Alle ervaringen zijn welkom

ModeratorCOLON Moderators
klopt. Ik heb t ook bij wijda gedaan met de knoop toupeertechniek.Alleen ben ik wel een halfbloedje en heb ik niet zo veel verstand van " echt" kroeshaar. mijn haar krult meer, op de manier van grove krullen ben is minder stug en droogMarije schreefCOLONTouperen werkt gewoon goed genoeg hoor. En als ik het me goed weet te herinneren, heeft Shanodin van 't forum haar dreads bij dezelfde laten zetten als mij (bij Wijda. Verbeter me als ik ernaast zit Shanodin) en die zijn gewoon getoupeerd en daarna gehaakt, maar wel een soort knoophaken want het is niet gehaakt als normaal.
Maar ik zou het dus touperen. Dan heb je meteen de mooiste dreads. Je kunt ook nog viltnaalden o.i.d. achteraf maar ik weet niet of dat nodig is bij kroeshaar.
Check het foto-topic? Er zijn genoeg mensen die regelmatig foto's posten zodat je het hele proces kunt volgen.maar wat ik hier eigenlijk nog mis als newbie is een duidelijk overzichtje van:
1. de methodes die er zijn om dreads te zetten
2. resultaatfotos direkt erna
3. resultaat na pakweg anderhalf jaar oid
dat wil ik ergens wel een beetje ja, net als (bijna) iedereen hier, anders hadden jullie allemaal naturalsmaar je wekt op mij de indruk dat je precies wilt weten hoe het wordt, of denkt een bepaald resultaat te kunnen afdwingen.
ik heb net al 2 topics omhooggeschopt..Check het foto-topic? Er zijn genoeg mensen die regelmatig foto's posten zodat je het hele proces kunt volgen.