[Info] Dreads laten zetten in het buitenland

Stel hier je vragen over dreadlocks en vind antwoorden op je vragen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joosuf
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-man

[Info] Dreads laten zetten in het buitenland

Bericht door Joosuf » za jul 07, 2012 2:59 pm

Halllo,

Ga binnenkort op wereldreis en ga eerst naar Bali.
Wil graag weten of je in Bali dreads kan laten zetten en wat de kwaliteit hier is en wat het kost!!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.

p.s. Ga daarna naar Australien maar dit is denk ik wel en stuk om ze hier te laten zetten (ByronBay).

Niamh
Erenerd
Erenerd
Geslacht: dread-vrouw

Re: [Info] Dreads laten zetten in het buitenland

Bericht door Niamh » za jul 07, 2012 3:23 pm

Hoi Yoosuf!

Leuk dat je hier op het forum komt kijken.

Er komen hier wel vaker mensen die vragen hebben over het laten zetten van dreads in het buitenland, dus ik heb je topictitel veranderd naar een algemene naam.

Succes met zoeken! :)

Kijk ook verder eens rond op dit forum - er is veel informatie te vinden over dreads zelf, hoe je ze kunt verzorgen, wat je moet doen bij problemen, enz. En dan is er ook nog het grote niet-dreadstuk wat ook heel gezellig is :D

Medusa
Eredready
Eredready

Bericht door Medusa » za jul 07, 2012 3:56 pm

Ik heb zelf geen ervaring met het zetten, maar heb wel veel dreads gezet zien worden in Azie. Van wat ik heb gezien is dat ze het heel strak (auw) en goed zetten voor een (voor ons) kleine prijs :)
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Eshrah
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eshrah » za jul 07, 2012 7:31 pm

In Kuta kan je wel dreads laten zetten maar verder heb ik het nooit gezien op Bali..
Het zal iniedergeval wel goedkoper zijn dan hier:) Volgens mij haken ze het wel erg strak..
!@#$%^&*

Joosuf
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Joosuf » za jul 07, 2012 7:52 pm

Is dat goed als ze het strak zetten!! Heb er nog weining verstand van!!
Vinden jullie het verstandig, of kan ik het beter in nederland laten doen, hoor veel verschillende prijzen in Nederland.
Wat moet ik verwachten in Kuta wat het kost.

Bedankt

Eshrah
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eshrah » ma jul 09, 2012 10:26 pm

waar ga je nog meer heen behalve bali? Als je ook naar thailand gaat en heeeeeel toevallig naar chiang mai, dan ken ik iemand die heel goed dreads kan zetten:)
!@#$%^&*

Medusa
Eredready
Eredready

Bericht door Medusa » di jul 10, 2012 9:34 am

Of strak goed is ligt een beetje aan je eigen smaak en hoe netjes je ze uiteindelijk wil. Het is in ieder geval superstevig en zal niet snel uitzakken dan :)
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Joosuf
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Joosuf » di jul 10, 2012 9:47 am

Aan het einde van mij reis ga ik na Thailand. En in het begin van mij reis na Bali en om streken nog niet echt en plan.
Zou het graag in Bali of ergens in de buurt willen doen, zou er en vliegtuig, bus of en anderen vervoers middel voor pakken.

Bali 1 maand
Australein (Sidney) 5 weken
zeeland (whooff) 3 maanden
Australien (Perth) 4 weken
Thailand 1 maand

Hebben nog niet echt en plan waar we heen gaan en wat we gaan doen en kunnen duur nog veranderen, Nz hebben wij en jaarvisum om te gaan werken maar het liefst willen wij op en organic farm gaan werken tegen kost en inwoningen, maar ligt ook aan het geld hoe hard het gaat.

Plaats reactie