Weer Over Shampoo...

Stel hier je vragen over dreadlocks en vind antwoorden op je vragen

Moderator: Moderators

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Re: Weer Over Shampoo...

Bericht door WorldPeace » wo okt 31, 2018 7:49 am

Hans als het je niet bevalt meld je dan gewoon af. Ik heb geprobeerd aardig te zijn, maar ik begin er nu een beetje zat van te worden..
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » wo okt 31, 2018 7:50 am

Hans, ik snap niet zo goed waarom jij denkt dat jij als een of andere messias hier de regels opnieuw moet uitvinden en het forum moet laten herleven. De regels zijn er nu eenmaal, daar ga jij, of ik, of wie dan ook misschien nieuwe moderator wordt, niet zo snel iets aan veranderen. Je kan je eraan houden, en als je het er niet mee eens bent kun je misschien beter een ander forum zoeken.

Maar als je gewoon gezellig mee wil doen hier ben je uiteraard van harte welkom. Ik neem ook aan dat je snapt dat wij het als 'jongeren' niet fijn vinden om snotneus genoemd te worden.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Anju Sol
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Anju Sol » zo nov 04, 2018 10:12 pm

Hoiiii! Ik heb noch steeds dreads en al dik 14 jaar lid. Als ik nou zeggen zeggen ouwe zak waar bemoei je je nou mee, was dat ook niet tof. Het is gewoon net als snotneus denigrerend. Het is hier op een gegeven moment ook stil geworden omdat nieuwe leden gewoon niet actief meededen en alle kansen daarvoor hadden. Plus. Met volwassen dreads heb ik niet meer zoveel te vragen en te showen maar doe ik liever gezellig met de community die hier is ontstaan (wat er net zo goed bij hoort) Ik ben van de oude garde die een periode niet actief meedeed omdat het leven ertussen kwam. Het is echt te bizar voor woorden dat raadgevend advies van doorgewinterde dreadjes wordt gelezen als een toontje terwijl ze met alle goede bedoelingen uit ervaring uitgebreid antwoord geven. Daar kan je informatie uit meenemen of gewoon lekker je eigen ding doen. Je kán ingrediënten lezen. Je bent tot niets verplicht. Sommigen vinden het juist belangrijk om te weten wat in producten zit om een goede keuze te maken. Als je liever gewoon een merk wilt weten ofzo, kan je dat ook vragen. Tis wat met die bejaardenhangjeugd van tegenwoordig man man man :P nee maar serieus. Rustig aan. Ganzenbord heeft ook zn regels die je niet verandert, toch? Waarom zou dat hier dan wel moeten?
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Hans
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Hans » zo nov 04, 2018 10:26 pm

Anju Sol schreef:
zo nov 04, 2018 10:12 pm
Hoiiii! Ik heb noch steeds dreads en al dik 14 jaar lid. Als ik nou zeggen zeggen ouwe zak waar bemoei je je nou mee, was dat ook niet tof. Het is gewoon net als snotneus denigrerend. Het is hier op een gegeven moment ook stil geworden omdat nieuwe leden gewoon niet actief meededen en alle kansen daarvoor hadden. Plus. Met volwassen dreads heb ik niet meer zoveel te vragen en te showen maar doe ik liever gezellig met de community die hier is ontstaan (wat er net zo goed bij hoort) Ik ben van de oude garde die een periode niet actief meedeed omdat het leven ertussen kwam. Het is echt te bizar voor woorden dat raadgevend advies van doorgewinterde dreadjes wordt gelezen als een toontje terwijl ze met alle goede bedoelingen uit ervaring uitgebreid antwoord geven. Daar kan je informatie uit meenemen of gewoon lekker je eigen ding doen. Je kán ingrediënten lezen. Je bent tot niets verplicht. Sommigen vinden het juist belangrijk om te weten wat in producten zit om een goede keuze te maken. Als je liever gewoon een merk wilt weten ofzo, kan je dat ook vragen. Tis wat met die bejaardenhangjeugd van tegenwoordig man man man :P nee maar serieus. Rustig aan. Ganzenbord heeft ook zn regels die je niet verandert, toch? Waarom zou dat hier dan wel moeten?
Ik ben in jullie ogen beslist een "ouwe zak" maar dat wil niet zeggen dat ik als nieuwkomer

hier een "frisse" blik op het forum had.

Dat daar door sommige geïrriteerd op gereageerd wordt, zal mij worst zijn, maar ik

vind het toch wel heel erg grappig dat alles wat ik gezegd heb en aangedragen heb

om misschien aan te passen, nu ineens door iedereen word beaamd en gedaan :rolleyes:

Dat ik altijd heel erg duidelijk ben in wat ik zeg [ en schrijf] heb ik mijn hele leven al.

Bij mij hoef je je nooit af te vragen wat ik bedoel..[ makkelijk hè ??]

Spelregels op een forum zijn prima!!!

Maar als een heel forum is "vastgelopen" moet daar flink worden gesnoeid en opgeruimd.

Maar dit wat ik nu schrijf zal wel weer heel verkeerd worden uitgelegd, want er zijn

mensen op deze wereld die nergens tegen kunnen, laat staan sommige "kritische"

maar OPBOUWENDE opmerkingen :juggle:

---

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » zo nov 04, 2018 10:58 pm

Zullen we deze discussie gewoon sluiten?
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » zo nov 04, 2018 11:04 pm

Ja...
Hans, zoals je zelf ook wel weet ging het NIET over of er opgeruimd moest worden, maar over dat je geen topics zou openen over dingen waar al een topic over bestaat. We hebben 't al uitgebreid besproken dus doe ik dit topic nu op slot.
Afbeelding

Gesloten