Zware dreads

Stel hier je vragen over dreadlocks en vind antwoorden op je vragen

Moderator: Moderators

LaЯa
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Zware dreads

Bericht door LaЯa » ma mei 14, 2012 9:06 pm

nou, ik kan me hierbij aansluiten. ik heb ze zaterdag gewassen en heb nog steeds last van mijn schouders en nek.
conclusie: nooit meer wassen :D :D :D

lauziej
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Bericht door lauziej » zo feb 24, 2013 5:54 pm

ik had m'n dreds net gewogen, ik kwam net uit de douche, bijna een kilo :O mijn hoofd hangt ook gewoon vaak naar achter, ik vind ze echt irritant worden de laatste maanden :P

Enelya
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Enelya » wo sep 09, 2015 11:21 pm

Ik weet dat dit een oud onderwerp is maar misschien als tip. Wat ik altijd deed toen ik lang haar had en dus ook ergzwaar was. Was invlechten. Heb nu 3 maanden dreads en die vlecht ik ook gewoon in helemaal rond mijn hoofd. Ze zijn daar nu weer tekort voor geworden doordat ze massaal aan het krimpen zijn, maar ga dat zekerweer doen als ze gaan groeien. Op die manier ben je het gewicht kwijt + heb je geen gewicht dat aan de haarzakjes trekt dus geen hoofdpijn. En het is lekker luchtig in de zomer. Ik begin met vlechten net biven mijn linker oor en vlechtdan de hele buiten rand en werk naar binnen toe tot alles op is. De uiteinden prop ik onder de vlecht.

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » wo sep 09, 2015 11:24 pm

Gheheh als je een beetje dikkere langere dreads hebt werkt dat echt niet. Althans bij mij zag het er a niet uit en b zat het heel oncomfortabel.

Plaats reactie