Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Ma Mei 22, 2017 5:29 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 7:51 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Ik weet niet of er al een topic is hierover maar ik kon m nergens vinden,

Mijn vraag is: Wat vinden je ouders van je dreads?

mijn ouders vinden het wel oke maar liever niet, ze zegge je moet het zelf weten
maar je weet hoe wij er over denken,

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 7:56 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Mijn ouders vinden het leuk, die zijn er al helemaal aan gewend, het wordt voor hun echt schrikken als ik ze er ooit eens afhaal! :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 7:58 pm 
Mijn ouders vonden het vreselijk.

M'n moeder heeft 2920 keer, iedere dag dus, gevraagd om ze er astublieft uit te halen.
En m'n pa gaf me 20 euro toen ik ze eruit had.
Zo blij was hij. :top:

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:02 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Mijn moeder vond het vreselijk. ze wilde het bijna verbieden, maar omdat ze het vroeger zo vervelend vond wat haar moeder besloot over haar haar, wilde ze dat niet doen. Mijn vader vond het wel leuk. En toen ik ze had vond mn moeder het lelijk, en mn vader wel leuk, en toen ik er kralen in deed was ik volgens mijn moeder net een kerstboom.

Maar dat is nu helemaal weg, ze vinden het tegenwoordig "bij me passen" allebei. dus waarschijnlijk trekt het nog wel bij, hoor.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:09 pm 
Senior Dready
Senior Dready

Het eerste wat m'n moeder zegt als ik bij hun thuis kom: DOE JE HAAR EENS BIJ ELKAAR!
En dat na 10 jaar.....
Hoewel het meer een gewoonte lijkt van haar om dat te zeggen. Maar ze zou het echt niet erg vinden als ik ze af zou scheren! Toen ik ze nog niet zo lang had zei ze voor de grap(?) dat ik 50gulden (gulden! zooooo lang geleden al weer!) per dread (50stuks)kreeg als ik ze er af zou knippen. Reken dat maar eens uit...
Nee, dreads mooi vinden zou ze doen, maar is er wel redelijk aan gewend
Mijn pa boeit het niet zo. Hij ziet het liefst zijn dochters met zijdezacht haar, maar hij heeft nooit veel in te brengen gehad in ons uit 4 dochters bestaande gezin :D

Dreadset 1: 1999 - 2013
Dreadset 2: geboren op 5 januari 2015

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:12 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Hm, toen ik ze kreeg wist m'n moeder amper wat het was en mijn vader maakte het zowieso niks uit :P maar verder vonden ze het wel best dat ik ze nam.

Nu vinden mijn ouders het volgens mij wel leuk en bij mij passen. Ze zeuren er iig noooooit over!

Laatst gewijzigd door Madje op Di Sep 29, 2009 8:19 pm, in totaal 1 keer gewijzigd.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:12 pm 
Divine Dready
Divine Dready

Mijn moeder vindt het helemaal niets, maar ze zou dan in het algemeen ook liever hebben dat ik zo'n burgertrutje ben met een nette kantoorjob, in een mantelpakje op hakjes en getrouwd met een rijke man ... dus ja.
Ze wil al jaaaaaa-ren dolgraag mooie familiefoto's laten maken, maar zolang ik mijn dreads heb, weigert ze dit pertinent. Ze heeft dan ook lang gehoopt dat het enkel een 'fase' was, maar na 8 jaar heeft ze denk ik die hoop opgegeven (nu ja, ik heb ook 7 jaar moeten 'vechten' opdat ze mijn vriendje aanvaardde, dat liep nu toch al 6 jaar goed, tot ze onlangs ontdekte dat hij getattoeëerd is. OH THE DRAMA !!! en terwijl ze me erover aanspreekt, verraad ik mezelf, want ik dacht dat ze het over mijn tattoo's had....niet dus)

Ach ja, ik weet dat ik in mijn hart een goed persoon ben, en dat is al wat telt ... live with it denk ik dan maar, want je (mijn moeder dus) maakt jezelf alleen maar ongelukkig, niet ik.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:47 pm 
Junior Dready
Junior Dready

Mijn moeder vind het wel best.
Ik grapte laatst dat ik ze er uit zou halen.
Mijn vader zou mijn zakgeld inhouden zei hij.
Die is helemaal blij met een dochter met dreads.
Heb je toch met van die ex krakers.
haha.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:48 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Toen ik voor het eerst dreads wilde vond mijn moeder het echt niks, maar dat kwam omdat ze alleen hele slordige kende. Eigenlijk kende ze maar een iemand :P En toen zag ze Maryk en toen mocht ik wel! En nu vind ze mijn dreads echt heel erg leuk en is ze heel blij dat ik het gedaan heb.

Mijn vader was vooral bang dat ik dan nooit een baantje of stageplaats zou kunnen vinden, maar ondertussen heeft hij wel door dat dat niet zo is. Hij vindt mijn dreads wel okee, maar ik denk niet dat hij het jammer zou vinden als ik ze uit zou kammen. En hij vindt snel dat het te rommelig is, losse haren enzo. Mijn moeder had dat ook, maar volgens mij is ze inmiddels wel gewend aan het idee dat dreads niet recht en strak hoeven zijn.

Dit is trouwens meer een onderwerp voor Vanalles over dreads, dus ik verplaats hem daar even heen!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 8:53 pm 
Über Dready
Über Dready

Mijn moeder heeft me dreads gezet, dat zegt denk ik wel genoeg :ja: Wel vind ze het mooier al doe ik wax erin * dan glimmen ze zo mooi irina * maar ik vind dat vies dus doe ik dat niet. Nu vind ze ze wel mooier want ze zijn voller en minder pluisig. Wel loopt ze steeds over me puntjes te klagen van laat ze er nou in haken maar dat vind ik niet mooi :lach:

Eigenlijk heb ik wel mazzel met me ouders :D

Kalieckkkk viewtopic.php?f=6&t=4552&start=360 Kalieckkkkk

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 9:26 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

toen ik er anderhalf jaar geleden had gezet, heeft mijn moeder letterlijk achter me aan gezeten met de schaar en mocht mezelf niet aan de familie vertonen. Ik heb ze er toen uitgekamd, een hele tijd gewacht en ze opnieuw gezet. Maar toen woonde ik al een jaar alleen :ja: en zei ze sja, jij moet weten of je eruit wil zien als een zwerver...

Nu ze hoorde dat ik er geen meer heb was ze heel blij, en zei ze ook dat ik beter ineens weer een kort strak kapsel neem dan die lange lossen hippieharen :rolleyes: maar dat boeit me helemaal niet. Als het aan haar lag, dan kan ik eigenlijk dit helemaal quoten:

JungleJane schreef:
Mijn moeder vindt het helemaal niets, maar ze zou dan in het algemeen ook liever hebben dat ik zo'n burgertrutje ben met een nette kantoorjob, in een mantelpakje op hakjes en getrouwd met een rijke man ... dus ja.
Ze wil al jaaaaaa-ren dolgraag mooie familiefoto's laten maken, maar zolang ik mijn dreads heb, weigert ze dit pertinent.

is hier net zo :ja:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 9:28 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Maar ligt het dan aan mij ofniet?

Volgens mij vinden belgische ouders het over het algemeen veel erger dan nederlandse ouders?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 9:54 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

hmm dat weet ik niet t valt nu al erg op dat niet veel ouders t echt leuk vinden ofz,

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 10:05 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Mijn moeder vind mn dreads heel gaaf, niet dat ze het zelf zou willen maar ze vindt gewoon dat het leuk staat! Eigenlijk al vanaf dag 1 :D ze keek helemaal blij toen ze me voor het eerst met dreads zag (ook omdat ik er zo blij mee was denk ik ;))
Laatst zei ze nog dat ze het zonde zou vinden als ik ze helemaal af zou knippen, aaawww

edit:typo

http://www.flickr.com/photos/s0y

Laatst gewijzigd door Soy op Wo Sep 30, 2009 10:55 am, in totaal 1 keer gewijzigd.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 11:00 pm 
Über Dready
Über Dready

Mijn moeder vond het ook hartstikke tof :) ze was zelfs jaloers, had altijd wel dreads gewild. Maar dat had ze met meer dingen hoor, ze heeft het altijd leuk gevonden hoe ik eruit zag. Misschien vond ze mijn íéts te zwart opgemaakte ogen (tijdens mijn 13e t/m 15e) niet zo geweldig, maar ze heeft er nooit over gezeurd. Ze vond het ook gaaf dat ik mijn oren helemaal volschoot met gaatjes (15 ofzo). Het enige dat ze niet leuk vond, was mijn neusbrugpiercing. Maar ook daar raakte ze op den duur aan gewend, en ze heeft er niet over gezeurd. (Ik heb er ook echt expres jaren mee gewacht om zéker te weten dat ik hem wilde, want ik wilde hem eigenlijk op mijn 16e al maar toen zei mijn moeder "nee, moet dat nou :(" en dacht ik: ach, ik doe t gewoon als ik het ECHT wil. en dat was vorig jaar :).)

Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet :D hij laat zich niet uit over mijn uiterlijk! Het is een lieverd, ik weet dat hij heel trots op me is. Ik moest ooit voorkomen bij de rechter omdat ik gearresteerd was op een geluidsdemonstratie (geheel onterecht ;) was ook vrijgesproken) maar toen mocht mijn vader nog zijn woordje doen en die ging helemaal voor me opkomen en zeggen dat hij zo trots op me was enzo :D ik vond dat zooo lief.

maargoed, ik mag dus wel heel blij zijn met zulke ouders, als ik het zo lees :)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]