Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Wo Jun 28, 2017 7:26 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1525 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2007 3:37 pm 
Medium Dready
Medium Dready

Deze was er op het vorige forum ook. En hoewel ik hem toen amper heb bezocht, open ik hem nu zelf :roll: . De laatste weken denk ik er steeds vaker aan om mijn dreads eruit te halen. Heb ze laatst nog helemaal laten bijwerken, en vaak helpt dat wel tegen een dipje, maar nu kom ik maar niet uit mijn dip :? . Misschien toch afknippen? Ik weet het (nog) niet...

Kleine muisjes hebben kleine wensjes,
geroosterd brood met gestampte mensjes!

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2007 6:38 pm 
Mooiste dreads 2016
Mooiste dreads 2016
Gebruikers-avatar

ik had vandaag ook een dreaddip :( ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen (van de dip, niet van de dreads)

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2007 11:59 pm 
Divine Dready
Divine Dready

ik vroeg me al af komt ie nog of ga ik hem er zelf opzetten dat topic maar zie hier hij is er weer.

ik heb ook een aantal weken met een dread dip rond gelopen maar nu is het weer weg. mijn haar is de laatste 3 dagen heel erg gewillig :D
als het zo blijft en het niet uitvalt kan mijn leven niet meer stuk

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 9:39 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Yess... ik ben dan toch niet alleen! Waarom eruit: het is veel werk bij het wassen en het bijwerken en ooit moeten ze er toch uit (wil ik over 1,5 jaar werk hebben) dus waarom er nu dan al niet uit als het toch niet eeuwig kan?

Langs de andere kant: het kostte zoveel geld, het is zo leuk en je hebt nooit een bad-hair day (nooit gehad trouwens). Waarom niet nog 1,5 jaar wachten en genieten?

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 10:58 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

jahoor, ik heb er een...een dreaddip...een flinke, al sinds 8 januari en het wil maar niet weg!
Ik weet hoe het komt, het is uit met mn (nu ex-)vriend. Sinds 6 januari, en altijd als t uit is een 2 weken erna, krijg ik een heftig verlangen iets drastisch anders te doen met mn haar (is ook hoe ik aan mn dreads kom btw, dat is een gevolg van een eerdere, serieuze, stukgelopen relatie). Ik heb al 1 dread afgeknipt en aan een ander vastgehaakt, maar t afknippen was zoooooo lekker....verslavend... :?
en dat was niet genoeg, toen heb ik er 3 roodgeverfd....maar t is niet genoeg...ze zijn nietmeer goed zo. En nou komt er bij dat ik die aangehaakte lange verloren ben...ik weet waar en ik krijg m half maart terug als Mo me komt opzoeken (hij komt uit oostenrijk) want ik ben m bij hem thuis verloren
Dussssssss ik was al van plan om van de zomer mn dreads zo ver in te korten dat ze maar een cm of 3 a 4 zijn, maar dat duurt te lang....het moet nú anders, ze zijn lelijk
Liefst knip ik ze er nu direct af

een dip als deze heb ik nog nooit gehad :roll:

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2007 11:28 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

sara2487 schreef:
Yess... ik ben dan toch niet alleen! Waarom eruit: het is veel werk bij het wassen en het bijwerken en ooit moeten ze er toch uit (wil ik over 1,5 jaar werk hebben) dus waarom er nu dan al niet uit als het toch niet eeuwig kan?

Langs de andere kant: het kostte zoveel geld, het is zo leuk en je hebt nooit een bad-hair day (nooit gehad trouwens). Waarom niet nog 1,5 jaar wachten en genieten?

wat voor opleiding doe je? Want volgens mij kun je ook best met dreads een baan vinden, zeker als je ze netjes draagt :)

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 6:15 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

is belachelijk als je geen baan zou krijgen als je dreads hebt eigenlijk, toch? :roll:

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 12:30 am 
Newbie Dready
Newbie Dready

Als je het netjes houdt, denk ik inderdaad ook niet dat er echt problemen kunnen zijn met het vinden van werk..
Het is alleen wel zo dat mensen vol zitten met vooroordelen. Toen ik op mijn werk (bijbaan cafetaria) vertelde dat ik dreads wilde, vertelden ze me dat ik dan niet meer kon komen werken. Ik nam ontslag en liet mijn dreads zetten. Later zijn mijn ex-bazen op hun mening terug gekomen, ze gaven toe dat ze het toch wel mooi en netjes vonden.. :?
Ik heb trouwens nog nooit een dreaddip gehad, wel relaxed. Ik ben nog steeds er blij met mijn dreads.

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 10:51 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

wel relaxed dat ze durfden toe te geven dat ze het toch wel oké vonden toch? ik ben van mening dat als ik ergens niet wordt aangenomen door mijn dreads dat ik het baantje dan lekker laat schieten..

majaa, dat zeg ik nu he :wink:

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 10:56 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Hallo

Ik vrees dat ik als MA toch mijn dreads zal moeten uitkammen wil ik die job halen. Verschillende op het departement halen na hun 3e jaar de dreads eruit omdat er met dreads geen job te vinden is.

Langs de andere kant... een kennis (mét dreads) heeft een job als opvoeder. Met mijn dreads heb ik ook al verschillende vakantiejobs gedaan en in een grootkeuken + voedingsbedrijf gewerkt. Het zal ook wat van de sector afhangen? Ik vrees dat je als secretaresse niet aan de bak komt. Jammer maar helaas.

En die voordelen: helemaal waar! Ik had een deal met mijn vriend: dreads ok maar als het te bont werd moesten ze eruit. Na anderhalf jaar staan ze er nog netjes in en ik denk dat hij het nu spijtig zou vinden als ik ze eruit zou doen. Nu ik moet zeggen, het is een deel van je persoonlijkheid geworden.

Grtz

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 8:19 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

Ik zou je dreads laten bijwerken voor je gaat solliciteren. Dat het er helemaal netjes uitziet enzo. En dan in een staart of een knot en met je mooie kleren kom je echt wel goed voor de dag bij een nieuwe job.

Over bijwerken: niet te strak met elastiekjes enzo, maar wel alle losse plukken weg.

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 8:53 pm 
Divine Dready
Divine Dready

ik zit de laatste paar dagen echt met een kutgevoel mijn dreads zijn moi vind ik maar ik heb het gevoel dat andere mensen mijn pluis zien en dat ik kaal word

het is echt vet kut
maja ik heb besloten dat voor dat ik naar letland ga ze nog lekker laat bijwerekn en daarna is het gewoon lekker laten hangen en zien wat er gebereurt

maar de reden dat ik het zelf niet bijwerk is omdat ik de feeling er niet voor heb bij mij achter op me hoofd en bovenop

For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother; be he ne'er so vile,

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 8:41 pm 
Senior Dready
Senior Dready

@ relax, dat gevoel heb ik ook altijd.. dat mensen zien wat ik voel als ik door mn dreads ga enzo..

Ik heb echt een ernstige dread dip... ik zit er een beetje over na te denken om ze uit te kammen. Maar ik WEET gewoon dat ik er zoooooooo erge spijt van ga krijgen.. maar ik vind ze nu zo pluizig en ik heb geen zin om ze bij te werken blehhhh en ik wordt er een beetje naar van dat oude hippie mannetjes je aanstaren. en kort haar kan ook leuk zijn.

Daarbij zijn mn ouders dus een week weg naar thailand en het is eigenlijk wel een grappige verassing als dan mn dreadjes weg zijn... maar ene kant vind ik het zo zonde.. andere kant is het wel lijp

dilemma.... :cry:

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Feb 14, 2007 4:05 pm 
Senior Dready
Senior Dready

idiotbox schreef:
@ relax, dat gevoel heb ik ook altijd.. dat mensen zien wat ik voel als ik door mn dreads ga enzo..

Ik heb echt een ernstige dread dip... ik zit er een beetje over na te denken om ze uit te kammen. Maar ik WEET gewoon dat ik er zoooooooo erge spijt van ga krijgen.. maar ik vind ze nu zo pluizig en ik heb geen zin om ze bij te werken blehhhh en ik wordt er een beetje naar van dat oude hippie mannetjes je aanstaren. en kort haar kan ook leuk zijn.

Daarbij zijn mn ouders dus een week weg naar thailand en het is eigenlijk wel een grappige verassing als dan mn dreadjes weg zijn... maar ene kant vind ik het zo zonde.. andere kant is het wel lijp

chick
I will bitchslap you!
je hebt supermooie dreads
mooie structuur, mooie puntjes, en ze zijn superrond.
je gaat duidelijk spijt krijgen

+ funny fact: mneer Lucas heeft door jouw dreads zijn puntjes om laten vilten door mij 8)

Afbeelding

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 8:31 pm 
Divine Dready
Divine Dready

idiotbox schreef:

Neeeeeeeeeee, Jij en een dreaddip! Dát had ik nou niet gedacht :P ! Helemaal niet nadat je mij zo belaggelijk had gemaakt dat ik mn vorige dreads maar zo kort had :P !!
Maaruummm; nee, joun dreads moeten er echt niet uit! En lelijk zijn ze al helemaal niet! En kort haar wil ik volgensmij niet voorstellen bij jou :P
En waar ik zo van baalde vorige keer : dat ik ze net voor de zomer had afgeknipt! Als het nat werd zat het ZO belaggelijk! Ik zou ze de zomer houden en als je ze dan nog steeds kut vind ze er dan wel uithalen [en in ze zomer laten uitgroeien voor nog een beetje chill modelletje?]

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1525 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]