Vraag: Waar hebben jullie je dreads laten zetten?

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

cr1tt3r
Divine Dready
Divine Dready

Vraag: Waar hebben jullie je dreads laten zetten?

Bericht door cr1tt3r » ma mar 12, 2007 8:23 pm

Vertel hier waar jullie je dreads hebben laten zetten, hoeveel dat ongeveer kostte voor jouw 'haarsituatie' en hoe het is bevallen (de behandeling en het resultaat). Zo krijg ik wat beter inzicht waar ik het beste naartoe kunt gaan. En zeg niet: naar mij natuurlijk! want ik moet wel weten of je een beetje geschikt bent :P.

Brand maar los!

P.S. Mensen uit deze lijst hebben hoogstwaarschijnlijk al véél meer dreads gezet, maar deze lijst bevat enkel de mensen die het hier in dit topic hebben ingevuld.
Afbeelding

Here's Tom with the weather

Oh George! That Texas education must've fucked you up when you were very small...

43712

Bericht door 43712 » ma mar 12, 2007 8:24 pm

een super vraag :D want ik weet ook echt niet door wie enzo :P

* BJöRN *

Re: Waar hebben jullie je dreads laten zetten?

Bericht door * BJöRN * » ma mar 12, 2007 8:26 pm

cr1tt3r schreef:Vertel hier waar jullie je dreads hebben laten zetten, hoeveel dat ongeveer kostte voor jouw 'haarsituatie' en hoe het is bevallen (de behandeling en het resultaat). Zo krijg ik wat beter inzicht waar ik het beste naartoe kunt gaan. En zeg niet: naar mij natuurlijk! want ik moet wel weten of je een beetje geschikt bent :P.

Brand maar los!
Ik ben bij Britt (dreadzone) geweest in Den Haag. Daar ben ik (nog steeds) erg tevreden over. Voordeel van haar dreadmanier is dat je meteen mooie locks hebt die veeeeel minder verzorging nodig hebben dan de toupeermethode. Nadeel is dat het wel wat duurder is als een niet-prof dreadzetter. Voor exacte prijzen kun je haar mailen, of even op de site kijken.

Anne
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Anne » ma mar 12, 2007 8:28 pm

Ik heb ze laten zetten bij een rastakapper in Groningen. Was voor lang haar (15cm over mn schouders ofzo) 90 euro, kreeg er nog een letsdred spray en wax bij.
Volgens mij werken ze daar wel met een vaste prijs, dus lang of kort haar is allemaal 90e.

lievelieze
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door lievelieze » ma mar 12, 2007 8:51 pm

ik bij koppie koppie in groningen, 120 euro voor 80 dreads.

Kiwi

Bericht door Kiwi » ma mar 12, 2007 9:14 pm

Hairfantasia in Antwerpen.
Duur (185 euro) maar wat mij betreft was het het geld zeker waard, ze zijn gezet met de toupeermethode en permanentvloeistof. Héél tevreden.

Liesbeth
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Liesbeth » ma mar 12, 2007 9:59 pm

50 euro, bij een meisje in hasselt. ze zijn wel niet supergoed gezet.

Lotte
Über Dready
Über Dready

Bericht door Lotte » ma mar 12, 2007 10:03 pm

F*ck, wat heb ik veel betaald dan... :oops: Keb ze bij HairToday in Zwolle laten zetten. Keb er 250 uiries voor gedokt. Beetje veel dus, maar ze zijn wel supergoed gezet. Destijds kende ik dit forum ook nog niet. Anders ha'k 't vast, voor minder, ergens anders laten doen... :mrgreen:

xL
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life

leonie.
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door leonie. » ma mar 12, 2007 10:37 pm

Een meisje uit Sneek heeft de mijne gezet, ik had haar op msn en vroeg waar ze haar dreads had laten zetten en toen zei ze dat ze de mijne wel wou zetten..
Ze zijn echt heel erg mooi gezet (vooral als je bedenkt dat ze nog nooit dreads had gezet) en het heeft me ook maar €10 gekost..

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » ma mar 12, 2007 10:53 pm

Marije uit Amsterdam, die ik ken van een ander forum. Ze zette eigenlijk geen dreads meer kwam ik achter, maar ik had het al gevraagd en ze wilde het nog wel doen :)

Kostte 50 euro geloof ik, en ik had best lang haar. In het begin was ik echt niet blij :P Maar dat kwam niet door haar, maar meer omdat ik zelf nogal schrok van het resultaat. Gelukkig trok het snel bij!

lievelieze
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door lievelieze » ma mar 12, 2007 11:18 pm

Pebbles schreef:Marije uit Amsterdam, die ik ken van een ander forum. Ze zette eigenlijk geen dreads meer kwam ik achter, maar ik had het al gevraagd en ze wilde het nog wel doen :)

Kostte 50 euro geloof ik, en ik had best lang haar. In het begin was ik echt niet blij :P Maar dat kwam niet door haar, maar meer omdat ik zelf nogal schrok van het resultaat. Gelukkig trok het snel bij!
jaaa ik weet nog dat je ze liet zetten. in het begin was het puffy maar nu zijn ze zooooooo mooi!!. je liet ze tegelijkertijd zetten met een ander meisje van s.com, ben benieuwd hoe die van haar nu zijn, vast niet zo mooi als die van jou gnagna!

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Bericht door pixie » ma mar 12, 2007 11:21 pm

ze heet marijke toch? ben ook daar geweest, was heel gezellig sowieso, en ben superblij met mn chaosdreads (had ik om gevraagd). ze waren ook vanaf dag één superstrak en keihard *steekt duim op*
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

*flake
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door *flake » ma mar 12, 2007 11:35 pm

eva van spiral tribe in hasselt
115 euro
ben der enorm blij mee :D

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » ma mar 12, 2007 11:41 pm

Ow ja, Marijke!
De k vergeten :oops:

@lievelieze: ha :D dat is lief!
tegelijk met angellena was het geloof ik, maar ik heb bijna nooit meer foto's van haar gezien. Vraag me af of ze nog wel dreads heeft?

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma mar 12, 2007 11:43 pm

die van haar waren ook wel heel mooi dacht ik... ga meteen kijken of ze n fotoboek heeft :)

zo waren ze, maar volgens mijn zijn ze dood :(
Afbeelding

(mag ik die foto eigenlijk wel posten hier?)
Laatst gewijzigd door pixie op ma mar 12, 2007 11:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

Plaats reactie