Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Zo Apr 23, 2017 7:36 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1285 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 15, 2013 3:27 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Die reactie heb ik ook eens gehad. Schrok ook wel behoorlijk. Kvind het altijd een irritante opmerking eigenlijk, ik heb op zich helemaal niets met het hele rasta gebeuren. En diegene die het roepen kennen duidelijk ook niet veel van rasta want moest ik rasta zijn had ik geen tattoo of piercings. :p

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2014 5:53 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Misschien is dit niet helemaal het goeie topic, maar ik herinnerde me dit toen ik net in Radja dr topic zat te lezen (dit is een copy-paste van wat ik ook al bij haar had geschreven)

Ik had gênant genoeg pas nadat ik mijn vorige set dreads uitkamde door dat iedereen hele kleine naalden gebruikte. Hahahaha!!
Toen ik net dreads had (getoupeerd met permanentvloeistof) las ik op het forum over haken en toevallig had ik nog een haaknaald van toen we op de basisschool gingen haken met handwerken. Dat ding was minstens 3mm maar wist ik veel. Het eerste jaar heb ik dus daarmee mijn dreads gehaakt, uiteraard hele plukken haar konden per keer door een dread gehaald worden. :lach:
Op een gegeven moment vond ik de viltnaald uit en dat werkte supergoed (vergeleken met die mega haaknaald ja) en ben ik dat gaan doen tot ze stevig genoeg waren om helemaal te stoppen met bijwerken.
Ben er pas iets van 2 jaar geleden achter gekomen dat dat totaal de verkeerde maat was. :tot: :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Feb 22, 2014 10:30 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Hahaha!! Ik vind het wel grappig, maar zo zie je maar weer... Uiteindelijk wordt elke bos wel stevig ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Feb 24, 2014 11:13 pm 
Medium Dready
Medium Dready
Gebruikers-avatar

Ik vind dit echt geniaaaal om te lezen!
Dit is echt een leuk topic xD

Ik kom zelf niet heel vaak buiten, m toen ik ze nog maar net een paar dagen had, had ik echt een héle dikke bos... en ik had het los...
Wordt er vanuit een auto naar me geroepen: "Hermelien uit Harry Potter!!"

Hermelien blauw haar?
Okee.. zo'n zelfde bos (- krullen) had ik wel xD

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Feb 27, 2014 10:17 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Hahaha!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2014 10:02 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Net op het station kwam er een donkere gast naar me toe "Eeeey mooie rasta's! Met je witte haar, ik hou van witte rasta's! Ben gek op wit haar!" En zo ging het maar door! :lach: Mijn haar is helemaal niet wit maar ok.

Alleen op een gegeven moment begon hij over of ik kinderen had.. Eh, nee. Hij vroeg ervoor nog hoe oud ik was. "Geen kinderen?! Wel getrouwd?" Hahaha! Nahhh!
Het begon met een mooi compliment maar werd uiteindelijk een heel raar gesprek. Was blij toen mijn trein kwam

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2014 2:00 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

ik had laatst een vage gast die rastaaaa riep en daarna mn dreads vast pakte en eraan ging ruiken...hij had zelf ook dreads trouwens :P

en toen ik stage liep in amsterdam kwam ik altijd langs coffeeshop Rasta Baby (bestaat niet meer volgens mij) en elke keer als ik langskwam had ik 2 van die gasten die daar werkten die lief naar me lachten haha

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2014 2:02 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

oew en een meisje met vet mooie dreads zei tegen haar dochtertje "kijk zo mooi lang worden die van mama ook" die van haar waren 3 jaar (mijne 6) en al vet mooi, ze had ook kroeshaar dus dat helpt ook wel :) maar toch best leuk om te horen van iemand die zelf ook al vet mooie dreads had haha

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 29, 2014 3:14 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Aaw dat is leuk om te horen inderdaad.

Net op straat liep er een vrouw langs (ze kwam over als niet helemaal goed) die stopte en zei dat ze mijn haar zo mooi vond. Danku danku, maar toen zei ze "ik bedoel dit niet beledigend hoor, maar hebben niet meestal buitenlanders dat soort haar?" Haha! Dus ik zei "vaak wel ja", in Haarlem zie je namelijk veel vaker donkere mensen met dreads dan blonde dreads. "Ja dat dacht ik al. Alsnog vind ik het heel mooi staan"
Vreemd gesprek, maar wel heel lief

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 29, 2014 4:11 pm 
Über Dready
Über Dready

Haha esther, dat met die haaknaald heb ik ook gehad :-D echt genant idd...
Laatst een Surinaamse en overduidelijk homoseksuele jongen die me toevertrouwde dat hij dreads bij blanke vrouwen nooit mooi vond maar dat hij mijn kapsel wel erg leuk vond staan :-P

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1285 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]