Wat vind je vriend/vriendin van dreads?

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

lynn
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door lynn » wo okt 10, 2007 5:16 pm

ik zou ze idd gewoon nemen, misschien vinden ze het toch wel leuk staan :)
en als ze je laten vallen, zijn ze je niet waard ;)
Afbeelding

zoë101
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door zoë101 » vr okt 19, 2007 9:25 am

groot gelijk :P

Mubanga
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Mubanga » di nov 20, 2007 9:53 am

bassie schreef:
sovjetunion schreef:
dreadonaboard schreef:
sovjetunion schreef:Integendeel, aan dreadlocks heb je toch wel wat meer werk dan aan gewoon haar!!!

daar durf ik toch wel no way op te zeggen!!!

ik heb toch wel 30min-45min werk per dag aan mijn dreads...vroeger had ik misschien per week 10min werk aan mijn haar
en wat doe je dan? want het enigste werk dat ik er aan heb is als ik het was :s

joh bij mij ook gewoon ff wassen drogen met handoek soms was/creme er in

Akelei
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Wat vind je vriend/vriendin van dreads?

Bericht door Akelei » di dec 01, 2009 10:01 pm

Volgens mij was hier nog geen topic over? Of heb ik eroverheen gekeken?

Ik ben dus benieuwd of jullie vriend of vriendin je dreads wel of niet leuk vind.
Of vond die het lelijk voor dat je ze had, maar toen je ze eenmaal had toch wel mooi?

Ik zit namelijk met het probleem dat ik graag dreads wil maar mijn vriend vind het echt heel lelijk. Hij weet wel dat het niet vies is/stinkt. Dat is dus het probleem niet. Was dat maar zo want dan zou hij makkelijk over te halen zijn....

Jullie zullen wel zeggen: Gewoon doen! Maar zo makkelijk is het echt niet. Want stel nou dat ie mij straks lelijk vind ofzo? Dat zou ik wel heel jammer vinden.... Ik kan het niet zo goed uitleggen. En ik heb ook geen zin in geruzie daar over met hem.

bluh.. Heeft iemand hier ook ervaring mee? En hoe heb je dat dan opgelost? Tips?

Groetjes,
Akelei

sxp.
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Re: Wat vind je vriend/vriendin van dreads?

Bericht door sxp. » di dec 01, 2009 10:18 pm

Als hij je straks ineens lelijk en niet meer leuk vindt alleen om je dreads, is het sowieso niet iemand waarmee je een relatie wilt hebben toch? :rolleyes:
Ik bedoel, het lijkt me dat hij van je houdt? Het is gewoon een kapsel, ik vind niet dat je vriend daar echt veel over te zeggen heeft haha. Mijn vriend vond het in het begin ronduit vreselijk dat ik dreads zou nemen, echt verschrikkelijk! Maar ik wilde het zo graag en ik heb het ook gedaan, en na een tijdje vond hij ze wel mooi en zei hij ook dat hij ze tof vond en dat ze me goed stonden enzo. Nu vindtie het ook geen probleem meer dat ik van plan ben zsm weer dreads te nemen. :) edit: en als hij écht van je houdt en hij je echt mooi vindt, kijkt hij daar wel doorheen en gaat het hem niet om een kapsel. Lijkt me.

Nomster
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Nomster » di dec 01, 2009 10:21 pm

Tsja, toen ik riep dat ik mijn haar ging sparen voor dreads, nam mijn vriend zelf ook gelijk dreads, dus ook hier was dat het niet echt een probleem.

Maar ik snap je situatie wel, wij hebben hetzelfde ongeveer, maar dan wanneer ik er een piercing bij wil. Ik wil graag een eskimo, maar het lijkt hem totaal niks. En hij weet dat hij niks over mijn lichaam te zeggen heeft, maar ik heb geen zin om het te nemen als hij het echt heel lelijk vind.

Je zult gewoon echt een beetje moeten afwegen van hoe lelijk hij het denkt te vinden, en hoe graag jij ze wilt, en dan kijken welke sterker is :) Sowieso moet hij er gewoon aan wennen, dus in het begin vind hij het misschien inderdaad niet zo mooi, maar later kan hij best gaan vinden dat het helemaal bij je past :)
Afbeelding

Ayla
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Ayla » di dec 01, 2009 10:23 pm

@ sxp.: mooi gezegd! :top:
Afbeelding

Akelei
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Bericht door Akelei » di dec 01, 2009 10:32 pm

Nomster schreef: En hij weet dat hij niks over mijn lichaam te zeggen heeft, maar ik heb geen zin om het te nemen als hij het echt heel lelijk vind.
Dat precies.

En ik heb er ook al een beetje ervaring mee, want ik had een tijdje terug mijn haar heel kort geknipt, dat vond hij ook vreselijk (en hij is het ook niet mooi gaan vinden op den duur). Dat was ook vreselijk, hij was er ook verdrietig over enzo.. En toen heeft onze relatie ook al op het randje gehangen (omdat ik het klote vond dat hij er zo op reageerde, en hij niet begrijpt waarom ik dat graag wil en toch doe enz, enz,).... En dat wil ik dus niet weer.. :/

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » di dec 01, 2009 10:32 pm

Waarom vind je het vriend het lelijk? Misschien heeft hij maar heel weinig dreads gezien in zijn leven, en zijn dat nou toevallig echt lelijke geweest. Ik zou hem eens wat foto's laten zien van mensen op het forum, want dreads zijn zo verschillend! Lang of kort, netjes of rommelig, natuurlijke kleur of geverfd, stompe puntjes of losse puntjes.. Je kan nog altijd als compromis zorgen dat je ze netjes verzorgt als hij echt een hekel heeft aan slordige dreads bijvoorbeeld.

Bij mij is het ook nooit een probleem geweest. Nou ja, ik was al met hem aan het flirten toen ik dreads kreeg, en een maand later kregen we wat, maar ik weet wel dat hij dreads leuker vindt dan normaal haar :)

Akelei
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Bericht door Akelei » di dec 01, 2009 10:41 pm

Ja.. net voordat ik iets met hem kreeg wilde ik al dreads (bijna 3 jaar geledenn) maar toen was mn haar nog te kort... en dan zit ik te denken, als ik ze dan al had gehad, was hij dan toch wel op mij gevallen? Maar toch zou ik willen dat ik toen al dreads had gehad.

Dat is misschien wel een goed idee, vragen wat voor soort dreads hij het mooist (minst lelijk) vind..

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » di dec 01, 2009 10:48 pm

Ik zou hem eerst vragen wat zijn idee is van hoe dreads er uit zien. En als hij dan zegt: 'ja, dat zijn allemaal van die pluizige dingen met losse haren en kale plekken ertussen en dunne uiteindjes en ze zitten amper op je hoofd vast en ze zijn gewoon lelijk', dan laten zien dat het ook echt wel anders kan :top:

Funky
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-man
Contacteer:

Bericht door Funky » do dec 03, 2009 2:50 am

En aan hem vragen welke dreads hij het minst lelijk vind om die vervolgens te nemen klinkt echt heel erg fout in mijn oren....
Als je ze neemt neem je ze zoals jij ze wil. Anders kun je het net zo goed helemaal laten.

Ik overtuig ieder meisje waarmee ik ga dat dreads helemaal de diggity-bomb zijn.
Vandaar het (in tilburg en omstreken) veel gehoorde motto: Once you go dread, you never go back! :D

Maryk
Über Dready
Über Dready

Bericht door Maryk » do dec 03, 2009 8:49 am

Heb je nu toevallig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi haar? Dan snap ik wel dat hij dat mooier vindt ;) Of als hij het liefst van de wereld lekker met zijn handen door je haar gaat. Dat mis ik echt!

Mijn vriendje vindt mijn dreads leuk en vindt dat ze me mooi staan, maar soms prikken ze in zijn ogen en dan vindt hij het wat minder. Of als ik hem er mee 'sla' als ik me omdraai. Dat ik twijfel vindt hij ook prima, ik moet zelf maar weten of ik ze hou of niet. Hij vindt me toch wel leuk ;)

sunjata
Eredready
Eredready

Bericht door sunjata » do dec 03, 2009 9:20 am

Mijn vriend was in eerste instantie ook huiverig, maar vond dat ik het zelf moest weten. Bij mn 2e set was tie er licht op tegen omdat de eerste set destijds echt niet mooi was. Zelfde als bij mn septumpiercing. Mn dreads vind hij echter nu wel mooi en het scheelt hem een hoop gezeur aan zn hoofd over dat mn haar niet wil zitten :D Mn septum vind hij nog steeds niets, maar hij vind het mijn beslissing. Hij vind mij leuk, het totaalpakketje. Hij heeft geen verkering met mijn dreads of met mn septum. Dus als jij het wil, gewoon doen, kijken hoe jij je erbij voelt. Als je je daarna er niet goed bij voelt kun je ze er nog altijd uithalen. Maar als je er al 3 jaar over nadenkt zou ik het gewoon uitproberen.
Afbeelding

Simone
Eredready
Eredready
Contacteer:

Bericht door Simone » do dec 03, 2009 11:30 am

Akelei schreef:Volgens mij was hier nog geen topic over? Of heb ik eroverheen gekeken?

Ik ben dus benieuwd of jullie vriend of vriendin je dreads wel of niet leuk vind.
Of vond die het lelijk voor dat je ze had, maar toen je ze eenmaal had toch wel mooi?

Ik zit namelijk met het probleem dat ik graag dreads wil maar mijn vriend vind het echt heel lelijk. Hij weet wel dat het niet vies is/stinkt. Dat is dus het probleem niet. Was dat maar zo want dan zou hij makkelijk over te halen zijn....

Jullie zullen wel zeggen: Gewoon doen! Maar zo makkelijk is het echt niet. Want stel nou dat ie mij straks lelijk vind ofzo? Dat zou ik wel heel jammer vinden.... Ik kan het niet zo goed uitleggen. En ik heb ook geen zin in geruzie daar over met hem.

bluh.. Heeft iemand hier ook ervaring mee? En hoe heb je dat dan opgelost? Tips?

Groetjes,
Akelei
Akelei schreef:
Nomster schreef: En hij weet dat hij niks over mijn lichaam te zeggen heeft, maar ik heb geen zin om het te nemen als hij het echt heel lelijk vind.
Dat precies.

En ik heb er ook al een beetje ervaring mee, want ik had een tijdje terug mijn haar heel kort geknipt, dat vond hij ook vreselijk (en hij is het ook niet mooi gaan vinden op den duur). Dat was ook vreselijk, hij was er ook verdrietig over enzo.. En toen heeft onze relatie ook al op het randje gehangen (omdat ik het klote vond dat hij er zo op reageerde, en hij niet begrijpt waarom ik dat graag wil en toch doe enz, enz,).... En dat wil ik dus niet weer.. :/
Ik vraag mij vooral af of jullie relatie wel goed zit.
Voor de rest moet je vooral doen waar jij je fijn bij voelt, en als dat betekend dat je alles wil doen om hem tevreden te houden omdat hij iets misschien lelijk vind en er verdrietig (?) van word..

Plaats reactie