Wat vinden je ouders van je dreads?

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Tapasnaturalles
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Wat vinden je ouders van je Dreads?

Bericht door Tapasnaturalles » do jul 28, 2011 2:14 pm

.
Laatst gewijzigd door Tapasnaturalles op za sep 03, 2011 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Medusa
Eredready
Eredready

Bericht door Medusa » do jul 28, 2011 3:57 pm

tuurlijk, ik vind het ook fijn dat mn ouders het leuk vinden, ookal hebben ze niets over me te vertellen. Altijd leuker dan negatieve reacties toch? (mn zusje vind het wel lelijk, maar houdt het redelijk voor zich, evenals de rest van de familie van mn vaders kan.. maargoed) mn vader moeder en hun partners vinden het allemaal prachtig (vriendin van mn vader heeft ze zelf ook gehad :)
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

mocridhe
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Bericht door mocridhe » zo aug 07, 2011 1:52 pm

Ik heb het mn ouders nog niet verteld en ik ben bang dat ze er niet blij mee gaan zijn. :') Maar goed, ze hebben mn piercings/tatoeages/knalroze haar ook overleefd...
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » zo aug 07, 2011 2:04 pm

mocridhe schreef:Ik heb het mn ouders nog niet verteld en ik ben bang dat ze er niet blij mee gaan zijn. :') Maar goed, ze hebben mn piercings/tatoeages/knalroze haar ook overleefd...
Misschien kan je je dan ook aan de reactie "wat heb je nu weer gedaan!!?" verwachten. Was bij mijn moeder toch zo. Mijn pa heeft er geen uitgesproken mening over, mijn ma vind het lelijk maar ja veel kunnen ze er toch niet tegen doen he. :)
Afbeelding

mocridhe
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Bericht door mocridhe » zo aug 07, 2011 2:17 pm

Mnee en uiteindelijk vinden ze het meestal toch niet zo erg, maar het kortdurende drama is toch altijd weer vervelend.
Afbeelding

SaSl
Medium Dready
Medium Dready

Bericht door SaSl » vr mei 11, 2012 10:14 pm

Mijn moeder was "gelukkig" al dood toen ik dreads nam, want zij had het echt afschuwelijk gevonden:P (haar zussen die dezelfde calvinistische opvoeding hebben gehad hebben ook hun misnoegen al laten blijken) maar mijn vaders reactie was prachtig: "toen je als klein kind een quasimodo-bult* op je oog had zag het het ook niet"

*als baby had ik als gevolg van een verwijd bloedvat een paar jaar lang een blut onder mijn wenkbrauw waardoor mijn ene oog bijna dicht zat. Mijn vader zag het pas toen hij er op gewezen werd door mensen die dachten dat ik gevallen was, voor hem was ik namelijk de mooiste baby ter wereld. Gelukkig is de bult vanzelf weggetrokken:P:P
Afbeelding

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma mei 14, 2012 1:59 pm

(awwww, wat superlief eigenlijk <3)
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

LaЯa
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door LaЯa » ma mei 14, 2012 9:04 pm

AFKNIPPEN! (helemaalnuikdeafgelopenweekklaagovernekpijn) 'waarom heb je die dingen dan nog?'
papa vindt het wel leuk, denk ik. broertje zit ook na te denken over dreads. dusch ze hebben het er maar moeilijk mee.

Rain8ow
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Rain8ow » za mei 26, 2012 8:49 pm

Mijn vader heeft er eigenlijk niks over gezegd, m'n moeders eerste reactie was: "Heb je die zelf gemaakt?" en verder bemoeien ze zich er niet mee :)
Afbeelding

merkato
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door merkato » zo mei 27, 2012 5:25 pm

mijn ouders vonden het nogal spannend :p ze vinden dat dreads mooi staan en gaven dus dat extra duwtje in de rug om mijn dreads te zetten :D
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Waarom leer ik dan eigenlijk???

MamavanC&S
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door MamavanC&S » vr jun 01, 2012 8:44 pm

Ik heb geen contact meer met mijn ouders en zusjes. Maar mijn schoonouders vinden het geweldig. M'n moeder(schoonmoeder) die zei al als je me vertelt hoe ik moet bijwerken wil ik je wel helpen.
En mijn vader(schoonvader) vind het stoer staan
homemadebynoor.blogspot.com

Afbeelding

dreadmom
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door dreadmom » do nov 01, 2012 2:10 am

mijn zusje, het is totaal niet haar ding, maar ze support me wel en vond het ook mooi staan bij mij. Ze zei: Met dreads bij jij echt helemaal... jij
dus echt superlief.
Mijn ouders vinden het wat minder, maar ze moeten er maar mee leven! ha! Nee, zonder gekkigheid, ze vinden het niet geweldig, maar ik ben er blij mee, dus leggen ze zich erbij neer.
Ze weten al van mijn plannen om dreads te nemen.
Afbeelding

Spijker
Newbie Dready
Newbie Dready

Re: Wat vinden je ouders van je dreads?

Bericht door Spijker » zo nov 04, 2012 11:59 am

Voorig jaar zeurde ik erover en als ik ze dit jaar nog wilde mog ik ze. En nu zitten ze op mijn hoofd.
Mijn moeder vind het wel goed, als ik maar niet te veel klaagde als het pijn doet en
mijn vader vind het wel oké, zolang ik maar niet ga zeuren en jammerren als ik kaal moet.
Waarop ik uitlegde dat dat helemaal niet hoef.
Als ik dit allemaal lees, ben ik blij met open minded ouders. Jeej!!!
Ik zie geen kleur, religie of geaardheid.
Ik kijk en zie een mens.
Ik ga praten en zie een persoon.
Een mens zijn we allemaal.
De persoon ben jij.

Plaats reactie