Dread-dip topic

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Re: Dread-dip topic

Bericht door CIMI » wo dec 26, 2018 1:26 pm

Even een update hierover! :)

Ik heb met dat verven toch al zoveel aan m'n dreads geknutseld dat ik maar besloten had om er even flink mee aan de slag te gaan (ik ben zelf namelijk nog steeds voorstander van bijna niet bijwerken 😅). Heb de afgelopen dagen clockwise gerubt als een gek, en alle dreads waarvan ik vond dat de uitgroei wel heel dun was heb ik uitgekamd en dat haar samengevoegd met de dread die het dichtst in de buurt zat. Ook bijna alle dreads met twee uiteindes zijn nu één dread, heb er geloof ik nog twee. Ik ben nu nog aan het bedenken of ik, net als bij m'n vorige set dreads, de bovenste laag een beetje korter ga knippen zodat het wat springeriger valt, maar ze zijn zoveel meer vervilt dan m'n vorige set dus ben er nog niet over uit of ik dat ga doen (omdat ik dan misschien niet zulke mooie puntjes meer heb).

Mn vriend gaat binnenkort m'n laag normaal haar in m'n nek (wat ik ooit afgeknipt en gemilimeterd had) dreaden en dan haak ik de dreads die er eerst aan zaten weer aan. :ja: en dan ben ik denk ik weer tevreden!

sxp.
Dreadcrew
Dreadcrew

Re: Dread-dip topic

Bericht door sxp. » wo dec 26, 2018 4:13 pm

Ohh wat goed! Ben heel benieuwd :) als je hulp nodig hebt voor achterop je hoofd ofzo, dan weet je me te vinden he?
:keks:

Plaats reactie