[bijwerken] Wax

Stel hier je vragen over dreadlocks en vind antwoorden op je vragen

Moderator: Moderators

Plukdezedag
Newbie Dready
Newbie Dready

Re: [bijwerken] Wax

Bericht door Plukdezedag » zo nov 05, 2017 10:22 pm

Bij mij zijn de dreads gezet door touperen en mouldin wax. Er staat overal dat deze goed uitwasbaar is. De dreadzetter zei dat het pas na 4 weken gewassen mocht worden. Nu is mijn dillema, wassen of wachten....

Plukdezedag
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Plukdezedag » di nov 07, 2017 12:58 pm

Uiteindelijk het ik het niet gewassen maar alleen gespoeld en alles er in een keer gelijk uitgespoeld. Nu heb ik alleen een grote pluizige bende... toch maar wat Stylin Dredz Mouldin Gel Wax besteld.

CIMI
Über Dready
Über Dready

Bericht door CIMI » di nov 07, 2017 7:22 pm

Ik zou wassen. Vet haar klit niet verder, klitten gaan er eerder uit door vet, de enige reden dat het slierten blijven is omdat het aan elkaar plakt door de wax. Droog/vetvrij haar klit juist veel sneller! Je dreads moeten uiteindelijk vervilt raken, dat gaat het snelste als je vaak wast, is mijn ervaring :)
Afbeelding

Anju Sol
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Anju Sol » di dec 05, 2017 7:28 pm

Ik weet niet wat voor dreads en haartype je hebt? Soms wordt bij kroes wel iets gebruikt bij het twisten of interlocken, maar iig is wax dan nog steeds niet goed. Ik weet zo niet de goede naam van het spul dat er voor moet worden gebruikt, soort gel geloof ik, maar imo geen wax, En wat CIMI zegt
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Plaats reactie