Monica uit Almere zegt: Hallo! :-)
Moderator: Moderators
Monica uit Almere zegt: Hallo! :-)
Hallo allemaal, ik ben Monica uit Almere. Ik heb dreads sind september 2009 en ben er erg blij mee. Ik heb grijs haar en dus grijze dreads, wat redelijk weinig voorkomt.
Ik heb me al eerder in dit forum ingeschreven onder de naam La Urbanista, maar ik kan niet meer inloggen in dat account omdat ik het password ben vergeten en de bijbehorende email-account heb ik ooit gedelete, dat bestaat niet meer. Weet iemand hoe dat andere account opgeheven kan worden, of hoe ik alsnog het password voor die andere account kan krijgen?
Ik heb me al eerder in dit forum ingeschreven onder de naam La Urbanista, maar ik kan niet meer inloggen in dat account omdat ik het password ben vergeten en de bijbehorende email-account heb ik ooit gedelete, dat bestaat niet meer. Weet iemand hoe dat andere account opgeheven kan worden, of hoe ik alsnog het password voor die andere account kan krijgen?
Re: Monica uit Almere zegt: Hallo! :-)
Ik kan je niet helpen met je vraag, maar hallelujah grijze dreads!
Mag ik bij deze foto's van je eisen?
Welkom!!
Mag ik bij deze foto's van je eisen?

Welkom!!
Dankje Doolin,
Tja, dat heb je als je ouder wordt en je je haar niet meer verft. Foto's volgen.
Tja, dat heb je als je ouder wordt en je je haar niet meer verft. Foto's volgen.

Ik heb hetzelfde doel, en ben nog steeds gefascineerd door iedere nieuwe grijze haar. Noem 't bevestiging van toenemende wijsheid..? 

Hej! Ik vroeg me toevallig laatst nog af waar je was gebleven, ben benieuwd hoe je dreads er nu uitzien. Welkom terug!
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club
-
- Newbie Dready
- Geslacht: dread-vrouw
Uh... hoe post ik alweer foto's? En waar ook alweer? Ik ga wel nieuwe foto's posten. 

Welkom en foto's uploaden via photobucket en dan de img code kopieëren en hier plakken
- Silarean
- Divine Dready
Welkom terug, monica! Ik vond jouw dreads altijd erg mooi!
Consider this diem motherfucking carped!
- LaЯa
- Divine Dready
heey! welkom terug. ben benieuwd!
-
- Newbie Dready
Hi girls, dank jullie wel. Ik ben weer terug in mn oude account maar die heet nu Monica.Almere (eerst heette ik La Urbanista).
-
- Newbie Dready
Beste Doolin,
Ik heb een update van mijn 3 jaar dreads gepost. Ik heb weer toegang tot mijn oude account, dus daar is het.
Hier dus:
http://www.dutchdreads.nl/tydelyk/viewt ... 92#p452992
Ik heb een update van mijn 3 jaar dreads gepost. Ik heb weer toegang tot mijn oude account, dus daar is het.

Hier dus:
http://www.dutchdreads.nl/tydelyk/viewt ... 92#p452992
Laatst gewijzigd door Monica.Almere op di jan 16, 2018 12:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elliebellie
- Divine Dready
Ha, leuk om je weer te zien op het forum! Ik weet nog dat ik voordat ik hier lid werd al naar jouw super-korte dreadjes keek. En leuk nog een oudere-jongere, ik ben uit '67 dus dat scheelt niet zoveel. Ik heb trouwens ook al grijze haren, maar die vallen nog niet zo op. Grijze dreads vind ik prachtig dus lekker veel updates plaatsen please!

Hallo!! Monica uit Almere!
-
- Newbie Dready
monica.almere_ schreef:Hallo allemaal, ik ben Monica uit Almere. Ik heb dreads sind september 2009 en ben er erg blij mee. Ik heb grijs haar en dus grijze dreads, wat redelijk weinig voorkomt.
Ik heb me al eerder in dit forum ingeschreven maar ik kan niet meer inloggen in dat account omdat ik het password ben vergeten en de bijbehorende email-account heb ik ooit gedelete, dat bestaat niet meer. Weet iemand hoe dat andere account opgeheven kan worden, of hoe ik alsnog het password voor die andere account kan krijgen?