Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Aug 18, 2017 11:48 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Vr Okt 30, 2015 9:44 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

hoi allemaal
ik ben sterre en woon in spanje,ik heb nu bijna een maand geleden dreads laten zetten door een vrouw uit ghana.
ze heeft hier een rastawinkel/kapper ik had een mooie prijs afgesproken 150 euro ok ik er naar toe
eerste dag alles terugekamt en gedraaid met minimaal vet. ik ben zelf erg handig met haar ook maar dit kan ik dus niet bij mij eigen.
eind goed al goed ik had dus pluizige alle kanten opstaande dread achtige dingen het begin was er dacht ik over twee weken terugkomen.
om het vast te maken of strakker op de hoofdhuid. kreeg het advies niet wassen ik terug twee weken later nou ze was blij dat ik er was ik weer uren zitten alleen dit maal begon ze dus met naald en draad. in mijn eigen haarkleur redelijk ik heb rood haar en de draden zijn koper kleurig naar bruin. het is het draad waar ze ook wave mee vastnaaien op het hoofd. ik vond het allemaal maar vreemd maar goed je zou denken dat het normaal is. maar nu ben ik er dus niet zo zeker meer van ik heb nu allemaal met touw ingebonden plukken haar. mijn haar was dus over de 70cm lang toen ze begon het hangt nu net op mijn schouders. ik maar denken dat ik een goed lengte had. ik vind dreads geweldig en dit heeft mij niet veel gekost uiteindelijk 190 euro de tweede keer vroeg ze ook geld. maar ik hoop maar dat dit wel mogelijk is volgens haar moet ik 3 mnd zo lopen en dan weer terug maar naar mijn mening gaat dat touw er dan toch niet meer uit? graag zou ik horen dat het normaal is en goedkomt maar ik ben niet zeker. zodra het lukt zal ik een foto toevoegen
hopelijk weet iemand meer over deze methode.

groetjes sterre.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Okt 30, 2015 10:14 pm 
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Gebruikers-avatar

Is niet normaal.. ben wel erg benieuwd naar hoe het eruit ziet?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Okt 30, 2015 10:17 pm 
Divine Dready
Divine Dready

een vriend van mij heeft dit ook hij is van Senegal en hij liet ze dreads ook bij werken door een vrouw uit ghana ook met draad vreselijk ze hele dreads zijn verpest nu 3 jaar later zijn ze dreads maar heel weinig gegroeid en ik vind ze echt niet mooi!
Ik weet zelf niet zoveel van technieken maar touw is echt niet nodig lijkt me.
Ben wel benieuwd naar foto's

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Feb 25, 2016 2:05 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Ik kom ook vreemde 'techniekjes' tegen met touw en elastiekjes :( Lijkt je probleempje misschien hierop?
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1027619000634989.1073741839.112913405438891&type=3

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]