Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Za Feb 24, 2018 2:02 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2017 12:21 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Hi allemaal,

Ik zit er al een behoorlijke tijd over na te denken om dreads te laten zetten. Na meerdere malen (nep)dreadextensions te hebben gehad, ben ik er over uit dat ik graag partial dreads wil (onderin echte dreads). Ik heb van mijzelf behoorlijk krullend haar en ik heb begrepen dat dreads van krullend haar sterk krimpen. Vandaar dat ik er aan zit te denken om de dreads te verlengen met echt mensen of yak haar, zodat ze onder mijn eigen haar uitkomen. Ik wil graag dreadlocks met losse haren aan het uiteinde, bijvoorbeeld zoals dit: https://i.pinimg.com/736x/10/be/f5/10bef56ea26827a2918c4095ff89bd17--long-dreads-natural-dreads.jpg . Ook wil ik graag mijn dreads zo natuurlijk mogelijk laten zetten, dus zonder wax etc. Weten jullie of er in omgeving Groningen iemand zit die dit zou kunnen doen? Ik ben bereid om een stukje voor mijn dreadslocks te reizen (ook buiten Groningen), maar ben momenteel afhankelijk van het openbaar vervoer.

Er is zoveel info online te vinden over dreadlocks, dus ik hoop hier wat tips en antwoorden op vragen te krijgen. Dus hou je vooral niet in als je tips of opmerkingen hebt! :D

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]