Even voorstellen

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Tari
Newbie Dready
Newbie Dready
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Ma Jul 03, 2017 9:10 pm

Even voorstellen

Bericht door Tari »

Hallo allemaal,

Sinds vorige week heb ik eindelijk dreads. Het heeft ongeveer 20 jaar geduurd voordat ik klaar was met alle smoesjes en uitstel gedrag. Maar ik ben al super blij met mijn 61 babydreads :)

Ik ben freelance fotografe en werk onder andere voor een makelaar, 38 jaar, getrouwd en moeder van 4 kinderen.

Die waren eerst niet zo enthousiast maar toen ze het eenmaal zagen :-) Verder alleen maar positieve reacties en dat had ik hier in het dorp echt niet verwacht.
Gebruikers-avatar
Schism
Senior Dready
Senior Dready
BerichtenCOLON 592
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 4:06 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Schism »

cool! ben benieuwd hoe ze er uit zien!
The poetry that comes from the squaring off between and the circling is worth it, finding beauty in the dissonance.
Gebruikers-avatar
Druif
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 2950
GeregistreerdCOLON Za Sep 04, 2010 12:10 am

Bericht door Druif »

Welkom! En ik ben benieuwd :)
“Give a man a fire and he’s warm for a day, but set fire to him and he’s warm for the rest of his life.”
— Terry Pratchett
Mijn draadjes :)
ShareShanti
Junior Dready
Junior Dready
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 01, 2017 10:27 pm

Bericht door ShareShanti »

Leeuuk :)
Lekker veel dreadjes, die wil ik zieen.
Die van mij zijn ook nog niet zo oud en ook best veel dus dat is leuk vergelijken
Tari
Newbie Dready
Newbie Dready
BerichtenCOLON 4

Bericht door Tari »

hihi zal even uit gaan zoeken hoe ik een foto vanaf de pc kan plaatsen. lukte me gisteren niet helemaal :-)
juni1981
Junior Dready
Junior Dready
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON Zo Feb 19, 2017 1:11 am

Bericht door juni1981 »

Welkom!

Ja ik ben ook benieuwd! Mijn zoontje vond het eerst ook niets, maar nu wil hij ze graag versieren met touw en kralen. Hij vind het alleen jammer dat het niet meer zo zacht is. Het heeft bij mij ook zo heel lang geduurd voor ik ze eindelijk heb genomen.

Ik plaats mijn foto's zelf met de photo bucket app, dat werkt best goed. Je kunt ook gewoon een photo bucket account aanmaken op de pc
Tari
Newbie Dready
Newbie Dready
BerichtenCOLON 4

Bericht door Tari »

juni1981 schreefCOLONWelkom!

Ja ik ben ook benieuwd! Mijn zoontje vond het eerst ook niets, maar nu wil hij ze graag versieren met touw en kralen. Hij vind het alleen jammer dat het niet meer zo zacht is. Het heeft bij mij ook zo heel lang geduurd voor ik ze eindelijk heb genomen.

Ik plaats mijn foto's zelf met de photo bucket app, dat werkt best goed. Je kunt ook gewoon een photo bucket account aanmaken op de pc
Dank je voor de tip, snel eentje aangemaakt ;)

Net gezet, 26-06-2017

Afbeelding

Vast
Afbeelding
Gebruikers-avatar
twinkl
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 11817
GeregistreerdCOLON Ma Jan 29, 2007 1:17 am

Bericht door twinkl »

Welkom hier!
Je links zijn niet goed doorgekomen. Je moet naast je foto onder Photo Hosting Links de een na onderste link (IMG) kopiëren en in je bericht plakken. Succes
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal
Maria
Divine Dready
Divine Dready
BerichtenCOLON 2282
GeregistreerdCOLON Za Okt 27, 2012 11:20 pm

Bericht door Maria »

Jammer dat ik je foto;s niet kan zien
BUTTON_POST_REPLY