Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Zo Jul 23, 2017 12:42 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 12:32 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Hij vind me gelukkig net zo leuk met dreads als zonder. Ik zou het gewoon doen hoor, zoals sxp. al zei, als ie je opeens lelijk vind dan is ie je niet waard.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 12:41 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

wat sunjata al zei; hij heeft verkering met jou en niet met je haar, als hij daarom niet meer met jou kan zijn, is hij dan bij jou voor de binnenkant of de buitenkant?
en zit dat dan wel ok?

ik heb mijn vriend leren kennen toen ik al dreads had en hij vond dat wel extra leuk, en als ik soms zeg dat ik ze eruit ga halen of dat ik me hoofd ga kaal scheren zegt ie wel dat ik dat niet moet doen want dat is lelijk, maar ik weet wel dat als ik dat doe, dat het hem niet zoveel kan schelen..
hij vind mij mooi, niet alleen mijn haar maar vooral om wie ik ben, dat veranderd niet ineens als ik mijn haar verander..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 2:09 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Mijn vriend kent mij alleen maar met dreads, net als veel vrienden om mij heen en m'n werkgever, ze weten niet beter.

Stel je voor dat jij al dreads had toen je je vriend leerde kennen, zou je vriend dan helemaal geen interesse in je hebben getoond? Dat lijkt me sterk, want hij is waarschijnlijk op je gevallen omdat hij je mooi en lief en slim etc. vindt, niet alleen om je haar toch?

Ik hoop dat hij je een kans geeft, aangezien je het al zo lang wil. Succes!

Afbeelding
http://www.echtedreads.nl

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 6:58 pm 
pink dready
pink dready
Gebruikers-avatar

Mijn vriend (hermanniet) vindt dreads bij vrouwen een megapluspunt, maar hij zou het niet fijn vinden als ik ze had..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 8:16 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Maryk schreef:
Heb je nu toevallig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi haar? Dan snap ik wel dat hij dat mooier vindt ;) Of als hij het liefst van de wereld lekker met zijn handen door je haar gaat. Dat mis ik echt!

Nee ik heb echt geen mooi haar (vind ik zelf dan), het hangt altijd maar stom en slap en ik vind het nooit echt mooi zitten.

En jullie hebben gelijk hoor, dat het raar zou zijn als ie me ineens niet meer leuk vind door dreads, ben ik het helemaal mee eens, en dat heb ik hem ook gezegd toen ik mn haar kort had geknipt, was ongeveer hetzelfde gezeik. Ik heb toen ook tegen hem gezegt dat ik mijn haar echt niet mooi vind en dat ik het liefst kort haar of dreads wil. Maarja.. hij begrijpt dat niet. Of misschien ook wel maar wil die het niet echt begrijpen, ik weet het niet.

Ik ga het er dit weekend denk ik nog met hem over hebben. Want ik wil het echt graag. Het duurt nog wel even voor ik ze echt zou kunnen nemen want mn haar is nog vrij kort.

iig bedankt voor jullie reacties allemaal!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 8:21 pm 
Kvind het best bot van hem om dat zo te zeggen.
Het is jouw hoofd en jij bepaald wat je met je haar doet...
Wat de rest ook zegt: Hij vind je leuk om wie je bent, tenminste dat zou je denken.

Mijn vriend heeft dan weer zo'n heel tactische manier om zoiets te brengen, als in: ik zou erg teleurgesteld zijn als je je haar ineens heel kort zou knippen.
In die trant iig.
(Hij vind dreads btw wel heel tof, al heeft hij zich ook bedacht dat hij dan niet meer lekker met z'n handen door m'n haar kan en hij dat dan toch wel weer minder zou vinden :P)

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2009 8:59 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

mijn vriendin vind het niet erg en zelfs wel leuk,
een paar schoolvrienden maakt t niet uit die vinden gewoon doe wat je leuk vind,

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Dec 04, 2009 12:06 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Vriendje viel op mij, niet op mijn dreads. Hij vond het eerst een beetje "mwaaah", toen steeds leuker en nu heeft hij ze zelf en vindt hij het maar niets dat ik overweeg ze eruit te halen.

http://www.hatsndreads.com

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Dec 04, 2009 2:46 pm 
Über Dready
Über Dready

Don had eerst ook niks met dreads. En met piercings. Maar toen ik mn dreads eruit ging halen toen was hij degene die het het meest jammer vond :) Piercings vindt ie nog steeds niet super, maar hij vind mijn neusring dan wel weer mooi want het past bij mij. Kortom, het maakt hem niet zoveel uit. Hij vindt me sowieso mooi en het gaat hem er meer om dat ik niks hoef te veranderen om er (naar mijn idee) leuker uit te zien omdat ie me leuk genoeg vindt. Maar aan de andere kant is het ook mijn keuze en heeft hij er verder niet zoveel over te zeggen.

Ik snap wel dat je er rekening mee houdt wat je vriendje wel of niet mooi vindt, want het is natuurlijk het leukst als je vriendje (naast dat ie van je houdt om je innerlijk en je leuke karakter) je ook aantrekkelijk en mooi vindt. Maar ik vind niet dat hij er een probleem van kan maken. Het is duidelijk wat hij ervan denkt en dan is het inderdaad aan jou om daarin een keuze te maken. Wil je het echt heel graag, dan zou ik het doen, maar heb je zelf zoiets van: ik vind mn haar stom en dreads lijken me wel leuk, maar een ander kleurtje ook (met andere woorden, gaat t niet zozeer om dreads maar om iets anders) dan kan je bepalen om eventueel wat anders met je haar te doen.

En anders geeft ie gewoon dikke vette pech :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 5:30 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Ik heb het er nog eens met hem over gehad, en het is dit keer niet op ruzie o.i.d. uitgelopen :) Hij heeft gezegd dat ik het maar moet doen als ik dat echt zo graag wil, maar dat hij wel zeker weet dat hij het heel lelijk gaat vinden. :nein:
Ik heb hem veel foto's laten zien maar hij vind het gewoon echt niet mooi.
Dus ja, ik denk eigenlijk dat ik geen dreads ga nemen. Ik weet dat hij van me houdt, of ik nou dreads heb of niet. Maar zoals Cindy zegt, ik vind het best belangrijk dat hij me ook mooi en aantrekkelijk vind.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2009 8:20 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

London* schreef:
Mijn vriend (hermanniet) vindt dreads bij vrouwen een megapluspunt, maar hij zou het niet fijn vinden als ik ze had..

Nu ben ik heel benieuwd waarom! :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 07, 2009 2:16 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

@Akelei: Hij vindt je ook heus nog wel mooi en aantrekkelijk als je dreads hebt. Misschien is het even wennen, maar hij zal je heus niet opeens het lelijkste gedrocht dat er op aarde rondloopt vinden hoor. Reken maar dat hij heus nog wel lieve dingetjes tegen je wil zeggen en dat hij heus nog wel tegen je aan wil kruipen. ;) Jij zou hem toch ook niet ineens onaantrekkelijk vinden als hij een kapsel neemt dat je heel lelijk vindt? Of een gezichtspiercing waar je niet van houdt? Of een tattoo die je afzichtelijk vindt? Of als hij plotseling uitslag krijg over z'n hele gezicht? Tenminste, dat zou wel zo moeten zijn. Het hoort namelijk niet zo te zijn dat hij van je houdt omdat hij je mooi vindt, hij zou je zo mooi moeten vinden omdát hij van je houdt!! En dan vindt hij je altijd mooi. :ja:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Sep 09, 2011 9:50 am 
Newbie Dready
Newbie Dready
Gebruikers-avatar

Gelukkig vind mn vriend ze superleuk :)
heeft zelf ook dreads gehad(gezet door sxp.:P)
stonden em echt superr sexyyy! jmmr genoeg heeft ie ze niet meer ;p

en ookal vond ie et niet mooi,
je moet er zelf mee rond lopen jah..
én lijkt me dat je vriend/vriendin je leuk vind om wie je bent en niet watvoor kapsel je hebt:P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Feb 29, 2012 8:40 am 
Newbie Dready
Newbie Dready
Gebruikers-avatar

Mijn vriend vond het eerst helemaal niets..!
Maar toen ik ze uiteindelijk had vond hij het wel heel leuk, en hij vind het heel mooi als ik ze op een staart heb :)

En geloof het of niet, maar hij zit nu zelf ook te denken om dreads te nemen!! Ik geloofde mijn oren niet!!
Dat wil ik heel graag want dat zal m echt prachtig staan, zooooooo sexy hmm ^^

Afbeelding

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Feb 29, 2012 9:19 am 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

hij vindt ze heel mooi! vooral de hobbels en bobbels die erin zitten. hij werkt de rest van mn niet-dread-kapsel ook bij met de tondeuse :)
ze zijn wel lastig met samen slapen en dan zeggen we voor de grap tegen elkaar dat het tijd is om ze eraf te scheren.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]