Kleine dread-anekdotes
Moderator: Moderators
- dready70
- Junior Dready
- Geslacht: dread-vrouw
Re: Kleine dread-anekdotes
Jaren terug was ik in Ierland en viel het mij op dat ik nergens andere dreadys tegen kwam.
Blijkbaar is het daar niet zo gewoon,wat werd bevestigd door deze actie:
Zie ik op straat ineens een klein jochie hard gillen,naar mij wijzen en achter zijn moeders rokken kruipen met de mededeling: LOOK MAMY A MONSTER. lol, ik wist niet dat ik er zooo eng uit zag.
Blijkbaar is het daar niet zo gewoon,wat werd bevestigd door deze actie:
Zie ik op straat ineens een klein jochie hard gillen,naar mij wijzen en achter zijn moeders rokken kruipen met de mededeling: LOOK MAMY A MONSTER. lol, ik wist niet dat ik er zooo eng uit zag.
- Silarean
- Divine Dready
haha lekker dan... :s monster...
Consider this diem motherfucking carped!
- Mosselkweker
- Eredready
dreadflater
Kwam wat klasgenootjes tegen met 2 blonde meisjes van de andere klas (ze hebben zo'n groepje bijna dezelfde blonde meisjes) waarvan er een ineens dreads had. Dus ik heel blij "heeeeee sinds wanneer heb jij dreads!?! tof zeg blablablablabla". Was het even stil, kijk ik haar beter aan is het een heel ander onbekend meisje pfhihihihi
Kwam wat klasgenootjes tegen met 2 blonde meisjes van de andere klas (ze hebben zo'n groepje bijna dezelfde blonde meisjes) waarvan er een ineens dreads had. Dus ik heel blij "heeeeee sinds wanneer heb jij dreads!?! tof zeg blablablablabla". Was het even stil, kijk ik haar beter aan is het een heel ander onbekend meisje pfhihihihi

- Kafka
- Mooiste oude dreads 2015
''maak je die met lijm??'' Ja. 

They slay all they see and find all that is hidden,
Heads will soon decorate their holy rocks.
De ik ben in Engeland op stage - maar ben Nederlands dus de conclusie van een duffe Engelander:
"Ik dacht dat je uit zuid Afrika kwam.. Want je hebt een accent en dreads"
Eh. Ja.
Heb ook al Polen, Duitsland, Belgie en (what the hell) Australie gehoord. Maar die waren niet dreadgerelateerd.
En niet dat ik iets tegen blonde meisjes heb, maar helaas zijn ze zo vaak één uit een dozijn (zelfde kapsel, zelfde kleding), dat ik al meerdere malen iemand heb aangeproken die niet de persoon bleek te zijn die ik voor ogen had
dus ik kan je actie wel waarderen Liselot!
"Ik dacht dat je uit zuid Afrika kwam.. Want je hebt een accent en dreads"
Eh. Ja.
Heb ook al Polen, Duitsland, Belgie en (what the hell) Australie gehoord. Maar die waren niet dreadgerelateerd.
En niet dat ik iets tegen blonde meisjes heb, maar helaas zijn ze zo vaak één uit een dozijn (zelfde kapsel, zelfde kleding), dat ik al meerdere malen iemand heb aangeproken die niet de persoon bleek te zijn die ik voor ogen had

Engelander
dat klinkt grappig.
En @ Sharanzig: herkenbaar!

En @ Sharanzig: herkenbaar!
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther
Laatst in de winkel, een klein meisje een aantal keer heel enthousiast tegen haar moeder: 'mama, kijk wat een mooie vlechten zij heeft! En wat een mooie broek'
Vaak zeggen kinders helemaal niks, maar deze was een uitzondering
Vaak zeggen kinders helemaal niks, maar deze was een uitzondering

- Nickywashier
- Senior Dready
Vandaag in de stad liep er een moeder met dochtertje, mam had heel mooi kroeshaar en haar dochtertje had lange dunne vlechten in verschillende bruin oranje tinten. Sowieso vind ik donkere kinderen altijd al mooi maar het haar van dat meisje was echt prachtig!
Roept dat meisje terwijl ik voorbij loop: oooooh kijk mamaaaa! die heeft ook mooie haren! *naar mij wijzend*
zo lief!
Roept dat meisje terwijl ik voorbij loop: oooooh kijk mamaaaa! die heeft ook mooie haren! *naar mij wijzend*

dreads in progress: tydelyk/viewtopic.php?f=6&t=7820
- Kafka
Tof! (:
Toenstraks in de stad komt zo'n hoerig makeup meisje naar me toe gewandeld, brabbelt iets onverstaanbaars. Bleek ze te vragen 'of drets pijn deeju!!??!?!?' ..Wtf. Heb gewoon nee gezegd en doorgelopen, wat een rare vraag op zomaar in m'n gezicht te schreeuwen :')
Toenstraks in de stad komt zo'n hoerig makeup meisje naar me toe gewandeld, brabbelt iets onverstaanbaars. Bleek ze te vragen 'of drets pijn deeju!!??!?!?' ..Wtf. Heb gewoon nee gezegd en doorgelopen, wat een rare vraag op zomaar in m'n gezicht te schreeuwen :')
Hahaha maar je vertelt het zo leuk 
'of drets pijn deeju' pfhihihihi

'of drets pijn deeju' pfhihihihi

- Eibhlin
- Divine Dready
Ik ging donderdag zwemmen, kom ik aan mn kluisje om mn spullen er uit te halen. Draai ik me om en zie een meisje, een jaar of 12 denk ik, mij echt met zo een ongelooflijk
gezicht aanstaren richting mn haar. Doet ze effe haar deur van haar kleedhokje weer toe, besliste dan dat ze nog steeds niet wist wat ze zag ofzo en ging vervolgens weer op de zelfde manier mn hoofd aanstaren 

Mijn moeder vind mijn dreads nog altijd vreselijk en grijpt ook iedere mogelijkheid aan om er een opmerking over te maken:
Ze had haar pyama op een vreselijke manier aangetrokken (broek veeeuuul te hoog, shirt ingestoken), dus ik maakte zelf een opmerking dat ík zo nog niet dood gevonden zou willen worden, en ik haar zo al helemaal niet zou willen vinden. Krijg ik een opmerking terug over dat het er nog altijd beter uitzag als met dreads door het leven te gaan. Ik dacht nog, nou, die had ik kunnen zien aankomen. Haakt mijn vader in:
"lieverd, met die pyama kom je niet weg, maar Roos weet haar dreads met veel stijl te dragen"
Stilte, en ik scheurde bijna mijn gezicht van het grijnzen.
Ze had haar pyama op een vreselijke manier aangetrokken (broek veeeuuul te hoog, shirt ingestoken), dus ik maakte zelf een opmerking dat ík zo nog niet dood gevonden zou willen worden, en ik haar zo al helemaal niet zou willen vinden. Krijg ik een opmerking terug over dat het er nog altijd beter uitzag als met dreads door het leven te gaan. Ik dacht nog, nou, die had ik kunnen zien aankomen. Haakt mijn vader in:
"lieverd, met die pyama kom je niet weg, maar Roos weet haar dreads met veel stijl te dragen"
Stilte, en ik scheurde bijna mijn gezicht van het grijnzen.
- Kafka
Sinds ik in m'n nieuwe klas zit krijg ik ongeveer elke dag de standaard vraag of ik m'n dreads was 
Ook wel veel leuke reacties gehad en regelmatig 'rastaaaa' op straat :'D
@roos, goed van je vader haha

Ook wel veel leuke reacties gehad en regelmatig 'rastaaaa' op straat :'D
@roos, goed van je vader haha
- Dagmar
- Über Dready
Ja Rastaaaaa en dan een vetttte glimlachenzwaai hahaha.