Nieuw op dit forum

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Mamitsu
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Nieuw op dit forum

Bericht door Mamitsu » za aug 31, 2019 2:03 pm

Hallo allemaal
Al ca.40 jaar (ik ben inmiddels 55+), roep ik dat ik ooit dreads ga laten zetten. En nu gaat ooit toch echt komen. Mijn haren zijn nog niet lang, dus of het op dit moment al kan weet ik niet. Ik ben in ieder geval op zoek naar een goed adres in limburg of zuiden des lands. Wie weet een goed adres???
Greetz

Schism
Senior Dready
Senior Dready
Geslacht: dread-man

Re: Nieuw op dit forum

Bericht door Schism » zo sep 01, 2019 4:03 am

ik heb geen idee van een goed adres etc, maar leuk dat je er eindelijk voor gaat :)
The poetry that comes from the squaring off between and the circling is worth it, finding beauty in the dissonance.

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » ma sep 02, 2019 9:47 am

Ik weet ook geen adres in Limburg, maar welkom op het forum! Je haar moet ongeveer 15 cm zijn voor dreads. Met 10 cm kan het ook wel maar dan is het wel verstandig om er iets van verlengingen in te zetten (anders blijven ze heel lang rechtop staan).
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » do sep 05, 2019 4:04 pm

Jawel Marga zit in Limburg. Nomad Dreads
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » vr sep 06, 2019 4:32 pm

Oja klopt! (Marga = nog steeds Tilburg in mijn hoofd)
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther

Celinda
Newbie Dready
Newbie Dready
Contacteer:

Bericht door Celinda » wo sep 18, 2019 11:31 pm

Hallo allemaal, ik ben een oude newby. Wel bekend bij enkelen. Zet en onderhoud al meer dan 15 jaar dreadlocks.
Zie www.dreaddokter.nl
Ik heb zelf inmiddels dreadlocks af en aan sinds 1997. Mijn dreads nu zijn zo'n 8 jaar oud, schat ik. Eerst netjes onderhouden. Daarna gewoon de natuur het werk laten doen. Leuk reisje. Toevallig na twee jaar niet bijhouden toch maar wat orde in de chaos. Voor het eerst met interlocken begonnen. Ik was er in eerste instantie tegen, maar nu, (omdat ik een luie onderhouder ben) de dunnere dreads ge-interlockt. Schrik niet, I know what I'm doing. Vanaf hier weer gewoon lekker laten groeien. Verder wil ik me hier wat vaker laten zien en graag mijn dreadreis delen. Echter ik zie dat het weer even wennen is met foto's posten. Check me anders gerust ook op facebook al ben ik daar weinig

Plaats reactie