Vraag: Roos bij dreadlocks

Stel hier je vragen over dreadlocks en vind antwoorden op je vragen

Moderator: Moderators

Rastagall
Junior Dready
Junior Dready
Contacteer:

Re: Vraag: Roos bij dreadlocks

Bericht door Rastagall » do jun 30, 2011 9:38 pm

Ai jammer, het is inderdaad appelazijn dat je moet gebruiken
DREADS & TATS = DREADLOCKS RASTAGALL ***WEBSITE*** http://www.rastagallyourdreadnurse.webs.com ***FACEBOOK*** https://www.facebook.com/Dreadlocks-Ras ... 405438891/

loesiepoesie
Medium Dready
Medium Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door loesiepoesie » di jul 05, 2011 10:26 pm

pixie schreef:Ik heb mijn eerste set dreadjes behoorlijk mishandeld door allerlei tips van 'kenners' op te volgen en met azijn wassen zat daar ook bij. Smerig, stinkend, onhandig, brandende ogen... Nee, geen succes. Ik kan het je zeker niet aanraden. Al schijnt appelazijn minder te stinken...
Nee, dat leek mij ook al..Nou heb ik nog geen dreadjes, maar ben me alvast aan het inlezen :).. En wat voor ervaring hebben jullie met klitwortel?
Afbeelding

sunjata
Eredready
Eredready

Bericht door sunjata » do jul 12, 2012 10:44 am

Klitwortel helpt tegen de jeuk voornamelijk, ik weet niet wat het effect is op roos/huidschilfers. Zit trouwens dacht ik ook alcohol in en das eigenlijk niet zo goed voor je huid (droogt uit).
Het ruikt wel lekker ouderwets!! :ja:
Afbeelding

sourya
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door sourya » ma jul 16, 2012 3:57 pm

Ik ben sinds kort overgeschakeld op Natrium Bicarbonaat om te wassen en spoel ze daarna uit met azijn. Ik gebruik 2 soeplepels Bicarb die los ik op in een liter water, gooi ik beetje bij beetje over men hoofd en was men haar hiermee, dit laat ik dan een paar minuutjes intrekken, daarna spoel ik met verdunde azijn( 1/4 azijn 3/4 water) de rest uit. De soda begint dan te bruisen en week het vuil los. Nadien GOED spoelen met koud water ( dit schijnt de talgproductie wat te kalmeren). Tot nu toe redelijk tevreden van
Afbeelding

Plaats reactie