Dread-dip topic

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Anju Sol
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Dread-dip topic

Bericht door Anju Sol » ma jun 15, 2015 3:26 pm

Jaaaaa, dat vraagt om een foto-update!!!!
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Brandnetel
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Brandnetel » zo mar 13, 2016 11:39 pm

Nieuwe dip. De gedachte: Ik vind dikkere dreads toch ook wel heel mooi. Afgelopen jaar heb ik er al verschillende samengevoegd en nu beginnen er ook natuurlijke congo's te ontstaan. Dat vind ik wel leuk, maar ik ben zo'n zeurpietjeprecies en heb een lichte symmetrie-neurose. Mijn middenscheiding zit niet precies in het midden en door het willekeurige samenvoegen is de logische vakverdeling ook niet meer zoals die ooit was. Zucht... Zit nog net niet te overwegen om ze uit te kammen en wederom opnieuw te beginnen.. Bleh. Iets met acceptatie enzo..

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » zo mar 13, 2016 11:42 pm

Neeeeee niet doen ze zijn zo mooi

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » ma mar 14, 2016 8:22 am

Ze worden vanzelf dikker!
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Maria
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Maria » ma mar 14, 2016 8:53 am

ja een heel goed proces dus, leren accepteren ;)
Ze zijn heel erg mooi en wat poes schrijft ze worden van zelf dikker..

India
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015

Bericht door India » ma mar 14, 2016 10:10 am

Brandnetel, door jouw dreadhoofd wil ik er ook weer en echt net zoals ze bij jou zijn. Ik vind ze echt zoooo waauuww! Maar goed, daar heb je misschien zelf geen boodschap aan nu. Ik kan alleen maar hopen dat je dreaddip snel over is en dat we nog lang kunnen genieten van prachtige foto's van jouw dreadjes!

PS: dreaddipjes heeft bijna iedereen maar die gaan meestal over!
You gotta catch your dreams before they run away!

Brandnetel
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Brandnetel » ma mar 14, 2016 6:43 pm

Dankjullie wel, en India, dat zijn echt lieve woorden. Fijn om anderen te kunnen inspireren. Het is nu ook echt zo'n fase dat het de ene dag wel in een staart kan en de andere dag lukt het me weer niet. En los vind ik ze de ene dag wel mooi zitten en de andere dag weer niet. Het zal wel tussen mijn oren zitten, denk ik dan maar. En dat gaat inderdaad vast wel weer over.

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » wo mar 16, 2016 9:15 am

Bij mij is dat ook. Soms denk ik van ze liggen leuk en andere dagen doe ik het op een knotje omdat ik het dan weer rommelig vind.

Ik krijg in elk geval zin om mezelf te diskwalificeren van de dread wedstrijd. Zo lelijk zijn ze nu toch ook niet dat ik als bijna enige niks van stemmen heb?
Afbeelding

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » wo mar 16, 2016 3:13 pm

Dat komt omdat oud en jong nu bij elkaar zit denk ik, want ze zijn echt niet lelijk!!

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » wo mar 16, 2016 3:30 pm

Oh joh. Ik heb zat Dread wedstrijden gehad dat ik geen ene stem had hoor en sowieso. ..Who cares. Het gaat er toch om dat jij ze zelf leuk vindt?
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » wo mar 16, 2016 4:03 pm

Goh ergens trek je het je wel aan als iedereen toch 1 stem krijgt en jij helemaal niks?
Ik heb zelf bewust zowel oud als jong een stem gegeven vanwege de mix. Sowieso als ze lang zijn is dat mooier en meer wauw, maarja. :)

Hopelijk gaan ze snel eens goed doorgroeien. Lijkt alsof ze al de hele tijd bijna op de zelfde lengte ongeveer blijven.
Afbeelding

Brandnetel
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Brandnetel » wo mar 16, 2016 6:40 pm

Oh Eihblin toch, uiteindelijk is het toch vooral een kwestie van jezelf leren accepteren zoals je bent, en daar vooral ook zelf vrede mee hebben. Ik heb bijna nooit, met wat voor wedstrijd dan ook, ook maar iets gewonnen of op het podium geëindigd, maar ik heb wel altijd lol in wat ik doe. Anders heeft meedoen toch geen enkel nut?
Wat dreads betreft: die hebben gewoon tijd nodig en daarvoor moeten wij gewoon geduld hebben.

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » wo mar 16, 2016 6:50 pm

Brandnetel schreef:Oh Eihblin toch, uiteindelijk is het toch vooral een kwestie van jezelf leren accepteren zoals je bent, en daar vooral ook zelf vrede mee hebben. Ik heb bijna nooit, met wat voor wedstrijd dan ook, ook maar iets gewonnen of op het podium geëindigd, maar ik heb wel altijd lol in wat ik doe. Anders heeft meedoen toch geen enkel nut?
Wat dreads betreft: die hebben gewoon tijd nodig en daarvoor moeten wij gewoon geduld hebben.
Dat doe ik ook, kvind het gewoon jammer en mag dat zeggen toch? Je gaat me toch niet vertellen dat als je vb zou winnen of geen enkele stem zou hebben dat je dat compleet koud laat. Er valt hier ook niks te winnen dusja. Ik had er lol in tot nu. :tot: Zal misschien over een jaartje of 2 nog es mee doen :)

Mn dreads zien er nu plots wel een beetje anders uit. Kheb de griep gehad en letterlijk een week in bed gelegen. Vreemd genoeg zijn ze er best leuk uit gekomen. : :lach:
Afbeelding

sunjata
Eredready
Eredready

Bericht door sunjata » do mar 17, 2016 3:28 pm

Ik ben sinds 3 weken koos dreadloos na 5 jaar. Reden is puur praktisch. Pijn van dreads met motorrijden. :lach:
En zit in acceptatiefase van mn leventje haha. Dun haar jaaa, fysiek wat minder fit jaaaa. Maar eey.. ik ben blij met de dingen die ik doe, ik geniet volop en de zon schijnt!
Afbeelding

groen
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016

Bericht door groen » do mar 17, 2016 4:40 pm

goeie instelling sunjata! ik vond je dreadjes onwijs tof, maar soms is het tijd voor verandering.. <3

Plaats reactie