Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Zo Apr 23, 2017 7:25 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 920 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: Verven
BerichtGeplaatst: Do Mrt 12, 2015 2:44 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Ik heb gisteren je fototopic doorgelezen Arid en ik ga maar een voorbeeld aan je nemen. Je dreads zijn echt geweldig (allebei de sets trouwens) en zonder zag je er inderdaad heel anders uit. Ik wordt ook altijd jonger geschat, zeker als ik blond ben, hopelijk brengen de dreads daar verandering in.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mrt 12, 2015 2:47 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Bedenk wel dat je aubergine er nooit in 1 keer uit gaat krijgen. Je kan beter zorgen dat je haar eerst de goede kleur is, en dan dreads laten zetten, want als je dreads hebt en je wilt van aubergine naar blond, dat is echt heel erg lastig.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mrt 12, 2015 3:27 pm 
Eredready
Eredready

Ik ben de kruidvat ingelopen en van het eigen werk hadden ze mousse haarverf (nieuw zeker?) met 50% korting. Niet helemaal de kleur die ik in mn hoofd had, maar wel goedkoop dus heb 2x donkerblond meegenomen. (liefst wil ik licht goudbruin oid/of goud donkerblond, iets warmere tint dus) Die ga ik zo in mn onderste laag dreads gooien bij wijze van test hoe het uitpakt zonder voorbewerking. Mij benieuwen. Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg...

Edit: Ik heb mijn eigen haarkleur donkerder ingeschat dan het is, donkerblond is blijkbaar precies mijn eigen haarkleur. Het resultaat is dus praktisch nihil. Wel goed om te zien dat de Henna niet overruled word, ik raak mn rode punten dus niet kwijt. Ik denk dat ik toch lichter wil dus zal voor middenblond oid moeten gaan, in mijn hoofd is dat dus veel blonder dan het in het echt is...

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mrt 12, 2015 11:35 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Poes schreef:
Bedenk wel dat je aubergine er nooit in 1 keer uit gaat krijgen. Je kan beter zorgen dat je haar eerst de goede kleur is, en dan dreads laten zetten, want als je dreads hebt en je wilt van aubergine naar blond, dat is echt heel erg lastig.

I know, daarom wilde ik sowieso eerst ontkleuren en eigen haarkleur erover en dan pas dreads.
Ik vind het nu al heel jammer dat ik terug "moet" naar blond, nu maar hopen dat die dreads goed uitpakken. Kan me er nog geen voorstelling van maken :D

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Mrt 12, 2015 11:41 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

@ Jet: van haarverf pakken kleuren als donkerblond bruinig uit. Pas na een paar wasbeurten kleurt het pas echt naar blond.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 1:11 pm 
Eredready
Eredready

hmm ok, ik was mn haar heel zelden haha. Maar ik ga toch 1 of 2 tinten lichter proberen. To be continued...

toevoeging:

Ok, ze hadden alleen nog maar lichtblond en maar twee pakjes, althans van t merk wat nu 50% korting was. Ik heb nu 1 pakje donkerblond en 2 pakjes lichtblond. Is ga de kleuren door elkaar gooien. Waarschijnlijk kom ik dan nog steeds te kort maar we zien wel. Ik ben normaal echt niet van het chemisch verven, dus hoop dat dit goed uitpakt en dat het stuk wat met henna gekleurd is er nog een beetje normaal uitkomt...

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 4:13 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik ben benieuwd!
Wil zelf eigenlijk ook wel van de henna af en in eigen donkerblond kleur of lichtblond.
Ik heb ook nog ontkleurspul liggen..., maar dat wordt natuurlijk eerst oranje en ik meende dat je er daarna ook nog blonde verf over moest gooien

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 5:58 pm 
Eredready
Eredready

Ok... De verf heeft weer helemaal niets gedaan. Koop dus niet de mousse verf van het kruitvat. Het heeft zelfs mn grijze haren niet gepakt...
Zonde van de tijd en het geld.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 7:30 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Vandaar dat het misschien met zoveel korting werd verkocht :S, wat jammer zeg!

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 7:34 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ik ga binnenkort (volgende wdek donderdag hebben we afgesproken :o) mijn haar verven. Dat heb ik nog nooit gedaan! Enggggg! Wat nou als het niet staat?! :o

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 8:20 pm 
Über Dready
Über Dready

Verf van huismerken is nooit zo geweldig, sorry, beetje spuit 11 reactie :juggle: maar bij van die winkels waar ze restvoorraad verkopen heb je van de grote merken soms goeie deals en vaak hebben ze bij t kruidvat ook 1+1 acties op die merken... Lullig dat het niet gepakt heeft! :-(

En øse: jawel joh, staat vast leuk. Welke kleur ga je nemen? :-)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 8:40 pm 
Eredready
Eredready

Ik had juist gelezen dat huismerken vaak net zo goed zijn als die dure merken. Maar ze hadden ook andere deals met 1+1 inderdaad, dus misschien dat maar ns proberen. Wel beetje jammer dat ik al zoveel chemicalien in mn haar heb gesmeerd nu...

Komt vast wel goed Ose, wat voor kleur ga je voor?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 8:55 pm 
Über Dready
Über Dready

Ik zou dan wel voor 4 pakjes minimaal gaan hoor! Just to be sure... En tsja, zo lang je hoofdhuid niet geïrriteerd is valt het vast wel mee met de chemicaliën :-)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 8:59 pm 
Eredready
Eredready

4 pakjes is wel nodig ja, misschien wel 5..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2015 9:05 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Bij mij doet die mousse van Kruidvat ook nooit wat. Er is nog zo'n mousse, weet niet meer van welk merk, (edit: Syoss!) maar die werkt wel goed! Ik ben benieuwd wat de lichtere verf gaat doen. Is het ook echt oplichtende verf of niet? Want als er niks van blondeer/oplichtend spul in zit dan gaat het geen resultaat geven denk ik.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 920 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]