortere dreads? want dat heb je heel lang gehad!)

Mijn dreads zijn trouwens met een knooptechniek gezet die lijkt op de jouwe, Pumpkin :) en dat meisje was heel snel, ik stond na 6 uur weer buiten, en dat was inclusief pauzes. Denk dat (ALS jouw techniek er idd veel op lijkt), dat je misschien nog wel kunt finetunen of kunt leren hoe je het anders/sneller kunt doen maar alsnog met een goed resultaat.

@ Alani: welke kleur van Directions had jij?
Oepsie :respekt: iedereen doet het toch anders en je kan de technieken toch niet vergelijken met elkaar als je er zelf geen ervaring meehebt?
En ik lees ook niet ergens dat Pumkin er heel heel lang overdoet, tuurlijk ervaring maakt mensen sneller maar na zoveel jaar zal het toch wel gefinetuned zijn althans dat lijk mij maar hoeft natuurlijk niet .

Trouwens ik moest het woordje finetunen gewoon googlen :gruebel: hahahaha Tanks for sharing! :top:

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » di apr 17, 2012 5:08 pm

Alani schreef:Spring Green had ik altijd.

In mijn dreads zit nu Turquoise. Ook een mooie kleur :D
Ohh leuk! Ik zit eraan te denken om mijn haar spring green te doen, en ik vermoedde al dat jij die had, vandaar :)

Alani
Über Dready
Über Dready

Bericht door Alani » di apr 17, 2012 5:13 pm

Ohhh toff!! Is zeker een mooi kleurtje! Wel lang laten intrekken dan hea ;)

Catootje
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Catootje » di apr 17, 2012 5:20 pm

Schism schreef:nee, kheb nog niet de moed om ze af te knippen. :P stel dat het lelijk is!!! :D
Naai/haak je ze weer aan vast.... :licht:

Eshrah
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eshrah » di apr 17, 2012 7:08 pm

Mijn dreads zijn ook dreads..
ondanks dat sommige er ooit af waren.. (voor het geval je het nog niet wist, ik wilde ooit mn dreads knippen. toen ik halverwege was ben ik keihard gaan janken en was ik in rouw. Mijn vriendin heeft ze weer vastgehaakt)

Ik ga geen 5 jaar oude dreads weggooien en dan nieuwe laten groeien..
ze zitten er nu alweer 3 jaar aan vast en ik weet niet eens meer welke het nou waren!
Mijn dreads zijn echt wel fucking mooi en geen aangevlochten dingen.
!@#$%^&*

Plaats reactie