Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Dec 15, 2017 7:44 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 9:00 am 
Über Dready
Über Dready

Ik denk trouwens dat jouw onderschrift-plaatje al genoeg reden moet zijn om dreads te willen nemen?

De enige reden die ik zou kunnen bedenken die legitiem is om hierom af te haken is dat je geen zin hebt om met mensen in gesprek te gaan... Maar ik kan je zeggen dat ik in de 14 jaar dat ik dreads en andere heftige kapsels heb gehad niet meer dan 10x een echte discussie heb gevoerd met een random onbekende over dreads.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 9:39 am 
Dreadcrew
Dreadcrew

Vergeet de Kelten niet, die hadden ook dreads. Daar zaten volgens mij ook weinig vredelievende vegetariers tussen...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Sep 28, 2017 10:01 am 
Medium Dready
Medium Dready
Gebruikers-avatar

ergens ver weg snap ik de connectie wel die je legt, Hans. maar eerlijk gezegd... dat pakt toch niet bij mij.
waarom heb ik gekozen voor dreads bv? omdat ik dat mooi vind. reggae interesseert me niet echt, ik rook niet, drink niet, doe geen drugs, doe aan wielrennen in competitie, draag "gewoon" jeansbroeken en t-shirts en sweaters. vind dat hippie-gebeuren (wat je er ook bij voor wilt stellen) wel entertaining maar maak er zelf geen deel van uit. neen, dreads heb ik omdat ik dat mooi en tof vind. :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Sep 29, 2017 8:42 pm 
Medium Dready
Medium Dready
Gebruikers-avatar

Hans beste kerel, je maakt je veel te druk. Zie ook de vorige spreker. Dreadlocks neem je omdat je
dat mooi vind. Net zoals een perm, or whatever ander kapsel. /discussie.

Ik zou het jammer vinden als je zou gaan, want ik vermoed dat je een zeer welkome afwisseling zult zijn in dit met hippies doorspekte treehugger forum :mrgreen:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Okt 03, 2017 8:58 am 
Junior Dready
Junior Dready

Ik heb ze zelf ook omdat ik het gewoon mooi vind (ik zit momenteel nog steeds te wachten tot de mijne ook daadwerkelijk mooi worden). En ook wel een beetje uit gemakzucht :). Maar ik ben zeker geen groenlinks stemmende vegetarier, laat staan veganist!
Dat openminded wat CIMI aangeeft kan ik me dan wel in vinden, maar je komt op mij ook niet echt over als een stugge (of hoe je het tegenovergestelde ook aanduidt) persoonlijkheid hoor.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]