Spijt van afknippen/uitkammen?

Alle dingen over dreads die niet met vragen over bijwerken, foto's, meetings, links en tk/a te maken hebben! Dus lekker kletsen en ervaringen uitwisselen.

Moderator: Moderators

Heb je spijt gehad van het afknippen/uitkammen van je dreads?

Ja, ik wou dat ik dat nooit gedaan had
47
38%
Weet niet, had zowel voor- als nadelen
50
41%
Nee, geen spijt
26
21%

Totaal aantal stemmen: 123

Christa
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Christa » di aug 21, 2007 8:58 pm

als ik dit zo lees weet ik nu al dat als ik ze er af zou halen ik enorme spijt zou krijgen..
Afbeelding

Meghan
Divine Dready
Divine Dready
Contacteer:

Bericht door Meghan » di aug 21, 2007 9:15 pm

@ sanne/kwebbel
k denk ook, dat als die van mij dr zo lang in zitten, dat ik ook niet meer zonder zou kunnen,
mentaal..
Dreads By Meghan

Echte dreadlocks en synthetische dreads!

kwebbel
Über Dready
Über Dready

Bericht door kwebbel » di aug 21, 2007 10:12 pm

Ik krijg gewoon meer het idee dat ik het ontgroeit ben ofzo hee lraar. Maar ik wil gewoon zeker zijn dat het geen dip is dus wacht ik nog ff ;)
geluk is voor mij ... je voelen als een mandarijn

Katje!
Divine Dready
Divine Dready
Contacteer:

Bericht door Katje! » do aug 23, 2007 2:05 am

goed zo! (dat je wacht met rigoureuze maatregelen dus) Is het mischien niet dat je het heel erg gewend bent bij jezelf en het een beetje saai vindt ofzo? Dat heb ik wel eens, mar danhoef ik alleen maar terug te denken aan de vorige keer dat ik ze afknipte. En dan is t heel snel weer voorbij.

Lotte
Über Dready
Über Dready

Bericht door Lotte » do aug 23, 2007 10:59 am

Ja, dat doe ik ook. Daarnaast denk ik aan hoe gewoon-haar-kapsels me staan (heel saai nl); dat helpt ook :mrgreen:

xL
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life

Sanne
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Sanne » do aug 23, 2007 12:08 pm

Ja ik heb echt enorme spijt :(

Ben gisteren naar de kapper geweest omdat ik mn nieuwe haar echt niet tof vond, en nu hebben ze er weer echt iets verschrikkelijks van gemaakt :P heb zelf krullen en nu hebben ze een steil kapsel van gemaakt, dus zo maar eens een straightner kopen... bah stom haar!
Bijna 6,5 jaar dreads gehad. Nu nog 12 dreads en de rest gewoon haar.

E-smile
Senior Dready
Senior Dready
Contacteer:

Bericht door E-smile » do aug 23, 2007 12:11 pm

haha maar had je daar om gevraagd dan? :P

mijn haar zit echt op een rotlengte, maar t is al lekker een stuk gegroeid. jammer dat ik iig tot aan oud en nieuw geen dreads mag nemen ivm mijn stage :(
ik heb er dus super spijt van
enjoy the smile
Afbeelding

eefje draakje
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door eefje draakje » do aug 23, 2007 12:25 pm

mijn aller eerste dreads waren geknoopt en die haalde ik elke keer door om de uitgroei tegen te gaan. En heb die dreads er na anderhalf jaar uitgekamt en gelijk nieuwe in laten zetten die waren getoupeerd. Daar was ik echt super blij mee want mijneerste dreads waren niet echt mooi. En mijn dreads waren opeens 5 cm langer omdat ze niet meer geknoopt waren.
Maar toen ik mijn eerste dreads liet zetten was mijn haar onderaan op mijn achterhoofd te kort om te dreaden dus dat was toen maar afgeschoren. was nogal een drastische maatregel maar het was iets van 2 uur snachts en mijn ouders stonden op me te wachten dus dan maak je dat soort beslissingen :S.
maar vond mijn dreads eigenlijk te dik en had er maar 21 en het bijhouden van het haar op mijn achterhoofd werd ook nogal irri. Dus toen maar alles afgeknipt. Heb er eingelijk nooit echt heel erg spijt van gehad. Hoewel ik nu af en toe mijn oude dreads nog bekijk (heb ze bewaard) en ze waren eigenlijk best mooi.
Maar begon na een half jaar ofzo het hebben van dreads te missen en toen weer nieuwe ingezet. waar ik nu nog steeds super blij mee ben vooral met hoe hard ze groeien :)
Afbeelding

not everything is obvious... explore

Sanne
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Sanne » do aug 23, 2007 1:46 pm

E-smile schreef:haha maar had je daar om gevraagd dan? :P
Nee, maar ik had zo plaatje gegeven, maar zei ook zo van 'je mag ook wel wat er van maken' en toen was hij opeens bezig met steil maken enzo, maar ik vond het allemaal best leuk, en t stond ook echt leuk, totdat ik vanmorgen wakker werd met mn krullen weer terug en toen stond mn pony stom, de rest is nog best leuk met krullen. Dus opzich hoef ik alleen mn pony te doen elke ochtend, nja dat is nog wel te overleven ;) (ik moet echt LEREN om mn haar te doen, en leuke speldjes enzo erin te doen, en ik vind dat echt stom, maar uiteindelijk staat t altijd wel leuk).
Dus het is niet zo een verschrikkelijke ramp, behalve dat ik nu t steil moet maken, maarja dat is wel te overleven :) Ben blij dat ik wel weer van mn slodder kapsel af ben, dat was helemaal niets, maar dreads zijn zoveel leuker ;)

Katje!
Divine Dready
Divine Dready
Contacteer:

Bericht door Katje! » do aug 23, 2007 2:03 pm

Gelukkig kun je ze altijd weer nemen als je er zin in hebt! ik moet wel toegeven dat ik me niet voor kan stellen hoe het zou zijn als ik ze zo lang had als jij ze hebt gehad. Misschien dat ik na 6 jr en nog iets ook denk, 'ik heb er genoeg van'. (hoop het niet overigens)

Sanne
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Sanne » do aug 23, 2007 3:09 pm

Ja ze komen ook zeker weer terug, al moet het daar ook wel weer de tijd voor zijn :)
Ik hoop het ook niet voor je, je krijgt dan vast spijt! ;)

(Mn kleurtje is leuk geworden! :D)

kwebbel
Über Dready
Über Dready

Bericht door kwebbel » vr aug 24, 2007 10:26 pm

Mischien moet ik het ook maar een keer goed laten bijwerken. Maar de pluis is op dit moment ook erg. Nog nooit zo erg gehad volgens mij.
geluk is voor mij ... je voelen als een mandarijn

Biessy
Eredready
Eredready

Bericht door Biessy » za aug 25, 2007 11:09 am

@ Sanne: heb je een foto van je haar nu? ben wel heel benieuwd!

lievelieze
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door lievelieze » za aug 25, 2007 11:56 am

Ik droom wel eens dat ze er uit gaan en dat vind ik echt niks staan, dus ik hou ze mooi!
Afbeelding

Sanne
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door Sanne » wo aug 29, 2007 9:22 am

@biessy:
Zie mn dread'haar'topic :)

Plaats reactie